Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 18:50
gaz do Sigmy
Autor Wiadomość
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 11-06-2009, 16:03   

nie wiem - pierwsze słyszę. - ważne czy potem masz to jak ustawic :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-06-2009, 18:07   

Zajc3w napisał/a:
Mam okazje kupić taaanio instalke GAS tech firmy D.T Gas System(wtrysk) - warte to jest cokolwiek czy nie??


Noritsu ma chyba taką instalację - tak wspominał kilka postów wcześniej. O szczegóły zapytaj. Wszystko zależy za jaką cene i czy jest nowa czy używana. Jeśli masz zamiar zakładać instalację to polecałbym STAG-300 - lub jego następcę + dość dobry stabilny reduktor z zapasem (pod tym względem dość dobrze wypada EG200 - 260-280 zł) oraz szybkie i dośc wydajne wtryskiwacze - najtańsze z sensownych to MAGIC JET (około 60 za sztukę). Valteków na pewno nie polecam - ujdą jak jeździsz bardzo spokojnie ale przy praktycznie znikomej różnicy w cenie nie warto ich zakładać (100 zł taniej niż za 6 sztuk niż MAGIC JET) i się później męczyć. Dodatkowo b. ważny jest sposób nawiercenia kolektora - nyple powinny byc umiejscowione jak najbliżej oryginalnych wtryskiwaczy. Może wrzucę zdjęcia jak to powinno być zrobione - wymaga zdjęcia kolektora ale da się zrobić w 3-4 godziny.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 11-06-2009, 20:49   

lukasz12 napisał/a:
Zajc3w napisał/a:
Mam okazje kupić taaanio instalke GAS tech firmy D.T Gas System(wtrysk) - warte to jest cokolwiek czy nie??


Noritsu ma chyba taką instalację - tak wspominał kilka postów wcześniej. O szczegóły zapytaj. Wszystko zależy za jaką cene i czy jest nowa czy używana. Jeśli masz zamiar zakładać instalację to polecałbym STAG-300 - lub jego następcę + dość dobry stabilny reduktor z zapasem (pod tym względem dość dobrze wypada EG200 - 260-280 zł) oraz szybkie i dośc wydajne wtryskiwacze - najtańsze z sensownych to MAGIC JET (około 60 za sztukę). Valteków na pewno nie polecam - ujdą jak jeździsz bardzo spokojnie ale przy praktycznie znikomej różnicy w cenie nie warto ich zakładać (100 zł taniej niż za 6 sztuk niż MAGIC JET) i się później męczyć. Dodatkowo b. ważny jest sposób nawiercenia kolektora - nyple powinny byc umiejscowione jak najbliżej oryginalnych wtryskiwaczy. Może wrzucę zdjęcia jak to powinno być zrobione - wymaga zdjęcia kolektora ale da się zrobić w 3-4 godziny.


Dzięki.
Instalka używana za 300-400zł dopytuje o szczegóły jaki reduktor, jakie wtryskiwacze. Reduktor i wtryski zawsze można zmienić, najważniejsza jest centralka, jak będzie do dupy to najlepszy wtryskiwacz i reduktor nie pomoże(w drugą stronę tak samo).
Przed nawierceniem skonsultuję, ale już kombinowałem i teoretycznie 1cm od paliwowych sie da. Nie wyobrażam sobie wiercenia w kolektorze dolotowym bez ściągania go. Na 100%opiłki powpadałyby do środka.... :) . Nawet gdyby dało sie bez ściągania we właściwym miejscu nawiercić, wolałbym zdjąć i mieć pewność że żaden syf mi do cylindrów nie wleci.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2009, 21:12   

Dokladnie ja mam DT i jest od początku ok. Z tym, że serwisy tejże instalacji są tylko w dużych miastach :( Osobiście teraz założyłbym BRC albo coś w tym stylu. Co do STAG to jako ciekawostkę napiszę, że ta Sigma z Jawora co ją ostatnio oglądałem dla jednego z forumowiczów miała właśnie tą instalację i był totalny brak mocy. Choć to pewnie sprawa samej regulacji.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-06-2009, 23:52   

Noritsu napisał/a:
Dokladnie ja mam DT i jest od początku ok. Z tym, że serwisy tejże instalacji są tylko w dużych miastach :( Osobiście teraz założyłbym BRC albo coś w tym stylu. Co do STAG to jako ciekawostkę napiszę, że ta Sigma z Jawora co ją ostatnio oglądałem dla jednego z forumowiczów miała właśnie tą instalację i był totalny brak mocy. Choć to pewnie sprawa samej regulacji.


