Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Bicie przy hamowaniu
Autor Wiadomość
piaga 
Mitsumaniak

Auto: Galant AVANCE 2.5 V6 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 86
Skąd: Łosice
Wysłany: 04-07-2009, 00:14   [EAxx] Bicie przy hamowaniu

:cry:
Od jakiegoś czasu przy hamowaniu czuję wibracje w kierownicy i pulsowanie pedału hamulca. Był luz na piaście w lewym przednim kole, wymieniłem na JC. Bez zmian. Zmieniłem tarcze przód (mam rozmiar 276 mm, zaciski 2-tłoczkowe) na EBC nawiercane, nacinane + klocki GreenStuuff - zaszalałem. Bez zmian. Nadal bicie przy hamowaniu, a przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czuć wręcz bujanie i tarcie w lewym przednim kole, przy czym piasta w tym kole jest nowa. Co może być za przyczyna?
_________________
piaga
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 12:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-07-2009, 08:55   

piaga napisał/a:
wymieniłem na JC.

I w tym problem.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-07-2009, 09:32   

Zgadzam się z Maretzky85, kiedys w Hondzie wymieniłem na tuleje wqachacza z JC po 500km znów były do wymiany :( to najtańsze i najgorsze z mozliwych rozwiązanie.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-07-2009, 12:41   

Zgadzam się z przedmówcami, lepiej ORI używkę, niż nowe JC.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 06-07-2009, 14:55   

piaga, ale wibracje kierownicy masz przy hamowaniu czy cały czas?
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-07-2009, 20:59   

tylne tarcze do przetoczenia
 
 
batman 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-07-2009, 22:11   

Jeśli pulsuje pedał hamulca to z tego co wiem trzeba patrzeć na zad.Czyli albo tarcze lipne z tyłu albo coś z piastą.Jak Kupiłem swojego gala też miałem pulsowanie na pedale i trzepanie całym autem przy hamowaniu nie ważne z jakiej prędkości czy z 90km/h czy 140km/h.Wymieniłem tarcze ,klocki i dalej miałem wibracje.Wymieniłem piastę i przestało jak ręką odją. Ale nie długo sie nacieszyłem sielanką bo założyłem tarcze tak jak niektórzy JC i pojawia sie malutkie bicie pedału przy hamowaniu z większej prędkości, teraz pasowało by je wymienić bo piasty są ok a tarcze pewno przepalone z deka a firma JC nie robi nic dobrego oprócz badziewiu który kusi ceną.Ale jak to mówią: chytry traci 2 razy :mrgreen: teraz to walę i kupię sobie BREMBO na których trochę pochamuję bez wibracji..hehe
_________________
Najniebezpieczniejsza pora roku? Jesień ! Dlaczego?
Nie wiadomo kiedy dostaniesz z liścia.
 
 
 
piaga 
Mitsumaniak

Auto: Galant AVANCE 2.5 V6 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 86
Skąd: Łosice
Wysłany: 06-07-2009, 22:46   

Bicie jest przy hamowaniu. Choć gdy podniosłem auto do góry, to lewe przednie koło nie kręci się równo tylko z oporem, tak jakby tarcza była krzywa lub piasta? Tarcza i piasta są nowe. Prawe przednie koło kręci się dobrze.
_________________
piaga
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 06-07-2009, 23:17   

Jeżeli koło krecie sie caly czas z takim samym oporem, znaczy, że tarcza nie jest krzywa, opór powodują niepowracające klocki, może prowadnice do nasmarowania czyszczenia.
Prawdopodobnie twoje bicie to bedzie tył, tak jak pisał Krzyżak. U siebie też tak mialem, wydawało mi się ze bije przód, a to tył bił.

Ps. Tarczobebny z tyłu są wogóle jakies do kitu, tarcza jest dość mocno oddalona w stronę środka samochodu, przez to leci na nią cały syf spod kół. Przyglądałem się budowie np. w mondeo, to tam tarcza jest bardziej schowana w felgę (na zewnątrz auta), przez co tarcza jest znacznie gładsza i ładniejsza, ta z gala jest od razu porysowana ....
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 07-07-2009, 06:46   

To może i ja sie podepne pod temat ostatnio pomykałem sobie z dośc znaczną predkością i przy naciśnieciu hamulca przez jakis czas był twardy a po chwili zjechał do podłogi .. jaka mogłą byc tego przyczyna ??
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-07-2009, 08:56   

Zużyty płyn hamulcowy, uszkodzenie jakiejś części układu jeśli przestał hamować, albo się zapowietrzył, albo ma za mało płynu.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 07-07-2009, 10:19   

albo nieszczelność.... puściło ciśnienie, pedał poszedł na dół
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 07-07-2009, 10:45   

A mi poszedl wczoraj dym z kola (tzn z okolic tarcze-klocki), bo sie "zacisnął". Okazało sie w warsztacie, że tłoczek zardzewiały i prowadnice z wżerami-co ciekawe, tłoczek wymieniałem poł roku temu bo miałem taki sam problem i całość byłą czyszczona...czy to możliwe, że po tak krótkim czasie od naprawy problem wrócił, czy moze sama naprawa zostałą byle jak przeprowadzona??? Może wcale nie został ten tłoczek wymieniony, tylko np przeszlifowany...?
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 07-07-2009, 13:37   

no pewnie to ostatnie....
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 07-07-2009, 18:26   

Krzyzak napisał/a:
tylne tarcze do przetoczenia


nieprawda...
ja mam juz czwarty w ciagu roku komplet tarcz na przodzie w za kazdym razem problem objawial sie pulsowaniem pedalu hamulca, na kierownicy nie bylo nic czuc
oczywiscie za kazdym razem wymiana pomagala na kilka kkm

seba77 napisał/a:

To może i ja sie podepne pod temat ostatnio pomykałem sobie z dośc znaczną predkością i przy naciśnieciu hamulca przez jakis czas był twardy a po chwili zjechał do podłogi .. jaka mogłą byc tego przyczyna ??


ja tak mam jak mi sie klima wlacza/wylacza w czasie jazdy to pedal hamulca wpada troszke
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.