 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
czy można założyc stożek bez dolotu? |
Autor |
Wiadomość |
James [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2009, 09:37
|
|
|
wujekwaldus,
pierwsze co musisz zrobić to przeczyścić wszystkie styki złącza wchodzącego do korkowca. Do tego celu zakup sobie preparat do czyszczenia styków, który możesz kupić w sklepach elektronicznych. Zawsze Ci się przyda. Jak miałem problem z obrotami w Eclipse to właśnie przeczyszczenie styków rozwiązało problem. Po tym zabiegu proponuje ponowane ustawienie zapłonu obrotów. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 03-06-2009, 18:50
|
|
|
Wszystkie operacje z silniczkiem krokowym moga pomoc.Tu masz linka do wgladu jak sie za to zabrac.
http://www.stealth316.com/0-frames.htm
Zobacz na jednym z foto widac jak koncowka tego urzadzenia jest przydymiona i to wlasnie najczesciej powoduje problem, a wtedy zwykle czyszczenie i przesmarowanie wystarcza.Ta koncowka jak dobrze pamietam powinna sie wysuwac,czym wlasnie steruje silniczek.
A tu masz linka ile takie cos moze kosztowac
http://www.3sx.com/store/...idProduct=26642
U sumie to proponowalbym rozkrecenie i przechyszczenie calego elementu przepustnicy,widocznego na zdjeciu w drugim linku,ale to tak dla pewnosci ,ze wszystko jest czyste,bo przeciez to tylko kilka srubek i jest to na samym wierzchu.Ale niekonieczne.
Powodzenia |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-06-2009, 19:28
|
|
|
Dzieki "udi" i "james" za odpowiedzi:)
Może mi jeszcze poradzicie bo nie chce kolejnego tematu zakładać.
Gdzie w warszawie moge dać komuś swoje GT do zrobienia?
komuś zaufanemu kto nie skroi mnie jak niewiadomo kogo, ktoś kto zrobi rzetelnie i solidnie
do zrobienia mam:
Elektryka:
zrobienie elektrycznych lusterek, szyb i zamka sterowanego z pilota (po wymianie wnetrza przestalo wsio dzialac) + elektryczna regulacja siedzenia (chodzi o "kubełkowość")
Silnik:
Sprawdzenie tego silniczka korkowego (ja sie tam dostać nie umiem...) i/lub wymiana przepływomierza (gdyby to jednak nie była wina silniczka korkowego z tym gaśnięciem na niskich obrotach), wymiana poduszek (przednia i tylna)
Zawieszenie: wymiana koncowek drazka kierownicy i przykrecenie paru srob (bo podobno nie ma)
Zrobienie lub wymiana tłumika
i takie tam...
prosił bym o rzetelne informacje gdyż bardzo zależy mi na doprowadzeniu swojego Autka do kupy:)
pozdr |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 12-06-2009, 21:38
|
|
|
Jezeli chodzi o elektryke to z tego co pamietam za alarm i sterowanie fotelem(czesciowe) odpowiadal ten sam bezpiecznik.Sprawdz czy bezpieczniki dobrze przewodza ,bo aluminiowe lubia przysniedziec.Ale jak mowisz ze przekladales wnetrze to moze zapomniales o jakiejs wtyczce.
W sumie wszystkie te rzeczy robilem u siebie osobiscie ,ale niestety jestem nieobecny w Polsce |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
BalantinaŚ
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 16 Skąd: słupskolandia
|
Wysłany: 12-06-2009, 23:42
|
|
|
wujekwaldus,
Siemka wam:) ja mam inne rozwiazanie które zastosowałem w swojej pralce:) natomiast mam oryginalny dolot Simota z rura wyprofilowana dokładnie dla tego modelu!!!grubość scianki to około 1cm wiec zanim powietrze dobrze sie nagrzeje to juz dawno jest zassane przez silnik:) natomiast rozwiązaniem o którym pisałem jest wpuszczenie stożka w okolice wlotów do intercoolerów mowa oczywiście o 3000GT żeby nie było ale nie obedzie sie bez cięcia który odważny:)
Pozdrawiam:)
[ Dodano: 12-06-2009, 23:43 ]
a i kolego ten silniczek nazywa sie krokowy:) |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-06-2009, 08:36
|
|
|
No bezpiecznik to to raczej nie jest, moze faktycznie cos podczas zakladania wnetrza zostalo przeoczone, ale w sumie na poprzednim wnetrzu bylo to samo...
Jesli chodzi o dolot to poczytalem (nawet nie wiem czy nie gdzies tutaj na forum:P)
ze idealnie bylo by odgrodzic dolot od silnika, aby Cieple powietrze nie dolatywalo do dolotu... i w ogole zapewnic mu dostem swiezego zimnego powietrza... bo prawda jest taka ze on obrotami bawi sie dopiero po rozgrzaniu... na postoju
a nazwa tego silniczka zawsze bedzie stanowila dla mnie problem:D
ale moze byc krokowy:) nie wiem co mi sie z tym KORKIEM pomylilo...
pozdr:) |
|
|
|
 |
|
|