Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 09:13
[3.0] Lift Zawieszenia
Autor Wiadomość
kriss 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2
Skąd: Rumia
  Wysłany: 17-05-2009, 20:43   [3.0] Lift Zawieszenia

Chciałbym zamontowac w samochodzie Pajero 3,0 V6 rok. prod. 89r krótki
pilibusze i amorki Ironman i sprezynki
http://www.quatro4x4.pl/c...roducts_id/1017
http://moto.allegro.pl/it...ro_montero.html

Czy wsadzenie tego bedzie wymagało jakis regolacji?
Czy po zamontowaniu lift pojawi sie "sam"?

Czy takie zestawienie jest dobre? moze macie lepsze pomysły?\\
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 12:28, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
wajc83 
Forumowicz

Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: łódź
Wysłany: 18-05-2009, 07:58   

Kolego nie ma potrzeby kupowac sprezyny do liftu wystarczy ze wsadzisz od wersji długiej amorki i masz 2"
 
 
kriss 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2
Skąd: Rumia
Wysłany: 18-05-2009, 08:45   

czyli wersja długa ma wieksze amorki?
a spręzynki i tak hyba muze wymienicna bardziej wytrymałete ktore ma maja z 10 lat a do ciezkiego terenu cos by sie rzydało lepszego. Nie sadzisz?
 
 
freebike 
Mitsumaniak


Auto: Pajero I 2,5 DTi 1990
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 32
Skąd: Boguszów-Gorce
Wysłany: 27-05-2009, 09:59   

Witam, też mam krótkie Pajero i na tyle założyłem Ironmeny. Dupa poszła ostro do góry. Sprężyny są lekko niższe ale za to twardsze. Oryginalne na dzień dobry siadały do połowy skoku albo więcej, dobijały na byle większych dziurach, te tylko w 5 osób i ostrym wjechaniu w coś. Na wahacze założyłem polibusze ( znalazłem dobrą firmę i taniej o połowę do konkurencji) i mam nadzieję że mam spokój na dłuugo :) Jak ktoś będzie potrzebował mogę umieścić małą fotorelację z wymiany. Przód lekko musiałem podkręcić bo cały czas miałem wrażenie że jadę w dół . Pozdrawiam
 
 
GERING 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: Głogów
Wysłany: 01-06-2009, 23:08   

podkręcić tak ale bez przesady bo drążki z przodu mają swoja wytrzymałość i w końcu siądą, lepiej wsadzić tam drążki HD i cieszyć się jazdą :p ale będzie bardzo twardo ... z przodu mam wsadzone amorki do liftu 2" OME nic nie zmieniają ale świetnie tłumią drgania ... tył zostaje bez zmian bo zbieram kaskę aby za 2-3 lata wymienić mosty oba od Cheeroka XJ dokupić blokady i więcej nie zamartwiać się wahaczami, tulejami i ograniczonym liftem, do tego przyjdzie hydrauliczny układ kierowniczy :p
_________________
OFF - ROAD ŁĄCZY !!!
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 22-06-2009, 17:15   

freebike napisał/a:
Na wahacze założyłem polibusze ( znalazłem dobrą firmę i taniej o połowę do konkurencji) i mam nadzieję że mam spokój na dłuugo :) Jak ktoś będzie potrzebował mogę umieścić małą fotorelację z wymiany.


Napisz coś o tych polibuszach - czy założyłeś poliuretanowe? Gdzie kupowałeś? Masz jakieś wskazówki co do wymiany samodzielniej?
 
 
 
freebike 
Mitsumaniak


Auto: Pajero I 2,5 DTi 1990
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 32
Skąd: Boguszów-Gorce
Wysłany: 30-06-2009, 16:15   

Cześć,
założyłem poliuretoanowe z firmy deuter s.c. www.poliuretan.olkusz.pl
Cena połowe niższa od tych jakie widziałem w innych. Towar naprawdę super. Producent przekazał mi że dostałem lepsza wersję w cenie zwykłych bo akurat tamtych nie mają. Montaż był przyjemością i jest bardzo prosty, wszystko pasowało idealnie. Więcej czasu zabiera demontaż i rozwiercenie starych tuleji. Mam fotorelacje gdyby ktoś potrzebował. Trzeba wymierzyć dokłądnie średnicę bo są dostępne dwie.

Jeżdzę i jestem zadowolony.
 
 
Amatorv6 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: xxx
Wysłany: 03-07-2009, 15:12   

Siema. a drążki z przodu przy dokręcaniu mają jakąś skale albo coś w tym stylu? żeby nie podkręcić za dużo.. ???????? Jak musze to kontrolowac żeby nie ,,przekręcić" ?
 
 
GERING 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: Głogów
Wysłany: 03-07-2009, 16:02   

w manualu masz pokazane standart i możliwości podkręcenia prawego i lewego drążka, podkręć tak by po podniesieniu górny odbojnik był jakieś 0,5cm od odboju, jak za dużo podkręcisz to będzie odbojnik leżał i szybko się wycierał nie spełniając zbyt swojej roli. Extremaliści obcinają odbojniki do 1cm i przestawiają zęby na wieloklinie, ale jest to ryzykowne i nie zalecane. U mnie podkręcenie o 3,5 cm z każdej strony poprawiło znacznie efekt wizualny (szczególnie efekt nurkowania auta) i auto jest twardsze. Do przodu mam wstawione amorki OME dla 2" liftu i drgania tłumią rewelacyjnie Pozdrawiam
_________________
OFF - ROAD ŁĄCZY !!!
 
 
Amatorv6 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: xxx
Wysłany: 03-07-2009, 16:12   

Ja je podkręciłem o jakieś 4 cm. tylko właśnie nie wiem czy wcześniej nie było coś kombinowane i sie zastanawiam czy dobrze zrobiłem... ale z tego co widziałem to ta śruba regulująca jest już dosydź mocno wkręcona.. A nie zmieni sie zbieżność czy geometria kół? Odbojniki czyli ??
 
 
GERING 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: Głogów
Wysłany: 29-07-2009, 10:48   

Odbojniki górnego wahacza nie powinny leżeć na odbojach metalowych... ja najpierw podkręcałem potem ustawiałem sobie zbieżność metodą garażową... geometrii nie ustawiałem, autko z jednej strony miało kolo zawsze do wewnątrz, podregulowałem to jak tylko można było przy pomocy podkładek dystansowych i jak na razie hula aż miło:)
_________________
OFF - ROAD ŁĄCZY !!!
 
 
Canada1212 
Nowy Forumowicz
Canada1212

Auto: Mitsubishi Pajero 2.5 1986r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 1
Skąd: Golczewo
Wysłany: 12-12-2015, 10:05   

Witam mam pytanko w sprawie amorów przednich po wymianie resorów tylnych na nowe tył poszedł do góry a przód mam nurkujący. Jakie amorki mi podwyższą przód na drążkach skrętu już podkręcone?
_________________
Mmmmmmmmmm
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 12-12-2015, 11:30   

Amortyzatory niczego nie podwyższają. Lift przodu daje tylko podkręcenie drążków.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.