Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] W którą strone wyprasować sworzeń wachacza.
Autor Wiadomość
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-07-2009, 21:50   [C52A 1.5] W którą strone wyprasować sworzeń wachacza.

czyli mam na niego naciskać od góry (czyli na gwint) czy od drógiej strony? jutro bede sie za to zabierał a niechce pokrzywic wachacza;]
 
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 15-07-2009, 22:33   

mcdrive napisał/a:
naciskać od góry (czyli na gwint)


ale przed wyciskaniem usuń zabezpieczenie, jeśli takowe jest :)
_________________
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24346
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-07-2009, 23:04   

jak nie masz prasy, to mlotkiem od gory - byle nie zepsuc samego wahacza, choc sa pancerne, to jednak mozna go uszkodzic
 
 
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-07-2009, 23:48   

to znaczy jakie zabezpieczenie? jak sprawdzic czy jest? , a prase hydrauliczna mam ;]
Czyli mam naciskać na gwint tak? (znaczy od strony gwintu) tak?
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-07-2009, 01:23   

Przeważnie, aczkolwiek nie zawsze pod gumową osłoną sworznia jest zabezpieczenie - taki zegerek, czy jak go się tam pisze, przed demontowaniem sworznia trzeba go zdjąć. A potem ja stawiam wahacz na imadełku i walę młotkiem w gwint :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 16-07-2009, 17:36   

hehe przy wypadku takiego strzała colcik dostał ze chyba sprezyna jest krótsza bo nizej siedzi po tej stronie po wymianie wahacza a sworzeń jest luźny taka to siła była :roll:
Ostatnio zmieniony przez tomusn 17-07-2009, 11:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-07-2009, 20:30   

mcdrive napisał/a:
sforzeń jest luźny taka to siła była


dlatego należy zrobić 3-4 małe "hefty" migomatem, od spodu sworznia i wszystko będzie OK, :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez tomusn 17-07-2009, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-07-2009, 21:25   

gdybym miał pewność ze juz go niebede nigdy wyciagał bym od dołu go tigiem przetopił ;]
 
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-07-2009, 10:52   

mcdrive napisał/a:
gdybym miał pewność ze juz go nie bede nigdy wyciagał


napewno będziesz :wink: , ja mam u siebie tak zrobione, potem wystarczy kątówką przeciąć spawy i wybić sworzeń :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez tomusn 17-07-2009, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-07-2009, 14:44   

musiałem poheftać go bo był poprostu luxny i by wypadł .... , dziwne
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24346
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-07-2009, 13:27   

mcdrive - to sie czesto zdarza przy tanich zamiennikach z korei
sworznie 555 czy Yamato zazwyczaj pasuja 1000x lepiej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.