 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pytanko o przewód |
Autor |
Wiadomość |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 18-05-2009, 21:15 Pytanko o przewód
|
|
|
moze ktos sprawdzic do kad idzie ten przewod ? u mnie jest zerwany, a jestem ciekaw
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 18-05-2009, 22:10
|
|
|
Z tego co pamietam to pierwszy jest od wtryskow(6pinowy),srodkowy o ktorego pytasz to raczej czujnik stukowy a ostatni to czujniki cisnienie oleju.A czujnik stukowy znajduje sie pod kolektorem ssacym na samym srodku pomiedzy garami ale pod idaca tam rura od plynu chlodzacego,bardzo widoczny po sciagnieciu dolotu |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 18-05-2009, 22:25
|
|
|
wlasnie chodzi o zaznaczony srodkowy, bylbym wdzieczny gdyby ktos dal rade zerknac aby byla 100% pewnosc, ewentualnie mile widziana fotka |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 18-05-2009, 22:48
|
|
|
Wlasnie odbylem podroz go bolida i stwierdzam ze jest to jak wczesniej pisalem czujnik spalania stukowego.Ten kabel w karbowanej rurce co zaznaczyles czerwona kreska powinien isc do czujnika(czyli masz go zerwanego przy samym czujniku bo orginalnie jest dosc krotki).A w rurce tej powinien byc kabel czerwony i bialo czarny.Zeby sie do niego dostac trzeba niestety posciagac dolot.Jest przy tym troszke roboty.zdjecia nie mam bo za ciemno |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 18-05-2009, 22:54
|
|
|
dzieki wielkie, jutro bede kombinowal, z ciekawosci za co odpowiada badz na co ma wplyw ten czujnik ? |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 18-05-2009, 23:12
|
|
|
odpowiada za spalanie stukowe,czyli jezeli komp wykryje stuki to modyfikuje mieszanke paliwowo powietrzna zeby im zapobiec.Pamietaj ze jezeli spalanie stukowe wystepuje to mozesz spalic tloki(wystepuje wtety za wysoka temperatura spalania----za malo paliwa).Dlatego po odlaczeniu tego czujnika ciezko jest zauwarzyc roznice w pracy silnika.Powodzenia |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 20-05-2009, 09:57
|
|
|
może mieć to wpływ na mulenie się auta ? |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 20-05-2009, 20:47
|
|
|
wedlug mnie nie ma to wplywu na jakiekolwiek sie mulenie |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-05-2009, 08:20
|
|
|
oczywiscie, ze moze miec wplyw na mulenie
czujnik wykrywa spalanie stukowe, ktore jest niebezpieczne dla silnika
jesli wystapi okreslona ilosc stukow, to cofa zaplon i auto slabnie
jesli wcale nie moze zdiagnozowac istnienia czujnika, to ECU moze pracowac na wartosciach domyslnych - czyli bezpiecznych dla silnika w kazdych warunkach, a co za tym idzie auto nie rozwinie pelnej mocy |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 24-05-2009, 18:16
|
|
|
Tak jak krzyżak napisał brak sygnału ze stukowego ma duży wpływ na parametry silnika. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 24-05-2009, 20:00
|
|
|
jesli z czujnika stukowego brak sygnalu , lub jest uszkodzony , do kompa trafia wartosc 7-8-9 const. i na tej podstawie komp moze odcinac zaplon.
jesli nic sie nie dzieje stuki nie wystepuja, jakos to skosnoocy wymyslili zapewne zeby uszkodzenie czujnika stukowe nie rownalu sie remontowi silnika. moze to powodowac mulenie silnika choc pewny na 100% nie jestem |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
|
|