Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Chooper
06-06-2009, 22:36
carisma did
Autor Wiadomość
mikall0 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1,9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Budzów
Wysłany: 06-06-2009, 17:50   carisma did

wlasnie sprowadzilem carisme did z 2000r. Auto na razie jest u goscia, ktory ja sprowadzil i czeka na moja decyzje. Carisma na pierwszy rzut oka nie wyglada najgorzej: przebieg 170000, rozrzad podobno wymieniony przy 120000, lekkie przetarcia na fotelach,wylatujacy przycisk od el. szyby, za duzo emocji zeby cokolwiek wiecej zapamietac. Szukam teraz kogos madrego, kto by spojrzal z boku na nia i rozwial moje watpliwosci czy ja kupowac czy nie. Moze jest ktos z okolic Suchej Beskidzkej (malopolska)? Na co mam zwracac szczegolna uwage?
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-06-2009, 18:22   

mikall0 napisał/a:
Na co mam zwracac szczegolna uwage?

Stan turbostprezarki, kola 2masowego, wtryskiwaczy (ktore ciezko stwierdzic czy sa uszkodzone czy sprawne), sprzegla, wyciekow. Normalka w dieslach...
mikall0 napisał/a:
lekkie przetarcia na fotelach

przy 170 000km to wrecz niemozliwe...ale tez zalezy jak kto uzywal auto...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mikall0 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1,9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Budzów
Wysłany: 06-06-2009, 18:39   

"lekkie" tzn jedna dziurka na fotelu pasazera. ja w mojej corsie juz po przejechaniu 30000 przetarlem bok siedzenia. a jak laik ma sprawdzic turbo i kolo 2 masowe i sprzeglo? A na wycieki z silnika jest jakis myk gdy np silnik zostal umyty?
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-06-2009, 20:01   

mikall0 napisał/a:
"lekkie" tzn jedna dziurka na fotelu pasazera

myslalem ze przetarcia na fotelu kierowcy :P
mikall0 napisał/a:
a jak laik ma sprawdzic turbo

ciezkie sprawy, ogolnie najlepiej zlecic to jakiemus warsztatowi/serwisowi.
Trzeba sie przejechac, posluchac jak chodzi (czy swiszczy i czy nie za bardzo ), trzeba zobaczyc czy nie jest zaolejony przewod itd
Jedz do serwisu np ASO i tam Ci zbadaja caly woz :)
mikall0 napisał/a:
A na wycieki z silnika jest jakis myk gdy np silnik zostal umyty?

nie, jak umyty to automatycznie podnosi podejrzenie. Jesli zostal ladnie umyty to wyciek jest nie do wykrycia...
Czesto tak robia m.in handlarze
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mikall0 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1,9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Budzów
Wysłany: 07-06-2009, 01:07   

mysle ze handlarz nie umyl silnika, bo to znajomy mojej ciotki. Kto wie czy niemiec nie umyl silnika? Mysle ze wezme jakiegos mechanika i podjade na jakis warsztat.
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-06-2009, 08:42   

mikall0 napisał/a:
mysle ze handlarz nie umyl silnika, bo to znajomy mojej ciotki. Kto wie czy niemiec nie umyl silnika? Mysle ze wezme jakiegos mechanika i podjade na jakis warsztat.

wiesz to nie jest regula, czesto takze robia to ludzie ktorzy chca poprostu miec czysta komore silnika nie wiem czemu...
Dla mnie to jest podejrzane i juz :P
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 09-06-2009, 00:47   

Pamiętaj jedno. Diesel jest dużo droższy w utrzymaniu niż benzynówka w krajach UE. W krajach zachodnich ktoś kto przejeżdża 19tyś rocznie nigdy w życiu nie kupi diesla ! 2 razy wyższa opłata ekologiczna niż na benzynówkę plus cena zakupu nowego auta w salonie przy praktycznie identycznych kosztach paliwa (minimalnie niższych).
9 letni diesel ,który przyjeżdża z za zachodniej granicy ma minimum 500tyś km.
Jedyna rada dla Ciebie to spisać nr VIN i zadzwonić do Mitsu w Państwie ,w którym auto jeździło. Panowie z serwisu bez problemu odpowiedzą Ci jaki był stan licznika przy ostatniej obsłudze serwisowej. To nie jest tajemnica.

