Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
16-07-2006, 00:34
Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił
Autor Wiadomość
jarekft
[Usunięty]

  Wysłany: 20-06-2006, 21:24   Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił

WITAM posiadam lancerka od 1,5roku nigdy niemiałem z nim żadnych problemów,aż do zeszłego miesiąca mianowicie, zauwazylem że mniejwięcej przy 3000-4000 obrotów silnik zaczyna słabnąć, poczym jak przekrocze te obroty wszystko wraca do normy {przyspiesza normalnie }słabnięcie te objawia sie w dziwny sposób mam wrazenie jakby brakowalo mu paliwa lub powietrza {filtry,wymienione}naciskanie na gaz niczego nie daje rozpędza sie bardzo powoli i slychac wtedy dosć mocne buczenie w puszce z filtrem powietrza jakbysmy ruszali spod świateł z gazem do dechy. Żaden mechanik niepomogł z moim problemem a tylko katowali mi silnik sprawdzajac te objawy .W Zielonej Górze jest problem z mechanikami do miśków po okolo 2 tygodniach prob zauwazylem ze jak jade dosc szybko i zaczynam ostro hamowac auto gasnie albo zrzuca obroty do 100-200 poczym powoli wraca do 800.,Pomozcie juz brak pomysłów.
a teraz przedstawie samochodzik lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem
{czyszczona przepustnica,ustawiane obroty,wymienione przewody,swiece,kopula,palec,filtry powietrza i paliwa,czyszczenie i regulacja przeprowadzona według zalecen Krzyzaka z jego stronki obroty idealne 800 ani drgną na postoju}
 
 
chayenne
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2006, 21:44   

a moze cos z instalacja gazowa?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-06-2006, 21:47   

sprawdz wszystkie wezyki podcisnien i kostki elektryczne (najlepiej sprajem kontakt)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-06-2006, 21:50   

chayenne napisał/a:
a moze cos z instalacja gazowa?

Kolega nic nie pisał o instalacji gazowej.
Popieram Krzyżaka - sprawdzić podciśnienia i poszukać nieszczelności w dolocie. Sprawdź również ta puszkę która odchodzi od dolotu i jest przymocowana do aku. Może tam gdzieś jest nieszczelność.

I jeszcze coś jak masz okazję sprawdź ciśnienie paliwa na listwie paliwowej - jak zatankowałeś syfu doprawionego kwasem albo czymś takim to :roll:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2006, 21:54   

co,do gazu to sprawdzalem w serwisie i stacji kontroli parametry ksiązkowe a gaz zalozylem rok temu,sprawdze polonczenia przewodów i kostek elektrycznych i dam znac jakie efekty
 
 
chayenne
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2006, 21:58   

jak to gaz z jakims komputerkiem, to sprawdz czy sie nie przeprogramowalo... ja sie nie znam na tym ale moze i to byc powodem usterki... moze cos zamoklo i sie w oprogramowaniu poprzestawialo :)

[ Dodano: 20-06-2006, 21:59 ]
Hubeeert napisał/a:
chayenne napisał/a:
a moze cos z instalacja gazowa?

Kolega nic nie pisał o instalacji gazowej.
Popieram Krzyżaka - sprawdzić podciśnienia i poszukać nieszczelności w dolocie. Sprawdź również ta puszkę która odchodzi od dolotu i jest przymocowana do aku. Może tam gdzieś jest nieszczelność.

I jeszcze coś jak masz okazję sprawdź ciśnienie paliwa na listwie paliwowej - jak zatankowałeś syfu doprawionego kwasem albo czymś takim to :roll:


jarekft napisał/a:
lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2006, 22:03   

dodam tylko gaz jest z wysokiej pulki ,kiedys w volvie mi wybuchl przy filtrze i autko poszlo z dymem okazalo sie ze instalatozy zapomnieli wstawic jakies uzadzenie przeciw cofaniu sie gazu ,wiec teraz nieszczedzilem pieniedzy tymbardziej ze mam dzieci,bezpieczenstwo przedewszystkim,a jak sprawdzic cisnienie na listwie znam sie tylko troche na silniku,tyle ile kierowca ciezarówki powinien wiedziec
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-06-2006, 22:15   

jarekft napisał/a:
lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem


:shock: ślepy jestem - przepraszam... :oops:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-06-2006, 23:52   

jarekft napisał/a:
mniejwięcej przy 3000-4000 obrotów silnik zaczyna słabnąć, poczym jak przekrocze te obroty wszystko wraca do normy {przyspiesza normalnie }


