Przesunięty przez: roch_27 19-05-2009, 23:04 |
Ceramizer MODYFIKATOR PLUS |
Autor |
Wiadomość |
seba77
Mitsumaniak www.cb-Polska.pl

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 533 Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
|
Wysłany: 22-06-2009, 11:22
|
|
|
Witam czy do silnika GDI też mozna zastosowac ten modyfikator ?? |
_________________ Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 23-06-2009, 14:11
|
|
|
do GDI tez mozna, tak samo do diesla-nie ma znaczenia jaki silnik...mozna lac wszedzie
...ale sprawdz jeszcze na ulotce:) |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13-07-2009, 13:39
|
|
|
Ja właśnie zastanawiam się nad tym specyfikiem... tommyc1 zachwala, może się na to skuszę, ale ciągle chodzą mi po głowie posty, które przeczytałem na innym forum.
Wypowiadał się tam własnie właściciel serwisu, w którym te pomiary robiono... ponoć w TV pokazali to tak, żeby było pięknie ładnie, a wcale tak nie jest.
Co do samego modyfikatora... nie wiem, czy to teraz wlać, bo mam pewien problem-mój misiek chyba troche sobie oleju "podpija", bo ostatnio musiałem dolać oleju.
Apropos oleju... możecie mi doradzić? Bo teraz u mnie w silniku jest półsyntetyczny Castrol Magnatec 10W/40. Chcę teraz nalać Mobil Formuła S 10W40 lub coś innego z oferty Mobila. Czy to dobry wybór do Galanta?
Wymiana oleju już za niedługo, więc chyba najpierw sprawdzę jak silnik chodzi na nowym oleju, dopiero później ew. użyję "Modyfikatora". |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 13-07-2009, 13:47
|
|
|
Arturro-86, ile tego oleju ubywa
Jak się zachowuje, kiedy dymi itp
Jak to np. uszczelniacze zaworowe to modyfikator nic ci nie pomoże -a za jego cenę już kupisz uszczelniacze |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13-07-2009, 15:30
|
|
|
Opiszę, jak było:
-Jakieś 2,5 miesiąca temu byłem umyć silnik, ponieważ kolega powiedział mi (kiedy wziął u siebie w warsztacie auto na podnośnik), że silnik jest od dołu brudny z oleju... i żebym umył silnik i zobaczymy później skąd "cieknie".
Wracając do myjni... czekałem, aż zrobi się miejsce i postanowiłem sprawdzić olej... dla kontroli. Jakie było moje zdziwienie, kiedy wyciągnąłem bagnet... i był suchy Dodam tylko, że auto nie wykazywało oznak tego, że ma za mało oleju... pracowało tak samo i nie zapaliła się żadna kontrolka.
Umyłem silnik i zaraz pojechałem na warsztat do kolegi dolać oleju (trochę ponad 1litr półsyntetycznego Castrola Magnatec 10W/40, taki jak już w silniku był). Zalano go do pełna (2 kreska na bagnecie), ale nie ponad poziom
Teraz, zrobiłem może od tego momentu jakieś 3000km, sprawdziłem na bagnecie i oleju jest trochę powyżej minimum... nie wiem, czy to wygląda na "pocenie się", czy na branie oleju... chociaż spaliny są czyste, autko nie dymi
Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów, ale to chyba nie ma jakiegoś wpływu na ubytki oleju (nie znam się dokładnie na tym, więc wybaczcie, jeśli pokręciłem )
Nie wiem, czy to nie jest też wina oleju... ostatnio czytałem, ludzie mają różne opinie na temat Castrola... przez to chcę zalać Mobila :]
Czy z mojego opisu da się "coś" wywnioskować? |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 13-07-2009, 16:01
|
|
|
Ale chyba nie sprawdzałeś stanu oleju od razu po zakończonej jeździe ;> ?: ) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13-07-2009, 16:13
|
|
|
Przed myciem silnika olej sprawdzałem w sumie na ciepłym silniku.
