Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
STREET LEGAL POZNAN
Autor Wiadomość
Focal 
Nowy Forumowicz

Auto: C124
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-05-2009, 11:11   

roch_27 napisał/a:

Jedynie na co można ponarzekać to na organizację :roll: i tylko dwa przejazdy :(

pozdro


Wiadomo, nie było idealnie, ale z tymi przejazdami to przesadziłeś... była 1h czasu przejazdów dodatkowych/treningowych.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 26-05-2009, 11:16   

Focal napisał/a:
roch_27 napisał/a:

Jedynie na co można ponarzekać to na organizację :roll: i tylko dwa przejazdy :(

pozdro


Wiadomo, nie było idealnie, ale z tymi przejazdami to przesadziłeś... była 1h czasu przejazdów dodatkowych/treningowych.
były ale już po zawodach a organizatorzy nie raczyli o tym poinformować :axe: - a ja się zwinąłem po eliminacjach :doubt:
Czyli jak to się mówi musztarda po obiedzie - ogólnie organizacja była do bani :x

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-05-2009, 11:42   

Opinie o imprezie można zostawiać tutaj http://www.streetracingpoznan.fora.pl/ ;)
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 26-05-2009, 11:58   

Widze imprezka się udała. Myśmy w Bytomiu mieli 3 przejazdy :) plus jeden treningowy przed zawodami :)
I fajne wyniki poniżej 13s :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Redlucas 
Forumowicz
Redlucas


Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-05-2009, 14:10   

roch_27 napisał/a:
...Jak już wcześniej napisałem szkoda, że nie było możliwości więcej przejazdów bo bym chciał spróbować startu na D oraz z wbijaniem D przy wysokich obrotach...


Ruszanie z podbitych obrotów i wrzuceniu D to tak jak napisał Bartek. Dodatkowo możliwe, że straciłbyś kilka cennych ułamków sekundy przy wbiciu na uślizg opon.

Dwa pedały w podłodze bez ręcznego powinny wystarczyć. Jeżeli masz dobrze działającą skrzynię i hamulce to ręczny nie jest potrzebny, obroty powinny się zablokować na poziomie 2400-2500 przy starcie.
_________________
Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-05-2009, 14:43   

Redlucas, nie zapominaj o mocy Legnuma..... 2500 rpm turbiny już ładnie pompują....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
filippoz 
Mitsumaniak
The Scotsman


Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 535
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-05-2009, 19:42   

Bezpośredni link do zdjęć z imprezy http://www.openphotograph...nan-23-05-2009/
_________________
www.filipkrawczyk.pl :wav:
www.openphotography.pl
 
 
 
PiotrBe 
Mitsumaniak
- ogrodnik


Auto: Galant 2,5 V6-24 '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 273
Skąd: Śrem
Wysłany: 27-05-2009, 08:01   

Roch_27 czasu gratuluję, faktycznie na taka mase auta w porównaniu z konkurencją, jest bardzo dobrze.
Legnum prezentuje się jak zwykle pięknie, znowu sobie powzdycham;D

Swoja droga, ciekawe jaki czas byłbym w stanie wykręcic 2,5 V6 "golasem" z manualna skrzynką... Aż korci, zeby przy nastepnej okazji spróbować
_________________
GALANT '97 2,5 - 24 przecinak
PAJERO '89 2,6 -górkowspinacz, aktualnie nieruchomość
od niedawna jest Ducato 2,8 i.d.TD '00,
i kolejny Miśkowaty: Hyundai H100, zwany pokraką

2.XII.08 Od dzisiaj tata;D
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 27-05-2009, 11:22   

PiotrBe, jakieś 15,8 :) czas na poziomie Hondy CRX d16z5 8)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-05-2009, 12:44   

Kumpel był 3 w klasie do 1800, ten niebieski Civic ;)



_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Redlucas 
Forumowicz
Redlucas


Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-05-2009, 13:26   

Bartek napisał/a:
Redlucas, nie zapominaj o mocy Legnuma..... 2500 rpm turbiny już ładnie pompują....


Hmmm... ale do takiej mocy to już powinno się montować sportowe hamulce? Nawiasem mówiąc nawet ładnie takie wyglądają. Jak chcecie szybko zahamować to chyba nie korzystacie z ręcznego? Zanim zainwestuje się w cokolwiek w aucie... to pierwsze są jak dla mnie zawsze hamulce. Ich obowiązkiem jest trzymać auto w ryzach.

Jak zamierzasz galopować na koniu to masz uzdę i lejce... a nie rzemyki :P
_________________
Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-05-2009, 14:13   

Nie wiem jak Brembo, ale seria w seryjnym Legnumie nie trzyma ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-05-2009, 14:50   

No nie przesadzajmy... rzekłbym że jest na styk jeśli dobierze się tarcze i klocki plus porządne twarde zawiasy Tein'a :wink: .
Jednak na katowanie na torze to opcja z Brembo z przodu jak najbardziej pasi. :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 27-05-2009, 15:05   

No i zasadnicza kwestia napęd 4x4, który ciągnie wszystkie koła ;) :P
Nie pozwoli na to co RWD - gdzie możesz sobie trzymać nogę na hamulcu i palić laki :)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 30-05-2009, 14:50   

na brembo jestem w stanie utrzymać Legnum w miejscu... ciśnienie w dolocie 0,6bara i strzela jak rakieta... tylko skrzyni szkoda, wiec za czesto nie polecam takiej techniki ruszania... i przy tego rodzaju ruszaniu za pewne wskazane jest zamontowanie dodatkowej chlodnicy oleju do skrzyni... zresztą silnik też strasznie szybko "grzeje"... dlatego juz za pare dni wskakuje zestaw MOCAL,a...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.