Przesunięty przez: kochajj 30-07-2006, 07:36		 | 
	
			Jaka instalacja gazowa do gala 2,0 97 4g63 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Misiek_Gd [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 25-06-2006, 12:50   Jaka instalacja gazowa do gala 2,0 97 4g63
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
Od niedawna mam pięknego galancika 2,0. Samochód piękny!!! Ale pali mi 12l/100km. Myślę o założeniu gazu? Co o tym myślicie?
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2006, 17:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja mam pytanie, czy to ten galant co byl na allegro ? do poprawek lakierniczych ? bo widze fotke w podpisie . 
 
 
gaz - zalozysz taki za ok 4-5 tysi (sekfencja 4? generacji) i powinno byc ok    
 
 
ale wg mnie masz za duze spalanie , 12 litrow przy silniku 2,0 to stanowczo za duzo , moze sprawdz najpierw lambde i inne rzeczy ktore moga powodowac wieksze spalanie ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Simones [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2006, 19:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Fakt, ze to kombi i jest nieco ciezsze, ale ja mam 2.0 w sedanie i przy oszczednej jezdzie mieszcze sie w 8l/100km po miescie lub tyle samo na trasie przy 160-170 km/h, wlaczonej klimie i zimowych oponach. Kombi moze wziac 1l wiecej ale napewno nie 12, no chyba ze jezdzisz baaardzo dynamicznie to w miescie moze tyle faktycznie wziac. Co do gazu to mysle, ze nie ma sensu wstawiac nic innego jak tylko sekwencje, chyba ze stac Cie na faze ciekla (5 generacja), ale koszta duuzo dluzej sie zwracaja. Sekwens srednio zwraca sie po 8 m-cach, a pozniej to juz tylko na plus. Tylko postaraj sie dobrze wybrac zaklad, ktory Ci to bedzie robil - to wazne. Jesli stwierdzisz, ze np. panowie chetnie by montowali wtryski gazu bez sciagania kolektora to odrazu im pomachaj, a gdybys stwierdzil ze masz ochote zalozyc go w Sz-nie to mam juz sprawdzonych ludzi wielokrotnie i z checia pomoge.
 
Pozdro!
 
 
P.S. Ceny sa troche nizsze Rafal do 4-ro cylindrowki w zaleznosci od firmy jakiej jest instalacja calkowity koszt z montazem jest ok. kloca mniejszy czyli 3-4 kPLN. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drout [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-06-2006, 11:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To u mnie tyle wychodzi ale gazu i przy silniku 2,5v6 no może 13l/100    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Misiek_Gd [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-06-2006, 19:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
Dzięki za dobre słowo. Tak to jest ten Galant z allegro. Postanowiłem zostawić go sobie. Zrezygnowałem ze sprzedaży ponieważ autko jest naprawdę zadbane. Nic w opisie sprzedaży nie było przesadzone. Niestety kupiłem go porysowanego. Ktos poprzedniemu właścicielowi porysował go gwoździem.
 
    Dziękuję wszystkim za pomoc.
 
Może wiecie czym może być spowodowane nadmierne spalanie??? Byłem  nim również w serwisie. Zrobili  mi test komp. nie było żadnych błedów- co więcej pracownik serwisu bardzo pozytywnie wypowiedział się na temat mojego egzemplarza.
 
Myślałem,że może powinienem wymienić świece i przewody- co o tym myślicie???
 
Pozdrawiam     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-06-2006, 20:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dobry pomysl ,ale nie oszczedzaj na tym ,wymien przewony na oryginalne (sa drozsze, ale pewniejsze no i napewno posluza dluzej niz szajs z JC) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Simones [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-06-2006, 07:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hmm dobrze byloby tez sprawdzic cisnienie sprezania na cylindrach, a nie ubywa Ci oleju    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Seba_Dominika [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2006, 22:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja mam u siebie założonego BLOSA i auto zasuwa,a pali po mieście od 10l. do 23l. a na trasie to od 10 do 15. Auto nie ma straty mocy i nie strzela. Koszt koło 1500zł. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Karwoś  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-08-2006, 14:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A ja mam 2,0 w automacie i pali benzyny 12-14 w mieście a gazu od 10 na trasie do 18 w mieście ( poniżej 15 nigdy - niezależnie od sposobu jazdy - gaz - wtrysk fazy gazowej OMVL by REG. | 
             
						
				_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
 
 
Czas może na Space Stara dla żony? | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-08-2006, 17:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy to prawda ze do Galanta powyzej 97r  chodzi mi o 2.0 i 2,5 nie mozna załozyć zwykłej instalacji gazowej ze wzgledu miedzy innymi na przepływomierz??? Bo chodzi tu o przepływomierz z goracym drutem czyli tym opornikiem i siatka ala plaster miodu, czy sie myle..
 
