Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwalnianie...
Autor Wiadomość
marcinx85 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: Pabianice
Wysłany: 02-07-2009, 22:08   Zwalnianie...

Witam mam taki problemik z moim GDI ze nieraz podczas jazdy auto takjakby hamuje przestaje ciągnać raz zalapuje raz nie jak dodam wiecej gazu to idzie dalej...ALbo tez zauwazyłem ze nieraz w ciepłe dni sie muli jakby słabiej sie bujała...Niewiecie co może być przyczyną???Z gory dzięki
Dodam jeszcze ze ostatnio czyściłem przepustnice i chyba po tym zabiegu mam większe spalanie według komputera...
_________________
MARCINX85
 
 
marcinx85 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: Pabianice
Wysłany: 06-07-2009, 16:04   

Resetowałem kompa uczyłem obrotów...
_________________
MARCINX85
 
 
kamilxx 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd: kozienice
Wysłany: 06-07-2009, 20:27   

Witam!
Mam ten sam problem jak ktoś by wiedział co jest tego przyczyną będę wdzięczny za odpowiedź.
 
 
Ginger1021 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 186
Skąd: Olsztyn/Łajsy
Wysłany: 06-07-2009, 22:36   

Może filtr paliwa zapchany, świece itd....
_________________

 
 
ig_or 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-07-2009, 14:20   

Mam podobnie, ale nie w GDI tylko w 16V. Rano tak właśnie sie zachowywał, ale potem zatankowałem za stówkę i problem zniknął - zaczął jechać jak należy...czyżby coś nie tak z pompą paliwa? Dodam że nie miałem przy samej rezerwie i jeszcze bym mógł troche pojeździć......Może to przypadek...sprawdze jeszcze kolejnym razem i spróbuję to z tym powiązać.
_________________

" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto
 
 
 
Grahamos 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 87
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 07-07-2009, 22:13   

U mnie jest podobna sytuacja podczas jazdy ze stałą prędkością i nieważne czy to są większe obroty czy mniejsze na moment spada moc i auto nie ciągnie. Właśnie zakupiłem filtr paliwa który czeka w bagażniku na wymianę. Po wymianie filtra pojeżdżę trochę i dam znać czy wymiana filterka pomogła.

Niestety filtra nie udało mi się wymienić ponieważ nakrętki przy przewodach paliwowych są tak zapieczone że nie da rady niczym tego ruszyć :( mechanik stwierdził że filtr paliwa raczej nie był wymieniany od nowości :/ spryskał wszystko wd40 i kazał się zgłosić jutro.
 
 
kamilxx 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd: kozienice
Wysłany: 17-07-2009, 22:34   

Kolego i jak po wizycie u mechanika pomogło?
 
 
rzoberto 
Mitsumaniak
Robert


Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 286
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 17-07-2009, 22:45   

Grahamos napisał/a:
Niestety filtra nie udało mi się wymienić ponieważ nakrętki przy przewodach paliwowych są tak zapieczone że nie da rady niczym tego ruszyć mechanik stwierdził że filtr paliwa raczej nie był wymieniany od nowości :/ spryskał wszystko wd40 i kazał się zgłosić jutro.

pocztaj poniższy temat. Ja też miałem problem z odkręceniem filtra
http://forum.mitsumaniaki...ht=filtr+paliwa
_________________

 
 
marcinx85 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: Pabianice
Wysłany: 19-07-2009, 08:48   

U mnie wymiana filtra nic nie dala choc sie troche polepszyła praca silnika,nie wymieniałem jeszcze świec...ale mam jeszcze problem z obotami na biegu jałowym czasami falują-jak czysciłem przepustnice to silniczek krokowy trzeba caly odkrecic od przepustnicy i wyczyscic czy tylko te trzy srubki bo tam gdzie cewka to było czyściutko???
_________________
MARCINX85
 
 
RadziX 
Mitsumaniak
RadziX


Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-07-2009, 10:59   

A czy to nie jest odwieczny problem GDI???
Ja też to mam. Szukałem forum w zdłuż i w szerz co jest przyczyną i nic nie znalazłem.
Jedni piszą że pomógł fitr a inni że świece, czyszczenie przepustnicy też było grane.
Są też tacy którzy twierdzą że ten typ tak ma i chyba tak jest :)
Za dużo osób ma taki sam objaw więc nie sądze żeby to była jakaś usterka.
Po prostu tak ma byc :)
 
 
Rob600 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 1997r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-07-2009, 11:29   

A podłączenie do komputera nic nie mówi ??


p.s. czy jest jakiś program i "cud" kabelek żeby podpiąć lapka i pojeździć po mieście i zobaczyć jak się misiek zachowuje ??

Pozdrawiam Robert
 
 
RadziX 
Mitsumaniak
RadziX


Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-07-2009, 14:16   

Jest. Był o tym osobny temat :)
Ma takie coś SAPHIRE (sorry jeśli coś przekręciłem)
Można kupic taki program i kabel

[ Dodano: 28-07-2009, 14:19 ]
http://forum.mitsumaniaki...=program++kabel
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 30-07-2009, 11:50   

Dajcie sobie spokój z tym zwalnianiem i przyspieszaniem.W GDI prawdopodobnie tak jest.Taki jego urok.
Jak jadę ze stałą prędkością np. 50 km/h to też odczuwam takie niewielkie spadki mocy i wzrosty.Jakby na chwilę przyhamowało aby za moment przyspieszyć.
Dodam że mam takie zjawisko tylko podczas jazdy na PB bo na LPG tego objawu brak.
Tak że dociekliwi mogą kombinować skąd to sie bierze.
Ja rzadko jeżdżę na PB dlatego nie bulwersuje mnie zbyt to zjawisko, które wystepuje od początku zakupu auta i było wielokrotnie opisywane na forum.
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 30-07-2009, 13:00   

U mnie w GDi jest tak samo :)

Czyli zwalnia i przyśpiesza o jakieś niewielkie wartości.

Jednak zauważam to w różnych zakresach obrotów, przed czyszczeniem przepustnicy w zakresie 2-3k rpm, a po czyszczeniu poniżej 2k.
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 31-07-2009, 09:22   

To efekt przechodzenia silnika w tryb pracy ECO na ubogiej mieszance. Tak ma być. HOWGH.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.