Mam identycznie - też 3-4krpm ale nie jest to stałe - pojawia mi się co jakiś czas.
Stawiam wielkie piwo za rozwiązanie problemu. :)
 
 
McDoune 
Mitsumaniak
Czarny Mesjasz :)


Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 2921
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2006, 11:37   

ja miałem podobnie w Toyce i okazało się że zarówno świece jak i kable wymagały wymiany (strasznie pokruszone koncówki). Auto właśnie w przedziale 2500-4000 jakby zatykało (nie wiem dlaczego akurat w tym przedziale). Po wymianie wszystko było ok
_________________
:king: Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:

:king: Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:
 
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 22-06-2006, 10:06   

Powiadacie ze PIWO stawiacie.... :lol:

No to ja mam taka propozycje...

Wykreccie CNOCKSENSOR z bloku i przyczepcie go do do czegokolwiek na trytytke albo czymkolwiek... i pojedzcie na probe... podejrzewam ze CNOCK wariacji dostaje :roll: ...

Jak nie zadziala to zapraszam do siebie na warsztat... cos sie wymysli :mrgreen:

Pozdrowionka
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-06-2006, 10:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-06-2006, 10:33   

ROMEL napisał/a:
Wykreccie CNOCKSENSOR z bloku i przyczepcie go do do czegokolwiek na trytytke albo czymkolwiek


Hehe, po tym jak przeczytałem Twoje przygody z Cnockiem to też już o tym myślałem.
Ale najpierw gruntowny przegląd auta. We wt ostatni egzam ufff... I do roboty
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2006, 19:10   

WITAM,zaczne od tego iz sprawdzilem szczelnosci i polonczenia elektryczne niema sie do czego przyczepic ,zastosowalem sie do podpowiedzi Krzyzaka,{raz pomugl}ale kolega na warsztacie podpowiedzial ze kiedys w Colcie mieli cos podobnego tylko auto niezawsze sie tak {zatykalo}i zakres obrotow byl w przedziale 2000-4000,okazalo sie ze do wymiany byl katalizatorpo wspawaniu rurki jak reka odja zastanawiam sie czy to i mnie nieczeka chcialbym jeszcze sprobowac podpowiedzi ROMELA ale niewiem gdzie szukac tego cnoca prosze o podpowiedz :D
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-06-2006, 23:38   

jarekft napisał/a:
niewiem gdzie szukac tego cnoca prosze o podpowiedz


Siedzi na bloku silnika od strony ściany grodziowej z kabiną, pod kolektorem dolotowym.
 
 
SnowDevil 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 459
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2006, 15:46   

siemanko

ej u mnie w Misu jest ten sam objaw

zapalam silnik, ruszam, jak go troche docisnę i puszczę gaz to obroty drastycznie spadają i silnik potrafi zgasnąc. ale.. jak stane na światłach i nie zgasł to do ok 3 min od startu silnika, chodzi on nierówno, tak jakby miał zgasnąc zaraz ale nagle obroty przyspieszają a potem znów zwalnia. jak silnik się dobrze nagrzeje to jest już ok.

nie mam zielonego pojęcia czemu tak jest ale stawiam piwo temy kto rozwiąże.. a nawet więcej piw :]

PS. za 3 tygodnie lece do Amsterdamu na 2 tygodnie, chce ktoś jakieś fajne nalepy sportowe - bo tam są wypasione- chętni wysyłajcie swoje maile to powysyłam zdjęcia zestawów tuningowych stickerów - mam tam zajebi.ty sklepik z takimi akcesoriami

Pozdro All
_________________
Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011 ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.