Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Padł krokowy pomocy !
Autor Wiadomość
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2009, 17:11   [Cari 1.8 GDI] Padł krokowy pomocy !

Witam
Padł mi silniczek krokowy :( Probowałem reanimowac , jedyne co udało mi sie uzyskac to ze ,samochód odpala za 3 razem, CE przestało sie swiecic ( wyszedł z trybu awaryjnego ), a obroty trzymaja sie od ponizej 500 do 1000, ssanie czasem zadziała. Byłem w serwisie nowy krokowy ( musiałem kolesiowi pokazac palcem, co to jest, i gdzie sie znajduje OMG ) 165F, ale dopiero byc moze za 3 tygodnie :( Potrzebuje auto do pracy,a tak sie nie da jezdzic, wiec byłem na szrocie i znalazłem carisme 1.6 16V wyciagnełem krokowca, tylko pytanie czy zadziała w GDI ? Wyglada identycznie!!

Jest mały zonk, auto musiało stac dosc długo, bo jak wykreciłem 3 zardzewiałe sruby ,to czesc z podłaczeniem 6 pinowym zeszła dosc szybko, a ten namagnesowany trzpien został w przepustnicy, jakos go wyciagnełem choc naprawde było ciezko...
Pytanie czy to sie poprostu wkłada z powrotem bez zbednych kombinacji? czy tez trzeba na cos zwrócic uwage ?

silniczek wyglada tak


To zostało w przepustnicy ... Moze ktos zobaczyc czy sa wszystkie czesci ?


i teraz cos co mnie martwi, ten trzpien (foto wyzej) co wchodzi do tego miejsca z cewka, jest zakonczony motylkiem, z jednej strony motylek ma jakies wyzłobienie, nie wiem do czego to słuzy, i czy ma to jakies znaczenie przy wkładaniu, czy tez jest to uszkodzenie ?



Fotka w wysokiej rozdziałce ( na tapete :D )
http://img41.imageshack.us/img41/1416/krokus1.jpg

silniczek ma oznaczenie 821 1B nie moge odczytac z mojego w GDi bo jest strasznie wytarte


Dzieki za wszelka pomoc
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 09-06-2009, 18:55   

Ten motylek ma na celu wsadzenie tylko w jeden sposób w elektrocewke a raczej na trzy sposoby. Jeżeli nie trafi odpowiednio nie dasz rady docisnac elektrocewki do przepustnicy (że tak powiem). Po prostu chodzi o to aby trzpień był nieruchomy.
Druga sprawa wydaje mi sie że mój krokowiec też ma taki numer.

A wyżłobienie raczej nie zauważyłem u siebie tak wiec nie ma znaczenia.
_________________

 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2009, 20:33   

Dzieki Demeone! Generalnie wsadzam trzpien do elektrocewki tak aby wlazło do korpusu przepustnicy i wjo :) spróbuje go jeszcze dzis zbadac miernikiem według twojego opisu

jeszcze raz dzieki

[ Dodano: 09-06-2009, 20:28 ]
30 omm na kazdym styku w oparciu o twoj opis to raczej dobry wynik :) jutro bede montowal

[ Dodano: 10-06-2009, 19:03 ]
update
od 1.6 pasuje i działa, choc numer na krokowcu jest inny ,wydaje mi sie ze 89U 1D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.