Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zawieszenie VR4 dyskusja Wasze propozycje
Autor Wiadomość
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-07-2009, 13:26   zawieszenie VR4 dyskusja Wasze propozycje

Witam :)

skasowalem sobie przedni amortyzator (scielo trzpien wychodzacy z amora) wiec pomyslalem zamiast wymieniac dwa..... moze podrasowac od razu cale zawieszenie

zalozenia

obnizenie autka,
podobna twardosc do serii, (uwzgledniajac ewentualne 19")
auto tylko i wylacznie do "dynamicznej" jazdy po miescie i autostradach.
aktualna felga 18" mysle o 19" - mile widziana dyskusja na temat felg


z gory dzieki za przemyslane sprawdzone w praktyce rozwiazania :)
(moze cos od ostatniego Evo ?)
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
Ostatnio zmieniony przez witek.w-wa 19-07-2009, 17:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 18-07-2009, 14:52   

mi sie marzy tein super street....niech sie udi wypowie on ma takie zawieszenie.. mysle ze to bedzie idealne dla ciebie. cos bardziej torowego moze sienei spisac w twoim przypadku
cena ok 4000-5000 , zalezy czy sprowadzisz czy kupisz od importera tak moze byc...
Ciekawa oferta to K-sport za ok 2800 mozna miec zestaw, pelny gwint...
Ludzie w us jezdza na tym i nawet ma dobre opinie. D2 nie kupuj ...te sa ponioc....tragicznie , tzn jakosc jest tragiczna...

Jesli masz kase to Tein
Jesli ciut bardziej budzetowo to K-sport.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-07-2009, 15:06   

K-sport i d2 to podobno różne marki jednego producenta z tajwanu. Do evo odradzają jedne i drugie.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 18-07-2009, 21:51   

tak ale Ksport ma juz dobra renome i to naprade nei jest badziewie "z chin"
hamulce ksportu to dobra rzecz.. zawiecha rowniez , w klasie cena/jakosc to naprawde dobry produkt..choc oczywiscie.... w klasie tylko jakosc sa lepsze np Tein
Ja osobiscie nei balbym sie wydac kasy na Ksporta..
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-07-2009, 23:35   

Tak, ale chcąc jeżdzić chińskim autem proponuję LandWinda ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 19-07-2009, 01:17   

bartek za duze uproszczenie przyjales.. Ksport to nie to samo co D2..
i trzeba ie z tmy pogodzic...

Tein>Ksport>D2...
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 19-07-2009, 11:45   

Ja mam juz Teina Super Street ponad rok i to moge polecic.Masz w nim regulacje twardosci i wysokosci i mozesz za okolo 1200zl dokupic regulacje twardosci z kabiny,czyli pelen wypas.
Co do wysokosci to autko pojdzie w dol okolo 5 cm(super sie prezentuje) ,a w ustawieniu najwyzszym to odpowiada prawie seryjnemu,a jezeli chodzi o twardosc to masz 24 stopniowa regulacje.Ja od poczatku jezdzilem na sredniej twardosci i kilka miesiecy temu przestawilem wszystkie amorki ma max twarde.Na srednim wydawalo mi sie za miekko.Raz po zamontowaniu Teina mialem ustawione na bardzo miekkie i jest to porownywalne z orginalnym zawieszeniem,tak cos pomiedzy twardym a miekkim w systemie ECS.Na takim ustawieniu mozna spokojnie jezdzic konfortowo po polskich drogach.
Ja wczesniej jak mialem ustawione na srodek twardosci to jezdzilem duzo po polskich drogach , bardzo czesto nie rownych i bylem strasznie zdziwiony jak ta zawiecha radzi sobie z nierownosciami.Nawet moja zona to przyznala i stwierdzila zebym troche utwardzil,a nie jest ona milosniczka sportowej jazdy.
Wczesniej jezdzilem innymi autami z roznymi zawiechami(sportowymi) i zadna nie wybierala tak perfekcyjnie nierownosci.
Teraz jak jade po Polsce na max twardym to tez auto super wybiera nierownosci.Jezeli masz umowmy sie srednia droge pod wzgledem jakosci to i tak nie zauwazysz ze jest lekko nie rowna, tak dobrze sie zawiecha zachowuje, a w zakretach czujesz jakbys byl przyklejony do drogi.
Ja mam wysokosc z przodu ustawiona na najnizej, a tyl okolo 1cm wyzej na gwincie, zeby auto zachowalo ladna linie.I w takich ustawieniach nie zachaczam o progi zwalniajace.
Kiedys jechalem okolo Torunia i na jakiejs 2-pasmowce okolo 100km\h w nocy i byl jakis uskok na drodze i auto stracilo na kilka metrow stycznosc z podlozem i nawet wtedy nic nie dobilo czy cos w tym rodzaju.
Tak wiec ja jestem zadowolony i polecam ,bo jest na prawde dobra.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 21-07-2009, 11:25   

