[CA4A 1.6] wyciek oleju |
Autor |
Wiadomość |
gpm72
Forumowicz
Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 72 Skąd: LBN
|
Wysłany: 28-05-2009, 20:11 [CA4A 1.6] wyciek oleju
|
|
|
Witam zauważyłem dziś że spod korka do wlewu oleju wycieka mi olej czy jest jakaś uszczelka którą mogę kupić lub czy istnieje inne rozwiązanie ?? |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 03-06-2009, 01:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
elt
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CA0 1.3 GLi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 103 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 28-05-2009, 20:17 Re: wyciek oleju
|
|
|
Gdyby mi się coś takiego przydarzyło to zaraz zrobiłbym sam małą uszczelkę z gumy Spróbuj, jeśli problem będzie nadal występował będziemy myśleć dalej |
|
|
|
 |
gpm72
Forumowicz
Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 72 Skąd: LBN
|
Wysłany: 28-05-2009, 22:10
|
|
|
ok dzięki za radę a to się nie stopi od temperatury silnika ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-05-2009, 22:21
|
|
|
oryginalna uszczelke korka oleju kupisz w ASO za kilka zl - nie warto ryzykowac, ze dalej bedzie cieklo
ew. jak bedzie za gruba, to ulamia sie te blaszki, ktore od spodu mocuja korek - byl taki przypadek na forum (kolega zalozyl 2 stare uszczelki zamiast 1 nowej) |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-05-2009, 01:12
|
|
|
Też taki przypadek przerabiałem na swoim
Skończyło się na tym, że musiałem wyciągać z gorącego silnika te blaszki przez otwór, po czym taśmą klejącą go zawinąć i na trytytkę... po to, żeby jakoś dojechać do garażu po drugi korek |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
drauisz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.6 GLXI CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-06-2009, 22:33 Jest jeszcze jeden sposób :)
|
|
|
Odwróć uszczelkę i po kłopocie. |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-06-2009, 20:33
|
|
|
Ja co jakiś czas doginam w stronę uszczelki te blaszki które trzymają korek i problem znika. Nie trzeba wymieniać uszczelki nawet... wystarczy przy sprawdzaniu stanu oleju co kilka tyg ja podgiąć |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-06-2009, 21:27
|
|
|
tresorex, byl przypadek, ze te blaszki (po ok. 2 latach) u kolegi sie urwaly i... na szczescie wpadly tak, ze nie rozwalilo klawiatury... a korek wypadl gdzies po drodze...
nie polecam tej metody |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-06-2009, 15:18
|
|
|
ja doginam od samego początku i nie widać żeby coś tam się miało urwać to gruba 2-3mm blacha |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 17-06-2009, 17:01
|
|
|
Jak doginasz „od poczatku” to chyba metoda niezbyt skuteczna...
Krzyzak napisał/a: | oryginalna uszczelke korka oleju kupisz w ASO za kilka zl - nie warto ryzykowac, ze dalej bedzie cieklo
|
|
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-06-2009, 19:14
|
|
|
skuteczna ale na jakiś czas. Jak się pojawia olej to znowu doginam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-06-2009, 22:50
|
|
|
Bo nie urywa się blaszka, tylko wyrywa z plastikowego korka... no i niestety wpada do silnika |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-06-2009, 09:01
|
|
|
aha... będę musiał to sprawdzić u siebie |
_________________
 |
|
|
|
 |
|