STREET LEGAL POZNAN |
Autor |
Wiadomość |
Focal
Nowy Forumowicz
Auto: C124
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-05-2009, 11:11
|
|
|
roch_27 napisał/a: |
Jedynie na co można ponarzekać to na organizację i tylko dwa przejazdy
pozdro |
Wiadomo, nie było idealnie, ale z tymi przejazdami to przesadziłeś... była 1h czasu przejazdów dodatkowych/treningowych. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 26-05-2009, 11:16
|
|
|
Focal napisał/a: | roch_27 napisał/a: |
Jedynie na co można ponarzekać to na organizację i tylko dwa przejazdy
pozdro |
Wiadomo, nie było idealnie, ale z tymi przejazdami to przesadziłeś... była 1h czasu przejazdów dodatkowych/treningowych. | były ale już po zawodach a organizatorzy nie raczyli o tym poinformować - a ja się zwinąłem po eliminacjach
Czyli jak to się mówi musztarda po obiedzie - ogólnie organizacja była do bani
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
filippoz
Mitsumaniak The Scotsman

Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 535 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 26-05-2009, 11:58
|
|
|
Widze imprezka się udała. Myśmy w Bytomiu mieli 3 przejazdy plus jeden treningowy przed zawodami
I fajne wyniki poniżej 13s |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Redlucas
Forumowicz Redlucas

Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 60 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-05-2009, 14:10
|
|
|
roch_27 napisał/a: | ...Jak już wcześniej napisałem szkoda, że nie było możliwości więcej przejazdów bo bym chciał spróbować startu na D oraz z wbijaniem D przy wysokich obrotach... |
Ruszanie z podbitych obrotów i wrzuceniu D to tak jak napisał Bartek. Dodatkowo możliwe, że straciłbyś kilka cennych ułamków sekundy przy wbiciu na uślizg opon.
Dwa pedały w podłodze bez ręcznego powinny wystarczyć. Jeżeli masz dobrze działającą skrzynię i hamulce to ręczny nie jest potrzebny, obroty powinny się zablokować na poziomie 2400-2500 przy starcie. |
_________________ Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97) |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 26-05-2009, 14:43
|
|
|
Redlucas, nie zapominaj o mocy Legnuma..... 2500 rpm turbiny już ładnie pompują.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
filippoz
Mitsumaniak The Scotsman

Auto: Lancer 1.8 Sedan Black
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 535 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
PiotrBe
Mitsumaniak - ogrodnik

Auto: Galant 2,5 V6-24 '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 273 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 27-05-2009, 08:01
|
|
|
Roch_27 czasu gratuluję, faktycznie na taka mase auta w porównaniu z konkurencją, jest bardzo dobrze.
Legnum prezentuje się jak zwykle pięknie, znowu sobie powzdycham;D
Swoja droga, ciekawe jaki czas byłbym w stanie wykręcic 2,5 V6 "golasem" z manualna skrzynką... Aż korci, zeby przy nastepnej okazji spróbować |
_________________ GALANT '97 2,5 - 24 przecinak
PAJERO '89 2,6 -górkowspinacz, aktualnie nieruchomość
od niedawna jest Ducato 2,8 i.d.TD '00,
i kolejny Miśkowaty: Hyundai H100, zwany pokraką
2.XII.08 Od dzisiaj tata;D
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 27-05-2009, 11:22
|
|
|
PiotrBe, jakieś 15,8 czas na poziomie Hondy CRX d16z5 |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Redlucas
Forumowicz Redlucas

Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 60 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-05-2009, 13:26
|
|
|
Bartek napisał/a: | Redlucas, nie zapominaj o mocy Legnuma..... 2500 rpm turbiny już ładnie pompują.... |
Hmmm... ale do takiej mocy to już powinno się montować sportowe hamulce? Nawiasem mówiąc nawet ładnie takie wyglądają. Jak chcecie szybko zahamować to chyba nie korzystacie z ręcznego? Zanim zainwestuje się w cokolwiek w aucie... to pierwsze są jak dla mnie zawsze hamulce. Ich obowiązkiem jest trzymać auto w ryzach.
Jak zamierzasz galopować na koniu to masz uzdę i lejce... a nie rzemyki |
_________________ Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97) |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-05-2009, 14:13
|
|
|
Nie wiem jak Brembo, ale seria w seryjnym Legnumie nie trzyma |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-05-2009, 14:50
|
|
|
No nie przesadzajmy... rzekłbym że jest na styk jeśli dobierze się tarcze i klocki plus porządne twarde zawiasy Tein'a .
Jednak na katowanie na torze to opcja z Brembo z przodu jak najbardziej pasi. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 27-05-2009, 15:05
|
|
|
No i zasadnicza kwestia napęd 4x4, który ciągnie wszystkie koła
Nie pozwoli na to co RWD - gdzie możesz sobie trzymać nogę na hamulcu i palić laki
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 30-05-2009, 14:50
|
|
|
na brembo jestem w stanie utrzymać Legnum w miejscu... ciśnienie w dolocie 0,6bara i strzela jak rakieta... tylko skrzyni szkoda, wiec za czesto nie polecam takiej techniki ruszania... i przy tego rodzaju ruszaniu za pewne wskazane jest zamontowanie dodatkowej chlodnicy oleju do skrzyni... zresztą silnik też strasznie szybko "grzeje"... dlatego juz za pare dni wskakuje zestaw MOCAL,a... |
|
|
|
 |
|