2 Lata temu też byłem bliski zakupu takiego did'a. Miał dokładnie jak Twój 170tyś km i lekkie otarcia na fotelach i kierownicy. Po telefonie do serwisu w Austrii skąd auto przyjechało i podaniu VIN, okazało się ,że pół roku wcześniej podczas wymiany oleju miał 620tyś.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-06-2009, 09:15   

HouseM napisał/a:
170tyś km


To przebieg większości przywiezionych aut. Czyżby zbieg okoliczności ?? :shock: :roll: :twisted:
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-06-2009, 22:01   

Adaho_krak napisał/a:
HouseM napisał/a:
170tyś km


To przebieg większości przywiezionych aut. Czyżby zbieg okoliczności ?? :shock: :roll: :twisted:

Raczej oczekiwania rynku... Kazdy chce miec "niecale dwiescie, lub "troche ponad 150". Takie zycie...
 
 
mikall0 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1,9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Budzów
Wysłany: 14-06-2009, 05:20   

To mnie pocieszyliscie :? Dzieki

A jaki jest numer do mitsu w niemczech i czy po polsku mozna sie dogadac?
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 14-06-2009, 15:17   

Wątpię że się dogadasz po polsku. Niemcy polaków nie lubią :wink: Może po angielsku spróbuj. Kontakt będzie na pieczątce z serwisu. Jeśli nie ma książki serwisowej to klepnij VIN spróbuje Ci pomóc.

EDIT. Właśnie znajomy poddał mi pewien pomysł. Sam niedawno kupował Forda, auto z Niemiec. historie auta sprawdził w Krakowskim serwisie Forda. Może nasze rodzime serwisy Mitsubishi będą też na tyle kulturalne że Ci to sprawdzą. !! ??
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
mikall0 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1,9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Budzów
Wysłany: 14-06-2009, 16:13   

nr vin XMCLNDA5A1F005908 Gdzies czytalem ze nie mozna w mitsu u nas tego sprawdzic. a mozna jeszce o rozrzad zapytac sie?
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 15-06-2009, 15:57   

O ile nie spisałeś tego z Toyoty Supry (5-drzwiowej) :lol: to chyba się pomyliłeś z tym numerkiem. :wink: :lol:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
mikall0 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1,9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Budzów
Wysłany: 15-06-2009, 17:49   

HouseM napisał/a:
O ile nie spisałeś tego z Toyoty Supry (5-drzwiowej) :lol: to chyba się pomyliłeś z tym numerkiem. :wink: :lol:


tu masz potwierdzenie
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 15-06-2009, 21:19   

Panie Kolego nie chcę Cię straszyć ale ten VIN nie ma prawidłowej sumy kontrolnej. Może ktoś inny mądrzejszy się jeszcze wypowie Ale w dwóch źródłach jest ten sam błąd. Próbowałem to na piechotę policzyć i też się nie zgadza. Może ktoś coś pokopał podczas odpisywania numeru z nadwozia ? nie wiem. Ja sam pół roku jeździłem z błędnym VINem w dowodzie bo pan diagnosta zamiast BB wpisał 88. W każdym bądź razie ten numer to nie jest VIN.

X- EUROPA
XM -HOLANDIA
MC - i tu się chaos zaczyna bo to oznaczenie holenderskiej fabryki Toyoty
LNDA5 - Supra 5 drzwi (model teoretyczny)


Ktokolwiek ze starych wyjadaczy forumowych HELP ??????????
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.