Co do felg 19' smigam na nich juz kilka miesiecy w misku, daje rade, nie ma tragedi, ale o komforcie zapomnij :mrgreen: , wypadaja plaby z zebow na najmniejszych nierownosciach czy dziurach. Kwestia przyzwyczajenia. Jedne jest pewne , na drodze ktorej nie znasz jest to lepsze od ogranicznika predkosci :lol: :lol:
 
 
 
Mikebravo 
Nowy Forumowicz

Auto: 2x3000GT VR4 '99US & '01EU
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 26
Skąd: Wlkp
Wysłany: 22-07-2009, 07:17   

Po założeniu felg 19tek - wygląd auta super, ale ze względu
na szerokość opon (255 w moim przypadku) czuć w kierownicy
wszystkie nierówności na drodze.
Troche ciężko dobrać alu do VR4 ze względu na to iż powinny
być wszystkie równe i muszą mieć odpowiednie ET.
Moim zdaniem warto.
_________________
3000GT VR4 1999 USA
3000GT VR4 2001 EURO
3000GT Base 1999 USA -Sprzedane :-(
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-07-2009, 09:30   

No Ty widze, ze jestes kolecjonerem i do tego ostatnie roczniki z kontynentu :)
Jakie masz te 19 " jakies foty ?
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 22-07-2009, 12:22   

Tez w najblizszej przyszlosci bede wymienial fele na 19,kiedys myslalem nad 20 ,ale sadze ze to lekko za duzo.Tez chetnie obejrzalbym jaki model felg zamontowales do bolida.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Mikebravo 
Nowy Forumowicz

Auto: 2x3000GT VR4 '99US & '01EU
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 26
Skąd: Wlkp
Wysłany: 24-07-2009, 06:20   

Założone felgi (19/255/35 8.5J ET25) pochodzą ponoć od Nissana 350Z i niestety maja inne ET,
dlatego troszeczke wystawają poza obrys.

_________________
3000GT VR4 1999 USA
3000GT VR4 2001 EURO
3000GT Base 1999 USA -Sprzedane :-(
 
 
klapkim 
Forumowicz

Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-07-2009, 07:01   

Panowie jam mam seryjne zawieszenie i seryjne 17 na 225 oponach jak jadę po autostradzie no to miodzio ale jak są jakieś koleiny po tirach albo droga zrobiona z łączonych płyt to strach 80 przekraczać albo ręce wyrwie albo mam wrażenie że autko się rozpadnie. Owszem 19 wyglądają super ale auto ma też służyć też do jazdy. Powiedzcie mi czy tylko ja mam takie odczucia czy może nie trafiliście na takie drogi ?
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 24-07-2009, 12:32   

Nie wiem kolego ,ale ja tez na razie mam 17 i 225 typ Run Flat(brzegi opony twarde jak skala) polaczone z Teinem i skrecone na max twarde i smigam spokojnie po polskich drogach.Auto sluzy do codziennej jazdy.
Jezeli Ci bardzo ciagnie na koleinach to sprawdz sobie zbieznosc i ogolnie cala zawieche(sworznie ,drazki).
U mnie nawet na najwiekszych koleinach ,gdzie czasem spodem przyrysam , auto przy zmianie pasa i duzych prednosciach swietnie sie zachowuje i nie ma problemu z szukaniem drogi.
Mikebravo
Wlasnie teraz na takich 19 auto nabiera wygladu,lubie jak fela troche wystaje,bolid ladnie sie prezentuje
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 24-07-2009, 16:19   

wlasnie mi zalozyli sprezyny Teina .... mam fele 19 255/35.. zrobie fotke jak to wyglada i bedziecie mieli porownanie
ale uwazam ze maxi zestaw to zawieszenie od udi'ego tein super street+ jakies 19stki.. wzor wedle uznania..
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.