Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 4G63] Biegi ciężko wchodzą i potrzebny synchronizator
Autor Wiadomość
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16-06-2009, 19:25   

to ja też opowiem swoją historię skrzyni.
Co będzie powodem kiedy chcę zredukować bieg z 4 na 3 i on nie zawsze wchodzi, pomaga jeżeli gazem podniosę obroty silnika, wówczas bieg wskakuje bez problemu. Czy to jest synchronizator, czy może ustawienie wodzików(linek od skrzyni). Bo tak się dzieje tylko z biegiem 3 i tylko przy redukcji.
_________________

 
 
Angel 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 17-06-2009, 15:10   

panowie prosze o pomoc naprawde konkretna rada bo nie moge pozwolic sobie na poplyniecie w kosztach jesli mialbym kupic jakas skrzynie uzywana i ona bylaby w podobnym stanie
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-06-2009, 15:52   

Wook@sH, może redukujesz przy za wysokiej prędkości :)

Angel, Twoja decyzja, koszt skrzyni używanej, prawdopodobnie będzie zbliżony do naprawy Twojej skrzyni. Używana skrzynie już masz nie ma pewności że ta "nowa" będzie w lepszym stanie niż Twoja. Wyceń robocizne skrzyni i decyduj, ja jestem za naprawą.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Angel 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 17-06-2009, 16:34   

Dzięki za podpowiedź i raczej tak zrobie:) a jeśli możesz to oświeć mnie co może być przyczyna tego, że wsteczny mi wybija jak go mocniej rozpędze
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-06-2009, 16:40   

Angel napisał/a:
a jeśli możesz to oświeć mnie co może być przyczyna tego, że wsteczny mi wybija jak go mocniej rozpędze


Szczerze powiem nie mam pojęcia, z tego co się oriętuje nie jest to napewno wina synchronizatora biegu wstecznego bo taki nie istnieje, wsteczny nie jest synchornizowany. Możliwe jest np. złe ustawienie wodzika i bieg nie wchodzi na swoje miejsce. Przyczyn może być wiele. Jak skrzynke rozbierze meches to określi co padło.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 17-06-2009, 17:54   

Adaho_krak napisał/a:
Wook@sH, może redukujesz przy za wysokiej prędkości :)


Na pewno to nie jest to, jest to najczęściej redukowanie przy zmiejszającej się prędkości a nie przed wyprzedzaniem. Czyli po redukcji obroty najczesciej wskakują na około 2 tyś/obr. (+/- 200obr).
_________________

 
 
Angel 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 17-06-2009, 18:20   

czyli odnosnie 2 biegu to tez nie koniecznie synchronizator musi byc? mozliwe, ze calosci moze dotyczyc sprawa ustawienia wodzikow?

[ Dodano: 17-06-2009, 18:29 ]
Wook@sh jeśli t.zw. miedzygaz pomaga to jest raczej sprawa synchronizatora. Gdyby sprawa powtarzłaby sie przy reszcie biegów to moznaby obwiniac docisk. Mialem tak w aucie innej marki! tu szukam pomocy bo krotko jezdze miskiem i to moj pierwszy japoniec. Wiec nie sugeruj sie tym ze tyle pytan tez tu zadaje. doswiadczenie mam na niemcach heh pozdro
 
 
 
djtomi78 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g (4g63)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 1
Skąd: ełk
Wysłany: 19-06-2009, 10:33   

witam mam eclipsa 1g i taki sam problem z biegami ciężkie wchodzenie wrzucanie przez dwójkę przygazówka przy redukcji itd .Postawiłem na sprzęgło wymieniłem i dalej ta sama sytuacja ,wiec wszedłem w kanał posadziłem kumpla za fajerą kazałem mu zapalic silnik i wysprzęglic oraz spróbować wrzucać biegi pierwsze próby były ze zgrzytem sprzęgło odpowietrzone oczywiście postanowiłem nieco pomóc w wysprzęglaniu i podczas wciśniętego sprzęgła montażówką wycisnołem je jeszcze bardziej o jakies 3-4 milimetry i tu zdziwko wszystkie biegi wchodzą bez najmniejszego zgrzytu (diagnoza -pompka lub wysprzęglik )wysprzęglik juz zamówiłem dzis u koleżanki która prowadzi sklep z częściami odrazu powiem ze nie ma sensu kupowac reperaturek gdyż koszt całego to jedyne 40 pln nowego na allegro to 76pln ,jutro zamontuje i dam znac jaka jest sytuacja pozdrawiam... :p
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.