Teraz... na zimnym.
Czy to ma jakieś znaczenie?
Tak jak już pisałem... i tak musiałem dolać ponad litr oleju |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-07-2009, 17:01
|
|
|
Arturro-86 ja bym zalał półsyntetycznego Elf'a. Chylę czoło przed olejami tego producenta od kiedy wręcz uzdrowił silnik w mojej byłej Maździe. To jednak długa historia...
Oczywiście najpierw musisz uszczelnić silnik. |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13-07-2009, 18:16
|
|
|
A tak jak już zeszliśmy na temat olejów...
To jaki olej jest zalecany przez Mitsubishi?
I drugie pytanie - jeśli teraz leję półsyntetyk, to mogę zalać syntetyczny? Bo słyszałem różne opinie... niektórzy mówią, że to rozszczelni silnik, inni - że to nie ma znaczenia.
A syntetyk ma dużo lepsze właściwości smarne... i wiekszą lepkość. |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 14-07-2009, 08:29
|
|
|
edit by adminsprawy prywatne załatwiamy przez PW.
A co do samego MODI... kolejną wymianę oleju zaliczyłem, w sumie ok 12tys km przejechałem od zalania silnika tym płynem i spalanie utrzymuje się na tym poziomie, co wyżej opisywałem. Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 20-07-2009, 19:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rick
Mitsumaniak

Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 227 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 15-07-2009, 17:53
|
|
|
a ja z kolei mam takie pytanie czy moge zalać silnik tym modyfikatorem jezeli pare tys km temu wlalem do niego militeca firmy k2? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-07-2009, 18:28
|
|
|
A ja w magiczne preparaty zmniejszajace spalanie nie wierze. Wystarczy sie pouczyc podstaw termodynamiki zeby nie wierzyc. tommyc1, wiesz jaka jest roznica sprawnosci silnika jesli przedtem palil 10 litrow a po specyfiku 8? Gigantyczna. To jest autosugestia. Moze wlasciwosci smarne chwilowo faktycznie sa lepsze, ale kosztem czego? Nie ma cudow, inaczej kazdy producent oleju produkowal by swoje oleje uzywajac tej receptury.
OTArturro-86, sprwadz ta uszczelke pod klawiatura bo ja znalazlem powod ubywania oleju. U mnie sie poci, dodatkowo PCValve byl zatkany. EOT |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 16-07-2009, 07:20
|
|
|
To ja powiem tak: nie znam się na tym, opisuję tylko fakt, którego doświadczam, to nie sugestia-chyba, że mój samochód uległ sugestii-ale czy to możliwe?
Nikogo tu broń Boże nie namawiam do stosowania tego czegoś! Nie sprzedaję i nie mam udziałów ze sprzedaży. Zalałem i napisałem swoje spostrzeżenia, żeby wiedzieć samemu jak to działa a nie pisać w stylu "Ja nie używam, bo nie wierzę". Co ma technika z wiarą?
Tak czy siak, sprawa ciekawa, od pół roku mam regularnie 1l spalania mniej w stosunku do tego co miałem wcześniej przez 1,5 roku. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-07-2009, 10:31
|
|
|
Bartek3g napisał/a: | Nie ma cudow, inaczej kazdy producent oleju produkowal by swoje oleje uzywajac tej receptury. |
też tak myślałem ...tylko ile wówczas kosztowałaby nas wymiana oleju, skoro specyfik /w tym przypadku Modyfikator Plus/ o pojemności ok 250ml kosztuje 150 pln (ceramizer chyba wychodzi jeszcze drożej, bo ok 50 pln trzeba zapłacić za coś ok 5ml)
Może dlatego właśnie jednak nie jest on stosowany przez producentów olei ... bo uważam, że nawet znacznie większe ilości standardowych olejów nie pozwoliłyby na znaczne obniżenie ceny "specyfików" |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
|