 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Dlaczego tak dymi ? |
Autor |
Wiadomość |
TheDaw33
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,3 12V 94r.
Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 2 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 10-07-2009, 19:52 [CA1A 1.3] Dlaczego tak dymi ?
|
|
|
Witam.
Moj MiŚ ostatnio zaczął kopcić, a mianowicie biały intensywny dym, byłem z nim u mechanika powiedział ze prawdopodobnie spala olej i tak dymi. Koszt remontu lekka reka okolo 1000 zł. Co zrobic ?
Pierwszy krok jaki zrobiłem wlałem specyfik ogółnodostępny, któs zaproponował że może pomoc chodzi o CERAMIZER, środek który powinien pokryć wszystkie elementy delikatna warstwą ceramiczną, mógł ale raczej nie udało mu sie uszczelnić pierścieni.
Pytanie co dalej ? pozostaje mi tylko ingerencja w silniku u mechanika ? Samochodzik jest troszke słabszy i widoczne jest to ze ubywa mu olej.
Prosze o jakąs porade. |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 13-07-2009, 00:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2009, 23:10
|
|
|
pierwsze co musisz zrobić to test czy są to uszczelniacze na zaworach czy pierścienie,ja służę pomocą,test jest za darmo. |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2009, 23:13 Re: Dlaczego tak dymi ?
|
|
|
TheDaw33 napisał/a: | Witam.
Moj MiŚ ostatnio zaczął kopcić, a mianowicie biały intensywny dym, byłem z nim u mechanika powiedział ze prawdopodobnie spala olej i tak dymi. Koszt remontu lekka reka okolo 1000 zł. Co zrobic ?
Pierwszy krok jaki zrobiłem wlałem specyfik ogółnodostępny, któs zaproponował że może pomoc chodzi o CERAMIZER, środek który powinien pokryć wszystkie elementy delikatna warstwą ceramiczną, mógł ale raczej nie udało mu sie uszczelnić pierścieni.
Pytanie co dalej ? pozostaje mi tylko ingerencja w silniku u mechanika ? Samochodzik jest troszke słabszy i widoczne jest to ze ubywa mu olej.
Prosze o jakąs porade. |
sprawdzales ilosc plynu w chlodnicy? - uszczela pod glowica (?) |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2009, 23:37
|
|
|
bialy dym to raczej nie olej tylko plyn chlodniczy |
|
|
|
 |
TheDaw33
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,3 12V 94r.
Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 2 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 11-07-2009, 10:41
|
|
|
4g63colt napisał/a: | pierwsze co musisz zrobić to test czy są to uszczelniacze na zaworach czy pierścienie,ja służę pomocą,test jest za darmo. |
A na czym polega ten test ? jak to sprawdzic ?
Prosze o pomoc.
Moj mechanik chce odrazu pierścienie i uszczelniacze wymienic, lecz to droga impreza.
[ Dodano: 11-07-2009, 10:42 ]
płyn sprawdzony, nie ubywa. uszczelka raczej dobra. |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-07-2009, 11:24
|
|
|
Jeśli masz mocno chrzczone paliwo to może być dymek, jeśli jest mokro (deszcz, mgła, duża wilgotność) lub np przy myciu troche wody dostało się do rory to że kopcić na biało, jeśli natopmiast kopci na biało zawsze, to albo za dużo paliwa podaje albo dostaje się płyn chłodzący. Przejedź troszke i zbadaj spalanie, czy nie spada ilość płynu chłodniczego i ewentualnie oleju (ale wtedy niebieskawy dymek i zapach troszke jak z 2suwu) |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
|
|