STAG to tylko STEROWNIK, do Staga można zamontować Valteki za 200 zł (komplet 6 sztuk) jak i Keihin za 500 zł sztuka. BRC może i jest "fajne" tylko zapytaj sie VIRMANA ile zapłacił za wymianę filtrów i sprawdzenie parametrów, ewentualnie jak fajnie jest dostać klucz sprzętowy do uruchomienia programu. Kabelek do STAGA kosztuje 50 zł.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 12-06-2009, 00:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 12-06-2009, 00:02   

co do GT gas System: Poszukałem i .... serwisu w szczecinie brak, a jak był to ludzie narzekali.
Brak jakiegokolwiek suportu ze strony producenta, nawet zakłady montujące gaz maja problem ze zdobyciem dokumentacji, jeśli nie kupią nowej instalki od nich :-X

Zdecydowałem się pomęczyć z obecnym mieszalnikowym g...em i kupić cos porządnego i serwisowalnego. Myślę że wygra stag300 - soft i instrukcje są na stronie producenta, porad praktycznych też długo szukać nie będę musiał. Może trafi się jakiś używany Stag 300-6 na allegro ;P
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-06-2009, 00:04   

I obiecane fotki:



_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-06-2009, 00:27   

no - w końcu pokazałeś moje dzieło - już się stęskniłem :] - a fakt brc sam nie ustawisz i to ból , jakbym miał teraz robić , to pewnie zrobiłbym sam prinsa , albo stag300+ i tez pewnie kehiny.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2009, 08:01   

Widzicie panowie, Wy dysponujecie dużo większą wiedzą. Dlatego dla Was STAG nie jest tajemnicą (kabelki, soft itp. ) ja jak czegoś nie wiem to jade z tym do kogoś kto się tym zajmuje. Fakt, że czytałem dużo o tym DT na necie niepochlebnych opinii jednak ja osobiście nie narzekam. Virman to ma chyba Sequent najlepszy jaki można włożyć to i serwis tego drogi :)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 12-06-2009, 09:08   

Dokładnie tak zamierzałem to zrobić, tyle że z lewej, nie z prawej strony benzynowego wiercić. :D
Noritsu - widac masz dobry serwis DT gas system u siebie. W szczecinie nie żadnego a jak byl to pierniczyli wszystko. Gdyby Dt gas miał takie samo podejście jak producent Staga, czyli wszyskie dane techniczne dostępne dla każdego, też byłby tak "rozpykany" przez userów. Zresztą niezależnie od elektroniki wiercenie kolektora itp jest akie samo :D
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-06-2009, 09:14   

nie ważne z której strony wiercisz , byle blisko oryginalnych dysz :) - pozatym , fakt, nie narzekam na mój gaz , ale nie mam szans się wpiąć do niego bez wydawania tyle co drugi gaz... :/ sequent 56 podobno ma bardzo ciekawe możliwości ustawiania... gdybym tylko wiedziła jak sie dostac... buuuuuuuuuuu
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2009, 09:16   

VirMan mój znajomy montuje BRC, zapytam z ciekawości jak wygląda sprawa softu i interfejsu :)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-06-2009, 09:17   

gościu ja ciebie ozłocę jak będę mógł sobie to zapiąć :) :):):):)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2009, 18:41   

Po weekendzie będe się z nim widział, to dam znać :)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-06-2009, 19:11   

mam jeszcze mniejszy sequent w stanzie :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.