 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Padł krokowy pomocy ! |
Autor |
Wiadomość |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2009, 17:11 [Cari 1.8 GDI] Padł krokowy pomocy !
|
|
|
Witam
Padł mi silniczek krokowy Probowałem reanimowac , jedyne co udało mi sie uzyskac to ze ,samochód odpala za 3 razem, CE przestało sie swiecic ( wyszedł z trybu awaryjnego ), a obroty trzymaja sie od ponizej 500 do 1000, ssanie czasem zadziała. Byłem w serwisie nowy krokowy ( musiałem kolesiowi pokazac palcem, co to jest, i gdzie sie znajduje OMG ) 165F, ale dopiero byc moze za 3 tygodnie Potrzebuje auto do pracy,a tak sie nie da jezdzic, wiec byłem na szrocie i znalazłem carisme 1.6 16V wyciagnełem krokowca, tylko pytanie czy zadziała w GDI ? Wyglada identycznie!!
Jest mały zonk, auto musiało stac dosc długo, bo jak wykreciłem 3 zardzewiałe sruby ,to czesc z podłaczeniem 6 pinowym zeszła dosc szybko, a ten namagnesowany trzpien został w przepustnicy, jakos go wyciagnełem choc naprawde było ciezko...
Pytanie czy to sie poprostu wkłada z powrotem bez zbednych kombinacji? czy tez trzeba na cos zwrócic uwage ?
silniczek wyglada tak
To zostało w przepustnicy ... Moze ktos zobaczyc czy sa wszystkie czesci ?
i teraz cos co mnie martwi, ten trzpien (foto wyzej) co wchodzi do tego miejsca z cewka, jest zakonczony motylkiem, z jednej strony motylek ma jakies wyzłobienie, nie wiem do czego to słuzy, i czy ma to jakies znaczenie przy wkładaniu, czy tez jest to uszkodzenie ?
Fotka w wysokiej rozdziałce ( na tapete )
http://img41.imageshack.us/img41/1416/krokus1.jpg
silniczek ma oznaczenie 821 1B nie moge odczytac z mojego w GDi bo jest strasznie wytarte
Dzieki za wszelka pomoc |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 09-06-2009, 18:55
|
|
|
Ten motylek ma na celu wsadzenie tylko w jeden sposób w elektrocewke a raczej na trzy sposoby. Jeżeli nie trafi odpowiednio nie dasz rady docisnac elektrocewki do przepustnicy (że tak powiem). Po prostu chodzi o to aby trzpień był nieruchomy.
Druga sprawa wydaje mi sie że mój krokowiec też ma taki numer.
A wyżłobienie raczej nie zauważyłem u siebie tak wiec nie ma znaczenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2009, 20:33
|
|
|
Dzieki Demeone! Generalnie wsadzam trzpien do elektrocewki tak aby wlazło do korpusu przepustnicy i wjo spróbuje go jeszcze dzis zbadac miernikiem według twojego opisu
jeszcze raz dzieki
[ Dodano: 09-06-2009, 20:28 ]
30 omm na kazdym styku w oparciu o twoj opis to raczej dobry wynik jutro bede montowal
[ Dodano: 10-06-2009, 19:03 ]
update
od 1.6 pasuje i działa, choc numer na krokowcu jest inny ,wydaje mi sie ze 89U 1D |
|
|
|
 |
|
|