Czy sa jeszcze jekies inne przeciwskazania? lub może wskazania jaką własnie instalacje zakładac??
 
Jakie sa obecnie ceny instalacji tam gdzie ktos ostanio zakłdał?
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piwkotom  		  
		 
         moderator mitsumaniak maruda
  
  
                  Auto: Touareg V8 :) 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 1620 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-08-2006, 17:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | Czy to prawda ze do Galanta powyzej 97r  chodzi mi o 2.0 i 2,5 nie mozna załozyć zwykłej instalacji gazowej ze wzgledu miedzy innymi na przepływomierz??? | 	  
 
Nie do konca prawda   
 
do 2L mozesz spokojnie zalozyc instalke 2 generacji, jednak zawsze istnieje niebezpieczenstwo ze przy "strzale" stracisz przeplywomierz. Taka instalka bedzie kosztowac okolo 1500-2000zl.
 
Sekwencja okolo 3000-3500zl. 2 gen. jest mniej "wydajna" czyli powoduje wiekszy zmniejszenie wydajnosci silnika.
 
 
Do V6 tylko sekwencja w 4 gen. okolo 5000 a 5 gen. (mokra sekwencja) cos kolo 7000 tylko zakladaja ja chyba tylko w Kielcach i Wawie. Ja w kazdym badz razie nie moge znalezc fachowca do Vialle    Tutaj masz juz full wypas i niezauwazalne obnizenie parametrow.
 
 
Co do cen oczywiscie glowy nie daje, bo jak wiadomo wiele zalezy od warsztatu, fachowca itd. | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Levinson [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-08-2006, 17:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja mam sekwencje polskiej firmy gas system. nie wiem ktorej generacji ale rok temu kosztowala 4400 (konkurencyjne wloskie kosztowaly 5500 - 6000). samochod pali mi 11 - 12 l gazu. roznicy miedzy trasa a miastem prawie nie ma.. moze 1 - 1,5 l. nie odczuwam utraty mocy. generalnie jestem zadowolony. a na marginesie mam pytanie - ostatnio gazownik przy przegladzie wymienial mi swiece i od tego czasu samochod chodzi gorzej na benzynie - zadlawia sie, szczegolnie gdy jest zimny i podczas lekkich przyspieszen. wczesniej na benzynie chodzil idealnie, jak jedwab.. i co ciekawe - obecnie mam wrazenie ze samochod na gazie chodzi lepiej niz na benzynie.. wymienilem tez kable na porzadne... co moze byc tego przyczyna? ma ktos jakies sugestie..? pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Matejko  		  
		 
         Mitsumaniak Macho Paczo
  
  
                  Auto: IS220D 
                  Kraj/Country: Australia 
                  Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-08-2006, 18:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a jakie swiece wsadzil?? | 
             
						
				_________________ Mateusz <Matejko>
 
Nissan Juke
 
Mazda 2
 
Lexus IS220D
 
Calish4nia
 
 
 
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Simones [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-08-2006, 18:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Piwkotom, a dlaczego do 2,5V6 nie mozna zalozyc gazowni 2 gen.??? Przysiaglbym, ze mozna, choc osobiscie nie polecam, ale to roznica. Sekwencja np. do silnika 4 cyl. dobrej firmy - KME bez butli i wielozaworu to koszt ok. 1300PLN z butla w kolo i wszystkim co bedzie potrzebne powinienes sie zmiescic w 2000 PLN + montaz. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-08-2006, 19:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Bo przy 2gen. cylindry w V6 oddalone mocno od przepustnicy dostają uboższą mieszankę i palą się uszczelki głowic. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |