Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:50
LPG - dywagacje i dyskusja jaki zestaw do LPG warto zainsta
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-07-2009, 11:32   

I jak już temat gazu: Udało mi się wyregulować w końcu mojego nieszczęsnego staga (sterownik od instalacji) i tak powiem... - auto idzie 220 kmh na benzynie i na gazie (droga lekko pod górę) [dla tych co lubią cytować regulamin: dokonałem teleportacji pod niemiecką granicę i testowałem w Niemczech ;) ]
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2009, 11:36   

Mi jak przekraczam 220 km/h od razu wskakuje na benzynę, więcej sterownik od gazu nie jest w stanie ogarnąć :)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-07-2009, 12:43   

Może być tak ustawiony ze po przekroczeniu obrotów przełącza albo przy spadku ciśnienia. U siebie też mogę ustawić zakres obrotów czy inne ograniczenia ale nie to było celem ;>
Celem było ustawienie gazu tak żeby nie było zauważalnych spadków mocy i chyba się udało, dopracowanie mapy na spocie :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2009, 12:45   

Na pewno jest tak ustawiony jak piszesz Łukasz, jak robiłem przegląd instalacji gość mi właśnie to tłumaczył, ze końcowy zakres obrotów już leci na benzynie.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-07-2009, 12:49   

To powiem tak że takie rozwiążanie to jest trochę półśrodek - oki lepiej żeby na wysokich obrotach silnik spalał benzyne niż własne głowice ale oznacza to że coś w instalacji jest za słabe - albo reduktor albo wtryskiwacze za mało wydajne (lub za małe dysze). Może do czasu spotu znajdziemy trochę danych na temat tej instalacji co masz i możemy popatrzeć (chociażby z ciekawości).
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2009, 12:55   

Było by fajnie. Swoją drogą zastanawiam się czy nie wywalić tej co jest i nie włożyć BRC? Skrzynie mam zrobioną to jak dam Kosiorowi silnik do roboty pomyślę nad tym czy nie zrobić tak. A co ty o tym myślisz Łukasz?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-07-2009, 13:02   

BRC nie ma sensu,za to wtryski BRC jak najbardziej, natomiast co do sterownika to proponowałbym Ci STAG 300 PLUS, ulepszona wersja STAG 300, BRC będzie drogie i będziesz musiał najpewniej jeździć z czymkolwiek do serwisu gdzie będą kasować. Chyba że lubisz ;0
Ogolnie z tego co wiem to jest tak:
Częsci to jest 30% sukcesu
Montaż to jest 40% sukcesu i dostrojenie to 30% :)

Może podziele ten temat i będziemy pisać już na temat.
Wrzuć fotki jak masz zainstalowane nawiercenia w kolektorze.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2009, 13:14   

Wieczorem zamieszczę fotki bo teraz w pracy jestem :) Czyli reasumując twierdzisz aby kupić wtryski BRC, komputer sterujący STAG, a reszta bebechów? Butla ta co jest pewnie się normalnie nada :)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 10-07-2009, 13:20   

Do tego wszystkiego silnik musi był w 100% sprawny. Chodzi mi o jego prace na benzynie. :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-07-2009, 13:21   

Wszystko trzeba zobaczyć, wtryski BRC to taki wariant MAXI, drogie są (komplet wyjdzie 1500 - w sumie nie jest to konieczne, 12V da radę bez problemu na tych MAGIC JETACH, ewentualnie MATRIX (tylko trzeba kupić 2x4 bo sa one dostępne w rozsądnych cenach tzn. 2 x 350 zł). Reduktor trzeba sprawdzić jaki masz, może odpowiedni. Jak wrzucisz zdjęcia to sie sprawdzi.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2009, 13:30   

Na benzynie wszystko jest ok. Na gazie właściwie też, tylko: aby cokolwiek zrobić muszę jechać do Poznania bo tam mam najbliżej serwis, następnie: auto już poszarpuje na gazie (filtry od gazu, świece, kable WN- wymienione) powodem jest ponoć Lambda. I co najważniejsze, sam widok jak to wszystko jest zamontowane doprowadza mnie do szału. No ale z taką instalacją auto kupiłem i co poradzić? :)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-07-2009, 13:32   

Weźmiemy na spot kabelek to się podłączymy pod ECU i zobaczymy czy lambda jeszcze dycha, moja przy 250 tysiącach już była padnięta, wymieniłem na taką uniwersalną NGK za 70 zł, śmiga bardzo ładnie, niektórzy polecają lambdy wymieniac jak swiece :) (co 90 tysiecy)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2009, 13:39   

Ok, w takim razie tak zrobimy :) wieczorem jeszcze fotki zapodam instalacji :)

Foty instalacji:

Poniżej napisane, że moc max. 175KW



Miejsce wwiercenia:

 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 11-07-2009, 01:02   

Ja tylko mogę potwierdzić - jak robiłem łukaszowi wtryski tak jak Pan Bóg przykazał , chłopak to dostroił i jeździ normalnie :) No i muszę też powiedzieć , że spali sobie więcej jak ma tak samo jeździć , bo gaz jest mniej kaloryczny :) a tak pozatym to przytaknę co do wtrysków , bo to w sumie oprócz nawiercenia dysz, i odpowiedniego reduktora , najwżniejszy element :) - a stag 300+ jest po prostu absolutnie wystarczający :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 11-07-2009, 08:25   

Moim zdaniem kolektor nawiercony odpowiednio. Blisko wtrysku benzyny.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.