Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Za wysokie obroty
Autor Wiadomość
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2009, 21:09   

dzięki obyło się bez tego obroty ustawiłem przy pomocy linek od tempomatu:) teraz ładnie trzyma 850-900 i teraz pytanie czy to mogło pomóc czy raczej tylko zamaskowało problem z wysokimi obrotami?
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-05-2009, 22:52   

raczej zamaskowało... zrób z tym IPSem w końcu aż mnie ściska ze złości bo o wiele szybciej być IPSa naprawił i ustawił niż dłubanie w linkach od tempomatu... ciekawe czy teraz ci działa: tempomat, stabilizowanie wolnych obrotów, ssanie, czy ECU wchodzi w tryb wolnych obrotów i co za tym idzie ile pali na wolnych obrotach... bardziej kosmetyczna sprawa czy działa ci funkcja że po przekroczeniu 2,5km/h silnik podtrzymuje wolne obroty wyżej :D jest to bardzo dobra funkcja, zapobiega zbytniemu zużyciu krokowca i wielu innych części poprzez niewłączanie trybu biegu jałowego podczas jazdy na luzie lub manewrowania na wolnych obrotach... żadko działa, bo musi być super czysta przepustnica i dobrze ustawiona ;p PS. mi działa xD
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2009, 10:47   

Zenek ale już ustawiłem IPS według stronki krzyżaka tempomat nie działał u mnie od początku jak kupiłem miśka dlatego zacząłem się bawić linkami bo za bardzo naciągnięte były a jak możesz to doradź jak powinny być one wyregulowane jest do tego jakaś reguła?
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-05-2009, 13:39   

Cytat:
jak powinny być one wyregulowane jest do tego jakaś reguła?
_________________


Linki mają być luźne, ale nie za luźne. Powiedzmy sobie nie naciągnięte. Jeśli u Ciebie były naciągnięte to mógł być przez to problem z obrotami.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-05-2009, 00:32   

niestety w kwestyji ustawiania/regulacji tempomatu jestem "jeszcze" zielony bowiem w moim działa znakomicie i nic przy nim nie grzebie, wiem że linki są ustawione nienapięte-bez luzu i jest gitara puki co więc nic nie grzebałem... dla mnie stety dla Ciebie jednak niestety bo nic Ci nie doradzę więcej niż Adaho->Adam....;/
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2009, 23:23   

co do tego IPS-a mówicie żeby ustawić mirnik na 200 om i czekać aż pokaże się 0 a jak nie pokazuje się 0 u mnie max jest 0,05
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 12-05-2009, 12:32   

Nikoś,

Niezbędnik dla użytkowników Lantry J1 DOHC, Sonaty DOHC, Eclipsa DOHC i pochodnych
link
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 14-05-2009, 20:15   

No kupiłem następnego krokowca i teraz jest tak: jak go odpalam to wchodzi na ssanie i ma ok 1700 obr/min po chwili spada do 900 obr/min, a jak przejade nim kawałek i wcisne sprzęgło to zaczyna falować między 1200 a 1500 obr/min. Gdy go zgasze i po chwili odpale to znowu przez chwile chodzi normalnie a potem znowu falowanie obrotów. Zrobiłem tak że, zakręciłem mu całkiem srube regulacyjną i wstawiłem krokowca z maksymalnie wykręconym trzpieniem i prubowałem odpalić lecz nawet niedał głosu więc nie łapie lewego powietrza prawda. Co morze być jeszcze przyczyną takiego zachowania?
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 15-05-2009, 22:07   

Nikoś napisał/a:
Co morze być jeszcze przyczyną takiego zachowania?

ECU, bo to komputer pobiera sygnały, przetwarza je i odpowiednio steruje silniczkiem krokowym. POwinieneś wyjąc kompa i go dokładnie obejrzeć...a najlepiej z kimś się zamienić na moment :lol:
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 16-05-2009, 13:23   

No ECU miałem wyjęte i rozkręcone a kondensatory są ok bo chciałem wymienić. Na podmienionym ECU chodzi tak samo. Kombinuje jeszcze nad sądą lambda może ona jest przyczyną tylko niewiem jak ją sprawdzić.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-05-2009, 10:40   

Nikoś, z tego co wiem to na kaszubach mieszka Krzyżak. Odezwij się do niego, może podjedziesz do Niego i rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 18-05-2009, 07:41   

Pytanie czy przepustnica z clipera 91roku będzie pasować do clipera z 92r?
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 18-05-2009, 09:39   

Nikoś napisał/a:
Pytanie czy przepustnica z clipera 91roku będzie pasować do clipera z 92r?

według mojej najlepszej wiedzy, będzie.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 18-05-2009, 09:48   

Dzięki za szybką odpowiedz
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.