Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanko o przewód
Autor Wiadomość
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 18-05-2009, 21:15   Pytanko o przewód

moze ktos sprawdzic do kad idzie ten przewod ? u mnie jest zerwany, a jestem ciekaw
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 18-05-2009, 22:10   

Z tego co pamietam to pierwszy jest od wtryskow(6pinowy),srodkowy o ktorego pytasz to raczej czujnik stukowy a ostatni to czujniki cisnienie oleju.A czujnik stukowy znajduje sie pod kolektorem ssacym na samym srodku pomiedzy garami ale pod idaca tam rura od plynu chlodzacego,bardzo widoczny po sciagnieciu dolotu
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 18-05-2009, 22:25   

wlasnie chodzi o zaznaczony srodkowy, bylbym wdzieczny gdyby ktos dal rade zerknac aby byla 100% pewnosc, ewentualnie mile widziana fotka
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 18-05-2009, 22:48   

Wlasnie odbylem podroz go bolida i stwierdzam ze jest to jak wczesniej pisalem czujnik spalania stukowego.Ten kabel w karbowanej rurce co zaznaczyles czerwona kreska powinien isc do czujnika(czyli masz go zerwanego przy samym czujniku bo orginalnie jest dosc krotki).A w rurce tej powinien byc kabel czerwony i bialo czarny.Zeby sie do niego dostac trzeba niestety posciagac dolot.Jest przy tym troszke roboty.zdjecia nie mam bo za ciemno
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 18-05-2009, 22:54   

dzieki wielkie, jutro bede kombinowal, z ciekawosci za co odpowiada badz na co ma wplyw ten czujnik ?
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 18-05-2009, 23:12   

odpowiada za spalanie stukowe,czyli jezeli komp wykryje stuki to modyfikuje mieszanke paliwowo powietrzna zeby im zapobiec.Pamietaj ze jezeli spalanie stukowe wystepuje to mozesz spalic tloki(wystepuje wtety za wysoka temperatura spalania----za malo paliwa).Dlatego po odlaczeniu tego czujnika ciezko jest zauwarzyc roznice w pracy silnika.Powodzenia
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 20-05-2009, 09:57   

może mieć to wpływ na mulenie się auta ?
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 20-05-2009, 20:47   

wedlug mnie nie ma to wplywu na jakiekolwiek sie mulenie
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-05-2009, 08:20   

oczywiscie, ze moze miec wplyw na mulenie
czujnik wykrywa spalanie stukowe, ktore jest niebezpieczne dla silnika
jesli wystapi okreslona ilosc stukow, to cofa zaplon i auto slabnie

jesli wcale nie moze zdiagnozowac istnienia czujnika, to ECU moze pracowac na wartosciach domyslnych - czyli bezpiecznych dla silnika w kazdych warunkach, a co za tym idzie auto nie rozwinie pelnej mocy
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 24-05-2009, 18:16   

Tak jak krzyżak napisał brak sygnału ze stukowego ma duży wpływ na parametry silnika.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 24-05-2009, 20:00   

jesli z czujnika stukowego brak sygnalu , lub jest uszkodzony , do kompa trafia wartosc 7-8-9 const. i na tej podstawie komp moze odcinac zaplon.
jesli nic sie nie dzieje stuki nie wystepuja, jakos to skosnoocy wymyslili zapewne zeby uszkodzenie czujnika stukowe nie rownalu sie remontowi silnika. moze to powodowac mulenie silnika choc pewny na 100% nie jestem
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.