Przesunięty przez: Hubeeert 16-07-2006, 00:34 |
Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił |
Autor |
Wiadomość |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:24 Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił
|
|
|
WITAM posiadam lancerka od 1,5roku nigdy niemiałem z nim żadnych problemów,aż do zeszłego miesiąca mianowicie, zauwazylem że mniejwięcej przy 3000-4000 obrotów silnik zaczyna słabnąć, poczym jak przekrocze te obroty wszystko wraca do normy {przyspiesza normalnie }słabnięcie te objawia sie w dziwny sposób mam wrazenie jakby brakowalo mu paliwa lub powietrza {filtry,wymienione}naciskanie na gaz niczego nie daje rozpędza sie bardzo powoli i slychac wtedy dosć mocne buczenie w puszce z filtrem powietrza jakbysmy ruszali spod świateł z gazem do dechy. Żaden mechanik niepomogł z moim problemem a tylko katowali mi silnik sprawdzajac te objawy .W Zielonej Górze jest problem z mechanikami do miśków po okolo 2 tygodniach prob zauwazylem ze jak jade dosc szybko i zaczynam ostro hamowac auto gasnie albo zrzuca obroty do 100-200 poczym powoli wraca do 800.,Pomozcie juz brak pomysłów.
a teraz przedstawie samochodzik lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem
{czyszczona przepustnica,ustawiane obroty,wymienione przewody,swiece,kopula,palec,filtry powietrza i paliwa,czyszczenie i regulacja przeprowadzona według zalecen Krzyzaka z jego stronki obroty idealne 800 ani drgną na postoju} |
|
|
|
 |
chayenne [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:44
|
|
|
a moze cos z instalacja gazowa? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:47
|
|
|
sprawdz wszystkie wezyki podcisnien i kostki elektryczne (najlepiej sprajem kontakt) |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:50
|
|
|
chayenne napisał/a: | a moze cos z instalacja gazowa? |
Kolega nic nie pisał o instalacji gazowej.
Popieram Krzyżaka - sprawdzić podciśnienia i poszukać nieszczelności w dolocie. Sprawdź również ta puszkę która odchodzi od dolotu i jest przymocowana do aku. Może tam gdzieś jest nieszczelność.
I jeszcze coś jak masz okazję sprawdź ciśnienie paliwa na listwie paliwowej - jak zatankowałeś syfu doprawionego kwasem albo czymś takim to |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:54
|
|
|
co,do gazu to sprawdzalem w serwisie i stacji kontroli parametry ksiązkowe a gaz zalozylem rok temu,sprawdze polonczenia przewodów i kostek elektrycznych i dam znac jakie efekty |
|
|
|
 |
chayenne [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2006, 21:58
|
|
|
jak to gaz z jakims komputerkiem, to sprawdz czy sie nie przeprogramowalo... ja sie nie znam na tym ale moze i to byc powodem usterki... moze cos zamoklo i sie w oprogramowaniu poprzestawialo
[ Dodano: 20-06-2006, 21:59 ]
Hubeeert napisał/a: | chayenne napisał/a:
a moze cos z instalacja gazowa?
Kolega nic nie pisał o instalacji gazowej.
Popieram Krzyżaka - sprawdzić podciśnienia i poszukać nieszczelności w dolocie. Sprawdź również ta puszkę która odchodzi od dolotu i jest przymocowana do aku. Może tam gdzieś jest nieszczelność.
I jeszcze coś jak masz okazję sprawdź ciśnienie paliwa na listwie paliwowej - jak zatankowałeś syfu doprawionego kwasem albo czymś takim to |
jarekft napisał/a: | lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem |
|
|
|
|
 |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2006, 22:03
|
|
|
dodam tylko gaz jest z wysokiej pulki ,kiedys w volvie mi wybuchl przy filtrze i autko poszlo z dymem okazalo sie ze instalatozy zapomnieli wstawic jakies uzadzenie przeciw cofaniu sie gazu ,wiec teraz nieszczedzilem pieniedzy tymbardziej ze mam dzieci,bezpieczenstwo przedewszystkim,a jak sprawdzic cisnienie na listwie znam sie tylko troche na silniku,tyle ile kierowca ciezarówki powinien wiedziec |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-06-2006, 22:15
|
|
|
jarekft napisał/a: | lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem |
ślepy jestem - przepraszam... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-06-2006, 23:52
|
|
|
jarekft napisał/a: | mniejwięcej przy 3000-4000 obrotów silnik zaczyna słabnąć, poczym jak przekrocze te obroty wszystko wraca do normy {przyspiesza normalnie } |
Mam identycznie - też 3-4krpm ale nie jest to stałe - pojawia mi się co jakiś czas.
