Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
za wysokie ciśnienie czy co ??
Autor Wiadomość
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2006, 13:32   za wysokie ciśnienie czy co ??

Witam mam 4 tyś km po drobnym remącie ( zmiana pierścionków , zmiana 2 prowadnic w głowicy , uszczelki i uszczelniacze ) dzisiaj zaówzrzyłęm coś takiego jade sobie dziecko do przedszkola odwieźć a tu pomarańczowa kontrolka od poziomu oleju się zaświeciła ( nie czerwona ) ?? oleju praie full potem zrobiłem tak jechałem ok 4,5 tyś obrotów jakieś 3 do 5
min. zaświeciła się kontrolka wżuciłem na luz natychmiast zgasła ?? 4 tyś po remącie
a olejku dalej troche znika ( co martwi mnie najwięcej , jakieś 200 - 300 na 1000 km )
na gładzi cylindrowej jak i gdzie indziej nie widać było najmniejszego zużycie żadnego progu
przy początku cylindrów nic , zmieniłem jakieś 1300 km temu olejek jeżdze na valvoline max live 10 w 40 , co to może być czy za duże ciśnienie noże wymuszać branie oleju ??.
Nie kopci nie jest jakiś słabszy na wskaźniku ciśnienia przy takiej jeździe 4,5 tyś wskazówka była na jakieś 2/3 skali ale na max nie wchodziła , co o tym sądzicie ??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-06-2006, 13:46   

Pomarańczowa to kontrolka poziomu oliwy, nie ciśnienia.... Poziom konrtoluj bagnetem, bo umiejscowienie czujnika jest takie, że łatwo o uszkodzenia....

Takie znikanie oleju po remonciku jest normą - po dotarciu pierścionków (5 a nawet 10 kkm) powinno zejść do poziomu 50-100 ml/1000 km.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Chicken
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2006, 14:35   

Witam,

Mam może głupie pytanie, ale jak zachowuje się ciśnienie oleju przy różnych zakresach obrotów i różnych temperaturach silnika, a konkretnie jak powinno się zachowywać prawidłowo na wskaźniku?

Pozdrawiam
Chicken
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2006, 15:56   

Bartek napisał/a:
Pomarańczowa to kontrolka poziomu oliwy, nie ciśnienia.... Poziom konrtoluj bagnetem, bo umiejscowienie czujnika jest takie, że łatwo o uszkodzenia....

Takie znikanie oleju po remonciku jest normą - po dotarciu pierścionków (5 a nawet 10 kkm) powinno zejść do poziomu 50-100 ml/1000 km.....


też wydaje mi się że to od poziomu oleju ale jak już pisałem olivy jest prawie full 3/4 stanu
i jak jade np 5 min z obrotami 4,5 tyś wskazówka wchodzi na 3/4 skali i zaświeca się lampka
pomarańczowa jak wrzuce na luz lampka zaraz gaśnie , dlatego wydawało mi się że jest to
coś związane z ciśnieniem
jadąc z prędkością obrotową ok 2300 - 2400 wskazówka jest na połowie jak mam 2500 to już
jest wyżej :?
 
 
Chicken
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2006, 07:11   

Ja miałem raz taką sytuację. Ledwo po zagrzaniu silnika dałem "Full power" :) i zaświeciła mi się żółta lampka oleju, trochę uspokoiłem się i zgasła, po zagrzaniu silnika już się to nie powtórzyło nawet kręcąc do 6tys. Oleju mi nie zjada na bagnecie, a przynajmniej nie stwierdziłem tego po 1000km

Pozdrawiam
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2006, 22:40   

Bartek napisał/a:
Pomarańczowa to kontrolka poziomu oliwy, nie ciśnienia.... Poziom konrtoluj bagnetem, bo umiejscowienie czujnika jest takie, że łatwo o uszkodzenia....

Takie znikanie oleju po remonciku jest normą - po dotarciu pierścionków (5 a nawet 10 kkm) powinno zejść do poziomu 50-100 ml/1000 km.....


byłem dzisiaj w serwisie i powiedziałem im o swoim remącie oni wskazali mi na uszczelniacze
że to może być przez uszczelniacze co ty Bartku na to ??
teraz mam Takomy , powiedzieli że 27 zł za 1 szt :( widziałem na allegro ktoś sprzedaje do
takiego silnika za 90 pare zł ale czy to można jakoś sprawdzić czy to są oryginały ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.