Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
19-05-2009, 23:04
Ceramizer MODYFIKATOR PLUS
Autor Wiadomość
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 22-06-2009, 11:22   

Witam czy do silnika GDI też mozna zastosowac ten modyfikator ??
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-06-2009, 09:43   

2 dni temu widziałem reklamę tego Modyfikatora na TVN Turbo ... jak tak tommyc1, chwali, to też zaryzykuje ... może dzisiaj podjadą do Foty (jeśli nie będzie miał IC)
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 23-06-2009, 14:11   

do GDI tez mozna, tak samo do diesla-nie ma znaczenia jaki silnik...mozna lac wszedzie

...ale sprawdz jeszcze na ulotce:)
 
 
 
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 13-07-2009, 13:39   

Ja właśnie zastanawiam się nad tym specyfikiem... tommyc1 zachwala, może się na to skuszę, ale ciągle chodzą mi po głowie posty, które przeczytałem na innym forum.

Wypowiadał się tam własnie właściciel serwisu, w którym te pomiary robiono... ponoć w TV pokazali to tak, żeby było pięknie ładnie, a wcale tak nie jest.

Co do samego modyfikatora... nie wiem, czy to teraz wlać, bo mam pewien problem-mój misiek chyba troche sobie oleju "podpija", bo ostatnio musiałem dolać oleju.

Apropos oleju... możecie mi doradzić? Bo teraz u mnie w silniku jest półsyntetyczny Castrol Magnatec 10W/40. Chcę teraz nalać Mobil Formuła S 10W40 lub coś innego z oferty Mobila. Czy to dobry wybór do Galanta?
Wymiana oleju już za niedługo, więc chyba najpierw sprawdzę jak silnik chodzi na nowym oleju, dopiero później ew. użyję "Modyfikatora".
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 13-07-2009, 13:47   

Arturro-86, ile tego oleju ubywa :?:
Jak się zachowuje, kiedy dymi itp :?:
Jak to np. uszczelniacze zaworowe to modyfikator nic ci nie pomoże -a za jego cenę już kupisz uszczelniacze :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 13-07-2009, 15:30   

Opiszę, jak było:
-Jakieś 2,5 miesiąca temu byłem umyć silnik, ponieważ kolega powiedział mi (kiedy wziął u siebie w warsztacie auto na podnośnik), że silnik jest od dołu brudny z oleju... i żebym umył silnik i zobaczymy później skąd "cieknie".
Wracając do myjni... czekałem, aż zrobi się miejsce i postanowiłem sprawdzić olej... dla kontroli. Jakie było moje zdziwienie, kiedy wyciągnąłem bagnet... i był suchy :-X Dodam tylko, że auto nie wykazywało oznak tego, że ma za mało oleju... pracowało tak samo i nie zapaliła się żadna kontrolka.
Umyłem silnik i zaraz pojechałem na warsztat do kolegi dolać oleju (trochę ponad 1litr półsyntetycznego Castrola Magnatec 10W/40, taki jak już w silniku był). Zalano go do pełna (2 kreska na bagnecie), ale nie ponad poziom :)

Teraz, zrobiłem może od tego momentu jakieś 3000km, sprawdziłem na bagnecie i oleju jest trochę powyżej minimum... nie wiem, czy to wygląda na "pocenie się", czy na branie oleju... chociaż spaliny są czyste, autko nie dymi :roll:
Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów, ale to chyba nie ma jakiegoś wpływu na ubytki oleju (nie znam się dokładnie na tym, więc wybaczcie, jeśli pokręciłem :D )

Nie wiem, czy to nie jest też wina oleju... ostatnio czytałem, ludzie mają różne opinie na temat Castrola... przez to chcę zalać Mobila :]

Czy z mojego opisu da się "coś" wywnioskować?
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 13-07-2009, 16:01   

Ale chyba nie sprawdzałeś stanu oleju od razu po zakończonej jeździe ;> ?: )
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 13-07-2009, 16:13   

Przed myciem silnika olej sprawdzałem w sumie na ciepłym silniku.
Teraz... na zimnym.

Czy to ma jakieś znaczenie?
Tak jak już pisałem... i tak musiałem dolać ponad litr oleju :|
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-07-2009, 17:01   

Arturro-86 ja bym zalał półsyntetycznego Elf'a. Chylę czoło przed olejami tego producenta od kiedy wręcz uzdrowił silnik w mojej byłej Maździe. To jednak długa historia...

Oczywiście najpierw musisz uszczelnić silnik.
 
 
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 13-07-2009, 18:16   

A tak jak już zeszliśmy na temat olejów...
To jaki olej jest zalecany przez Mitsubishi?
I drugie pytanie - jeśli teraz leję półsyntetyk, to mogę zalać syntetyczny? Bo słyszałem różne opinie... niektórzy mówią, że to rozszczelni silnik, inni - że to nie ma znaczenia.
A syntetyk ma dużo lepsze właściwości smarne... i wiekszą lepkość.
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 14-07-2009, 08:29   

edit by adminsprawy prywatne załatwiamy przez PW.


A co do samego MODI... kolejną wymianę oleju zaliczyłem, w sumie ok 12tys km przejechałem od zalania silnika tym płynem i spalanie utrzymuje się na tym poziomie, co wyżej opisywałem. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 20-07-2009, 19:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rick 
Mitsumaniak


Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 227
Skąd: Chełm
Wysłany: 15-07-2009, 17:53   

a ja z kolei mam takie pytanie czy moge zalać silnik tym modyfikatorem jezeli pare tys km temu wlalem do niego militeca firmy k2?
_________________

 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-07-2009, 18:28   

A ja w magiczne preparaty zmniejszajace spalanie nie wierze. Wystarczy sie pouczyc podstaw termodynamiki zeby nie wierzyc. tommyc1, wiesz jaka jest roznica sprawnosci silnika jesli przedtem palil 10 litrow a po specyfiku 8? Gigantyczna. To jest autosugestia. Moze wlasciwosci smarne chwilowo faktycznie sa lepsze, ale kosztem czego? Nie ma cudow, inaczej kazdy producent oleju produkowal by swoje oleje uzywajac tej receptury.
OTArturro-86, sprwadz ta uszczelke pod klawiatura bo ja znalazlem powod ubywania oleju. U mnie sie poci, dodatkowo PCValve byl zatkany. EOT
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 16-07-2009, 07:20   

To ja powiem tak: nie znam się na tym, opisuję tylko fakt, którego doświadczam, to nie sugestia-chyba, że mój samochód uległ sugestii-ale czy to możliwe? :lol:

Nikogo tu broń Boże nie namawiam do stosowania tego czegoś! Nie sprzedaję i nie mam udziałów ze sprzedaży. Zalałem i napisałem swoje spostrzeżenia, żeby wiedzieć samemu jak to działa a nie pisać w stylu "Ja nie używam, bo nie wierzę". Co ma technika z wiarą? :)

Tak czy siak, sprawa ciekawa, od pół roku mam regularnie 1l spalania mniej w stosunku do tego co miałem wcześniej przez 1,5 roku.
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-07-2009, 10:31   

Bartek3g napisał/a:
Nie ma cudow, inaczej kazdy producent oleju produkowal by swoje oleje uzywajac tej receptury.

też tak myślałem ...tylko ile wówczas kosztowałaby nas wymiana oleju, skoro specyfik /w tym przypadku Modyfikator Plus/ o pojemności ok 250ml kosztuje 150 pln :shock: (ceramizer chyba wychodzi jeszcze drożej, bo ok 50 pln trzeba zapłacić za coś ok 5ml)
Może dlatego właśnie jednak nie jest on stosowany przez producentów olei ... bo uważam, że nawet znacznie większe ilości standardowych olejów nie pozwoliłyby na znaczne obniżenie ceny "specyfików"
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.