Zwalnianie... |
Autor |
Wiadomość |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 02-07-2009, 22:08 Zwalnianie...
|
|
|
Witam mam taki problemik z moim GDI ze nieraz podczas jazdy auto takjakby hamuje przestaje ciągnać raz zalapuje raz nie jak dodam wiecej gazu to idzie dalej...ALbo tez zauwazyłem ze nieraz w ciepłe dni sie muli jakby słabiej sie bujała...Niewiecie co może być przyczyną???Z gory dzięki
Dodam jeszcze ze ostatnio czyściłem przepustnice i chyba po tym zabiegu mam większe spalanie według komputera... |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 06-07-2009, 16:04
|
|
|
Resetowałem kompa uczyłem obrotów... |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
kamilxx
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: 06-07-2009, 20:27
|
|
|
Witam!
Mam ten sam problem jak ktoś by wiedział co jest tego przyczyną będę wdzięczny za odpowiedź. |
|
|
|
 |
Ginger1021
Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 186 Skąd: Olsztyn/Łajsy
|
Wysłany: 06-07-2009, 22:36
|
|
|
Może filtr paliwa zapchany, świece itd.... |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
ig_or
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 301 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-07-2009, 14:20
|
|
|
Mam podobnie, ale nie w GDI tylko w 16V. Rano tak właśnie sie zachowywał, ale potem zatankowałem za stówkę i problem zniknął - zaczął jechać jak należy...czyżby coś nie tak z pompą paliwa? Dodam że nie miałem przy samej rezerwie i jeszcze bym mógł troche pojeździć......Może to przypadek...sprawdze jeszcze kolejnym razem i spróbuję to z tym powiązać. |
_________________
" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto |
|
|
|
 |
Grahamos
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 87 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 07-07-2009, 22:13
|
|
|
U mnie jest podobna sytuacja podczas jazdy ze stałą prędkością i nieważne czy to są większe obroty czy mniejsze na moment spada moc i auto nie ciągnie. Właśnie zakupiłem filtr paliwa który czeka w bagażniku na wymianę. Po wymianie filtra pojeżdżę trochę i dam znać czy wymiana filterka pomogła.
Niestety filtra nie udało mi się wymienić ponieważ nakrętki przy przewodach paliwowych są tak zapieczone że nie da rady niczym tego ruszyć mechanik stwierdził że filtr paliwa raczej nie był wymieniany od nowości :/ spryskał wszystko wd40 i kazał się zgłosić jutro. |
|
|
|
 |
kamilxx
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: 17-07-2009, 22:34
|
|
|
Kolego i jak po wizycie u mechanika pomogło? |
|
|
|
 |
rzoberto
Mitsumaniak Robert

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 286 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 17-07-2009, 22:45
|
|
|
Grahamos napisał/a: | Niestety filtra nie udało mi się wymienić ponieważ nakrętki przy przewodach paliwowych są tak zapieczone że nie da rady niczym tego ruszyć mechanik stwierdził że filtr paliwa raczej nie był wymieniany od nowości :/ spryskał wszystko wd40 i kazał się zgłosić jutro. |
pocztaj poniższy temat. Ja też miałem problem z odkręceniem filtra
http://forum.mitsumaniaki...ht=filtr+paliwa |
_________________
 |
|
|
|
 |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 19-07-2009, 08:48
|
|
|
U mnie wymiana filtra nic nie dala choc sie troche polepszyła praca silnika,nie wymieniałem jeszcze świec...ale mam jeszcze problem z obotami na biegu jałowym czasami falują-jak czysciłem przepustnice to silniczek krokowy trzeba caly odkrecic od przepustnicy i wyczyscic czy tylko te trzy srubki bo tam gdzie cewka to było czyściutko??? |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
RadziX
Mitsumaniak RadziX

Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 138 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-07-2009, 10:59
|
|
|
A czy to nie jest odwieczny problem GDI???
Ja też to mam. Szukałem forum w zdłuż i w szerz co jest przyczyną i nic nie znalazłem.
Jedni piszą że pomógł fitr a inni że świece, czyszczenie przepustnicy też było grane.
Są też tacy którzy twierdzą że ten typ tak ma i chyba tak jest
Za dużo osób ma taki sam objaw więc nie sądze żeby to była jakaś usterka.
Po prostu tak ma byc |
|
|
|
 |
Rob600
Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 1997r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 132 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-07-2009, 11:29
|
|
|
A podłączenie do komputera nic nie mówi ??
p.s. czy jest jakiś program i "cud" kabelek żeby podpiąć lapka i pojeździć po mieście i zobaczyć jak się misiek zachowuje ??
Pozdrawiam Robert |
|
|
|
 |
RadziX
Mitsumaniak RadziX

Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 138 Skąd: warszawa
|
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 30-07-2009, 11:50
|
|
|
Dajcie sobie spokój z tym zwalnianiem i przyspieszaniem.W GDI prawdopodobnie tak jest.Taki jego urok.
Jak jadę ze stałą prędkością np. 50 km/h to też odczuwam takie niewielkie spadki mocy i wzrosty.Jakby na chwilę przyhamowało aby za moment przyspieszyć.
Dodam że mam takie zjawisko tylko podczas jazdy na PB bo na LPG tego objawu brak.
Tak że dociekliwi mogą kombinować skąd to sie bierze.
Ja rzadko jeżdżę na PB dlatego nie bulwersuje mnie zbyt to zjawisko, które wystepuje od początku zakupu auta i było wielokrotnie opisywane na forum. |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 30-07-2009, 13:00
|
|
|
U mnie w GDi jest tak samo
Czyli zwalnia i przyśpiesza o jakieś niewielkie wartości.
Jednak zauważam to w różnych zakresach obrotów, przed czyszczeniem przepustnicy w zakresie 2-3k rpm, a po czyszczeniu poniżej 2k. |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 31-07-2009, 09:22
|
|
|
To efekt przechodzenia silnika w tryb pracy ECO na ubogiej mieszance. Tak ma być. HOWGH. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|