[1G 90-94] Za wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2009, 21:09
|
|
|
dzięki obyło się bez tego obroty ustawiłem przy pomocy linek od tempomatu:) teraz ładnie trzyma 850-900 i teraz pytanie czy to mogło pomóc czy raczej tylko zamaskowało problem z wysokimi obrotami? |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-05-2009, 22:52
|
|
|
raczej zamaskowało... zrób z tym IPSem w końcu aż mnie ściska ze złości bo o wiele szybciej być IPSa naprawił i ustawił niż dłubanie w linkach od tempomatu... ciekawe czy teraz ci działa: tempomat, stabilizowanie wolnych obrotów, ssanie, czy ECU wchodzi w tryb wolnych obrotów i co za tym idzie ile pali na wolnych obrotach... bardziej kosmetyczna sprawa czy działa ci funkcja że po przekroczeniu 2,5km/h silnik podtrzymuje wolne obroty wyżej jest to bardzo dobra funkcja, zapobiega zbytniemu zużyciu krokowca i wielu innych części poprzez niewłączanie trybu biegu jałowego podczas jazdy na luzie lub manewrowania na wolnych obrotach... żadko działa, bo musi być super czysta przepustnica i dobrze ustawiona ;p PS. mi działa xD |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2009, 10:47
|
|
|
Zenek ale już ustawiłem IPS według stronki krzyżaka tempomat nie działał u mnie od początku jak kupiłem miśka dlatego zacząłem się bawić linkami bo za bardzo naciągnięte były a jak możesz to doradź jak powinny być one wyregulowane jest do tego jakaś reguła? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-05-2009, 13:39
|
|
|
Cytat: | jak powinny być one wyregulowane jest do tego jakaś reguła?
_________________ |
Linki mają być luźne, ale nie za luźne. Powiedzmy sobie nie naciągnięte. Jeśli u Ciebie były naciągnięte to mógł być przez to problem z obrotami. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-05-2009, 00:32
|
|
|
niestety w kwestyji ustawiania/regulacji tempomatu jestem "jeszcze" zielony bowiem w moim działa znakomicie i nic przy nim nie grzebie, wiem że linki są ustawione nienapięte-bez luzu i jest gitara puki co więc nic nie grzebałem... dla mnie stety dla Ciebie jednak niestety bo nic Ci nie doradzę więcej niż Adaho->Adam....;/ |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2009, 23:23
|
|
|
co do tego IPS-a mówicie żeby ustawić mirnik na 200 om i czekać aż pokaże się 0 a jak nie pokazuje się 0 u mnie max jest 0,05 |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 12-05-2009, 12:32
|
|
|
Nikoś,
Niezbędnik dla użytkowników Lantry J1 DOHC, Sonaty DOHC, Eclipsa DOHC i pochodnych
link |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 14-05-2009, 20:15
|
|
|
No kupiłem następnego krokowca i teraz jest tak: jak go odpalam to wchodzi na ssanie i ma ok 1700 obr/min po chwili spada do 900 obr/min, a jak przejade nim kawałek i wcisne sprzęgło to zaczyna falować między 1200 a 1500 obr/min. Gdy go zgasze i po chwili odpale to znowu przez chwile chodzi normalnie a potem znowu falowanie obrotów. Zrobiłem tak że, zakręciłem mu całkiem srube regulacyjną i wstawiłem krokowca z maksymalnie wykręconym trzpieniem i prubowałem odpalić lecz nawet niedał głosu więc nie łapie lewego powietrza prawda. Co morze być jeszcze przyczyną takiego zachowania? |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 15-05-2009, 22:07
|
|
|
Nikoś napisał/a: | Co morze być jeszcze przyczyną takiego zachowania? |
ECU, bo to komputer pobiera sygnały, przetwarza je i odpowiednio steruje silniczkiem krokowym. POwinieneś wyjąc kompa i go dokładnie obejrzeć...a najlepiej z kimś się zamienić na moment |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 16-05-2009, 13:23
|
|
|
No ECU miałem wyjęte i rozkręcone a kondensatory są ok bo chciałem wymienić. Na podmienionym ECU chodzi tak samo. Kombinuje jeszcze nad sądą lambda może ona jest przyczyną tylko niewiem jak ją sprawdzić. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-05-2009, 10:40
|
|
|
Nikoś, z tego co wiem to na kaszubach mieszka Krzyżak. Odezwij się do niego, może podjedziesz do Niego i rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 18-05-2009, 07:41
|
|
|
Pytanie czy przepustnica z clipera 91roku będzie pasować do clipera z 92r? |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 18-05-2009, 09:39
|
|
|
Nikoś napisał/a: | Pytanie czy przepustnica z clipera 91roku będzie pasować do clipera z 92r? |
według mojej najlepszej wiedzy, będzie. |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 18-05-2009, 09:48
|
|
|
Dzięki za szybką odpowiedz |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
|