Przesunięty przez: Gene 02-06-2009, 07:37 |
[2.5 TD] Luz na przekladni kierowniczej |
Autor |
Wiadomość |
dzawor [Usunięty]
|
Wysłany: 28-05-2008, 10:22 [2.5 TD] Luz na przekladni kierowniczej
|
|
|
Witam
Mam taki problem ze w mojej pojarce jest dosc duzy luz na kole kierownicy, wyczuwalny zwlaszcza gdy nie jest zapalony silnik. po zapaleniu luz sie zmiejszcza, czyli jak pompa wspomagania pracuje ale i tak w czasie jazdy autko troche "plywa".
Mam pytanie czy jest jakas opcja regulacji tego luzu? czy tylko wymiana przekladni. Dodam ze koncowki drazkow sa wymienione i nie ma luzow w zawieszeniu . wiem ze w starych polskich samochodach bylo cos takiego jak sruba do kasowania luzu na przekładni.
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz. |
Ostatnio zmieniony przez Gene 02-06-2009, 07:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2008, 10:49
|
|
|
Dzawor, przeczytaj ten temat
wydaje mi sie, ze rozwiazanie w II jest bardzo podobne. Niestety te uklady mialy swoj "fabryczny" luz. No ale to Ty kierujesz wiec wiesz najlepiej jak auto sie sprawuje. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-05-2008, 13:20 Re: Luz na przekladni kierowniczej
|
|
|
dzawor napisał/a: | Witam
Mam taki problem ze w mojej pojarce jest dosc duzy luz na kole kierownicy, wyczuwalny zwlaszcza gdy nie jest zapalony silnik. po zapaleniu luz sie zmiejszcza, czyli jak pompa wspomagania pracuje ale i tak w czasie jazdy autko troche "plywa".
Mam pytanie czy jest jakas opcja regulacji tego luzu? czy tylko wymiana przekladni. Dodam ze koncowki drazkow sa wymienione i nie ma luzow w zawieszeniu . wiem ze w starych polskich samochodach bylo cos takiego jak sruba do kasowania luzu na przekładni.
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz. |
Luzu raczej nie wykasujesz, mały tak, duży nie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
pantonik1
Mitsumaniak
Auto: Pajero III 3.2 DI-D Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: 09-06-2008, 09:30 chyba
|
|
|
chba otwierając maske z przodu z prawej strony przy przekładni sa jakies śruby do przykręceni. ale to niech fachowcy się wypowiedzą. mam 2.5td z 94 roku i wiem, że jakieś małe podciąganie śruby było u mnie. ale to u mnie i nie dokońca wiem co to było, bo na mechanice nie znam się w ogóle, tylko z tego co mi powie mechanik albo sam podpatrzę:-) |
_________________ O samochód należy dbać tak samo, jak o kobietę! - bądź bardzo podobnie:-) pantonik1 |
|
|
|
 |
GERING
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 16 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 01-06-2009, 22:58
|
|
|
zobaczcie w manualu jaki powinien być luz do danego modelu, jak ktoś doradza kasowanie luzu nakrętką przy przekładni kierowniczej to zabić ! warto poczytać na ten temat na forum rajdów.... |
_________________ OFF - ROAD ŁĄCZY !!! |
|
|
|
 |
estewes28
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.8 td
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: london.uk
|
Wysłany: 03-06-2009, 21:02
|
|
|
Dla czego zabić? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|