silnik wolnossący |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 02-07-2009, 13:52 silnik wolnossący
|
|
|
http://moto.allegro.pl/it..._kompletny.html
proszę o pomoc w ...obejrzeniu silnika .mam do słupska z 500 km . obecny silnik załatwili mi mechanicy .trzy panewki i korbowody zapewne wał też .zastanawiam się nad wmontowaniem takiego silnika do sigmy bo są to te same silniki 6G72 .ten na zdjęciu wygląda tak jak mój nie ma grzybka nad kolektorem/egr u/ i chyba ma jeden czujnik bo widze między głowicami aparat i śrubę regulacyjną ....gdyby mógł ktoś podjechać i obejrzeć byłbym wdzięczny .a uto stoi już dwa miesiące i szkoda by zardzewiało .
ponadto gdyby ktoś z was mógłby mi przesłać fotki złącz elektrycznych dla porównania
a to mój silnik jeszcze sprawny
http://www.youtube.com/wa...feature=related
widzicie jakieś róznice takie co dyskwalifikuje przekładkę ???? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
gryzon
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 26 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-07-2009, 19:41
|
|
|
podejdzie na pewno w filmiku widać ze masz aparat zapłonowy wiec luzz |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 03-07-2009, 22:32
|
|
|
no tak gryzoń ale ja mam jeszcze jeden czujnik -położenia wału korbowego ...a jak jest z elektryką....kostki,wpięcia - dużo przerabiania? osprzęt można przekręcić ,łapy silnika te same ,z wyglądu to samo a komputer???? a jak trafię w silnik z dwoma czujnikami - położenia wału i rozrządu ???? jak wygląda sprawa elektryki...? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
gryzon
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 26 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-07-2009, 06:05
|
|
|
Ja u siebie w GT mam silnik z sigmy właśnie . U mnie w GT starym silniku był dwa czujniki jeden na wale drugi na wałkach a w nowym właśnie nie było ;/ Kupiłem silnik właśnie taki z aparatem zapłonowym i nie było miejsca na czujniki musiałem przekręcać pompę oleju a co za tym idzie i misę bo pompa jest inaczej wyprofilowana > W głowicy dorabiałem kustomowe mocowania pod czujnik bo nie było nadlewu ,zmieniłem kółko rozrządu i pokrywę zaworów bo też była inna trochę. Osprzęt poszedł ze starego silnika ,elektryka hmmm różniła się chyba tylko z jedna kostka na czujniku . Przekręcenie tego wszystkiego jest naprawdę proste i dosyć szybko |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 04-07-2009, 22:31
|
|
|
czyli jeżeli jest aparat to gdzie jest ten czujnik wałków rozrządu czy nie ma bo w sigmach pomiędzy 93/94 wychodziły silniki z dwoma czujnikami .i podejrzewam że wtedy nie ma aparatu tylko moduł albo ten położenia wałków rozrządu ...dobrze myślę ....a ktoś zna tego goscia ? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|