Przesunięty przez: Gene 27-05-2009, 09:13 |
[3.0] Lift Zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
kriss
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,0 V6
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 17-05-2009, 20:43 [3.0] Lift Zawieszenia
|
|
|
Chciałbym zamontowac w samochodzie Pajero 3,0 V6 rok. prod. 89r krótki
pilibusze i amorki Ironman i sprezynki
http://www.quatro4x4.pl/c...roducts_id/1017
http://moto.allegro.pl/it...ro_montero.html
Czy wsadzenie tego bedzie wymagało jakis regolacji?
Czy po zamontowaniu lift pojawi sie "sam"?
Czy takie zestawienie jest dobre? moze macie lepsze pomysły?\\ |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 12:28, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 18-05-2009, 07:58
|
|
|
Kolego nie ma potrzeby kupowac sprezyny do liftu wystarczy ze wsadzisz od wersji długiej amorki i masz 2" |
|
|
|
 |
kriss
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,0 V6
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 18-05-2009, 08:45
|
|
|
czyli wersja długa ma wieksze amorki?
a spręzynki i tak hyba muze wymienicna bardziej wytrymałete ktore ma maja z 10 lat a do ciezkiego terenu cos by sie rzydało lepszego. Nie sadzisz? |
|
|
|
 |
freebike
Mitsumaniak

Auto: Pajero I 2,5 DTi 1990
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 32 Skąd: Boguszów-Gorce
|
Wysłany: 27-05-2009, 09:59
|
|
|
Witam, też mam krótkie Pajero i na tyle założyłem Ironmeny. Dupa poszła ostro do góry. Sprężyny są lekko niższe ale za to twardsze. Oryginalne na dzień dobry siadały do połowy skoku albo więcej, dobijały na byle większych dziurach, te tylko w 5 osób i ostrym wjechaniu w coś. Na wahacze założyłem polibusze ( znalazłem dobrą firmę i taniej o połowę do konkurencji) i mam nadzieję że mam spokój na dłuugo Jak ktoś będzie potrzebował mogę umieścić małą fotorelację z wymiany. Przód lekko musiałem podkręcić bo cały czas miałem wrażenie że jadę w dół . Pozdrawiam |
|
|
|
 |
GERING
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 16 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 01-06-2009, 23:08
|
|
|
podkręcić tak ale bez przesady bo drążki z przodu mają swoja wytrzymałość i w końcu siądą, lepiej wsadzić tam drążki HD i cieszyć się jazdą ale będzie bardzo twardo ... z przodu mam wsadzone amorki do liftu 2" OME nic nie zmieniają ale świetnie tłumią drgania ... tył zostaje bez zmian bo zbieram kaskę aby za 2-3 lata wymienić mosty oba od Cheeroka XJ dokupić blokady i więcej nie zamartwiać się wahaczami, tulejami i ograniczonym liftem, do tego przyjdzie hydrauliczny układ kierowniczy |
_________________ OFF - ROAD ŁĄCZY !!! |
|
|
|
 |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 22-06-2009, 17:15
|
|
|
freebike napisał/a: | Na wahacze założyłem polibusze ( znalazłem dobrą firmę i taniej o połowę do konkurencji) i mam nadzieję że mam spokój na dłuugo Jak ktoś będzie potrzebował mogę umieścić małą fotorelację z wymiany. |
Napisz coś o tych polibuszach - czy założyłeś poliuretanowe? Gdzie kupowałeś? Masz jakieś wskazówki co do wymiany samodzielniej? |
|
|
|
 |
freebike
Mitsumaniak

Auto: Pajero I 2,5 DTi 1990
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 32 Skąd: Boguszów-Gorce
|
Wysłany: 30-06-2009, 16:15
|
|
|
Cześć,
założyłem poliuretoanowe z firmy deuter s.c. www.poliuretan.olkusz.pl
Cena połowe niższa od tych jakie widziałem w innych. Towar naprawdę super. Producent przekazał mi że dostałem lepsza wersję w cenie zwykłych bo akurat tamtych nie mają. Montaż był przyjemością i jest bardzo prosty, wszystko pasowało idealnie. Więcej czasu zabiera demontaż i rozwiercenie starych tuleji. Mam fotorelacje gdyby ktoś potrzebował. Trzeba wymierzyć dokłądnie średnicę bo są dostępne dwie.
Jeżdzę i jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
Amatorv6
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 11 Skąd: xxx
|
Wysłany: 03-07-2009, 15:12
|
|
|
Siema. a drążki z przodu przy dokręcaniu mają jakąś skale albo coś w tym stylu? żeby nie podkręcić za dużo.. ???????? Jak musze to kontrolowac żeby nie ,,przekręcić" ? |
|
|
|
 |
GERING
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 16 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 03-07-2009, 16:02
|
|
|
w manualu masz pokazane standart i możliwości podkręcenia prawego i lewego drążka, podkręć tak by po podniesieniu górny odbojnik był jakieś 0,5cm od odboju, jak za dużo podkręcisz to będzie odbojnik leżał i szybko się wycierał nie spełniając zbyt swojej roli. Extremaliści obcinają odbojniki do 1cm i przestawiają zęby na wieloklinie, ale jest to ryzykowne i nie zalecane. U mnie podkręcenie o 3,5 cm z każdej strony poprawiło znacznie efekt wizualny (szczególnie efekt nurkowania auta) i auto jest twardsze. Do przodu mam wstawione amorki OME dla 2" liftu i drgania tłumią rewelacyjnie Pozdrawiam |
_________________ OFF - ROAD ŁĄCZY !!! |
|
|
|
 |
Amatorv6
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 11 Skąd: xxx
|
Wysłany: 03-07-2009, 16:12
|
|
|
Ja je podkręciłem o jakieś 4 cm. tylko właśnie nie wiem czy wcześniej nie było coś kombinowane i sie zastanawiam czy dobrze zrobiłem... ale z tego co widziałem to ta śruba regulująca jest już dosydź mocno wkręcona.. A nie zmieni sie zbieżność czy geometria kół? Odbojniki czyli ?? |
|
|
|
 |
GERING
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 16 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 29-07-2009, 10:48
|
|
|
Odbojniki górnego wahacza nie powinny leżeć na odbojach metalowych... ja najpierw podkręcałem potem ustawiałem sobie zbieżność metodą garażową... geometrii nie ustawiałem, autko z jednej strony miało kolo zawsze do wewnątrz, podregulowałem to jak tylko można było przy pomocy podkładek dystansowych i jak na razie hula aż miło:) |
_________________ OFF - ROAD ŁĄCZY !!! |
|
|
|
 |
Canada1212
Nowy Forumowicz Canada1212
Auto: Mitsubishi Pajero 2.5 1986r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 1 Skąd: Golczewo
|
Wysłany: 12-12-2015, 10:05
|
|
|
Witam mam pytanko w sprawie amorów przednich po wymianie resorów tylnych na nowe tył poszedł do góry a przód mam nurkujący. Jakie amorki mi podwyższą przód na drążkach skrętu już podkręcone? |
_________________ Mmmmmmmmmm |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 12-12-2015, 11:30
|
|
|
Amortyzatory niczego nie podwyższają. Lift przodu daje tylko podkręcenie drążków. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
|