Stawiam wielkie piwo za rozwiązanie problemu. |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-06-2006, 11:37
|
|
|
ja miałem podobnie w Toyce i okazało się że zarówno świece jak i kable wymagały wymiany (strasznie pokruszone koncówki). Auto właśnie w przedziale 2500-4000 jakby zatykało (nie wiem dlaczego akurat w tym przedziale). Po wymianie wszystko było ok |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 22-06-2006, 10:06
|
|
|
Powiadacie ze PIWO stawiacie....
No to ja mam taka propozycje...
Wykreccie CNOCKSENSOR z bloku i przyczepcie go do do czegokolwiek na trytytke albo czymkolwiek... i pojedzcie na probe... podejrzewam ze CNOCK wariacji dostaje ...
Jak nie zadziala to zapraszam do siebie na warsztat... cos sie wymysli
Pozdrowionka |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-06-2006, 10:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-06-2006, 10:33
|
|
|
ROMEL napisał/a: | Wykreccie CNOCKSENSOR z bloku i przyczepcie go do do czegokolwiek na trytytke albo czymkolwiek |
Hehe, po tym jak przeczytałem Twoje przygody z Cnockiem to też już o tym myślałem.
Ale najpierw gruntowny przegląd auta. We wt ostatni egzam ufff... I do roboty |
|
|
|
 |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 24-06-2006, 19:10
|
|
|
WITAM,zaczne od tego iz sprawdzilem szczelnosci i polonczenia elektryczne niema sie do czego przyczepic ,zastosowalem sie do podpowiedzi Krzyzaka,{raz pomugl}ale kolega na warsztacie podpowiedzial ze kiedys w Colcie mieli cos podobnego tylko auto niezawsze sie tak {zatykalo}i zakres obrotow byl w przedziale 2000-4000,okazalo sie ze do wymiany byl katalizatorpo wspawaniu rurki jak reka odja zastanawiam sie czy to i mnie nieczeka chcialbym jeszcze sprobowac podpowiedzi ROMELA ale niewiem gdzie szukac tego cnoca prosze o podpowiedz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-06-2006, 23:38
|
|
|
jarekft napisał/a: | niewiem gdzie szukac tego cnoca prosze o podpowiedz |
Siedzi na bloku silnika od strony ściany grodziowej z kabiną, pod kolektorem dolotowym. |
|
|
|
 |
SnowDevil
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2005 Posty: 459 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-07-2006, 15:46
|
|
|
siemanko
ej u mnie w Misu jest ten sam objaw
zapalam silnik, ruszam, jak go troche docisnę i puszczę gaz to obroty drastycznie spadają i silnik potrafi zgasnąc. ale.. jak stane na światłach i nie zgasł to do ok 3 min od startu silnika, chodzi on nierówno, tak jakby miał zgasnąc zaraz ale nagle obroty przyspieszają a potem znów zwalnia. jak silnik się dobrze nagrzeje to jest już ok.
nie mam zielonego pojęcia czemu tak jest ale stawiam piwo temy kto rozwiąże.. a nawet więcej piw :]
PS. za 3 tygodnie lece do Amsterdamu na 2 tygodnie, chce ktoś jakieś fajne nalepy sportowe - bo tam są wypasione- chętni wysyłajcie swoje maile to powysyłam zdjęcia zestawów tuningowych stickerów - mam tam zajebi.ty sklepik z takimi akcesoriami
Pozdro All |
_________________ Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011
 |
|
|
|
 |
|