Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikiem - kopci
Autor Wiadomość
Piotr_MC 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Włocławek
Wysłany: 10-07-2009, 16:22   Problem z silnikiem - kopci

Witam Drodzy Koledzy...
Mam problem z samochodem od dłuższego czasu...dosyć mocno kopci przy wyprzedzaniu(przyspieszeniu) oraz na biegu jałowym gdy dodam gazu (obroty w okolicach 3 tys) co za tym idzie wysokie spalanie...Mam silnik 2.0 TD...jakie mogą być tego przyczyny..nadmieniam że oleju nie bierze...Chętnie porozmawiam na gadu gadu i wyjaśnie sprawe...Prosze o pomoc !
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-07-2009, 16:23   

To prawie taki sam silnik: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602

Zapraszam do lektury.
 
 
norbereto 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD e57a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 42
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-07-2009, 13:13   

Przy okazji tego tematu tez bym chciał zapytać .
Owczar świetnie opisałeś lecz dla takiego mało znającego gościa ciężko jest mi określić co tak naprawdę jest przyczyną . Komunikowałem się z kilkoma mechanikami lecz oni (tzw. druciarze ) maja prostą odpowiedz turbina , być może jest to niekonieczne w profesjonalnym warsztacie usłyszałem cenę 200 zł za samo sprawdzenie turbiny i wtrysków ale nie mam do nich zaufania .U mnie wygląda to tak : Galant pali bardzo ładnie zima lato bez zająknięcia wiec wykluczał bym wtryski …tak myślę? Kopcenie zaczyna się właśnie przy agresywnym dodawaniu gazu , i mam wrażenie że turbina czasami stoi w miejscu . Na pewno turbina nie pracuje na maksimum swoich możliwości .Zauwazyłem również plamę na zderzaku pod chłodniczką oleju być może ma to jakiś związek , szczególnie olej pojawia się przy częstym używaniu turbiny , jakiś nieszczelny przewód ? czy też chłodniczka oleju ?

Przeczytałem wszystko w twoim poście na temat kopcenia i bardzo zainteresowałem się tym przeczyszczeniem dolotu .
Nie chce wydawać niepotrzebnej kasy mechanikom co nie mają pojęcia tak na prawdę tylko prorokują i po kolei wymieniają co leci …
Prośba co o tym myślisz ?


PS. Być może znajdzie sie mechanik W Cze-wie czy w okolicy co zajmie sie taka sprawa ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-07-2009, 15:48   

Rzeczywiście kiedy wtryski leją to może być trudniejszy rozruch.
Obejrzyj jak wygląda u Ciebie dolot. Czy jest tam dużo oleju. Wyciek musisz sam obadać, być może przewód od oleju sparciał i puszcza. To znany problem...
Turbina też może być przyczyną. Ale to możesz stwierdzić podczas rozpędzania. Od około 2 tys powinien być odczuwalny wzrost mocy..
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 12-07-2009, 17:30   

ja bym na waszym miejscu jednak sprawdził te wtryski, następnie to czy turbina się załącza, bo jak nie to silnik dostaje proporcjonalnie za dużo paliwa w stosunku do powietrza i wychodzi kopeć, na trzecim miejscu zostaje pompa.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Piotr_MC 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Włocławek
Wysłany: 15-07-2009, 12:17   

Turbina się załącza od około 2 tys. czuć znaczne przyspieszenie więc odpada...może to wina jednak wtrysków...nie były regulowane już dawno nawet po wymianie rozrządu jeśli oczywiście ma to jakąś zależność...wyczyszcze jeszcze układ intercoolera...zobaczymy co z tego wyjdzie...
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.