 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zawieszenie VR4 dyskusja Wasze propozycje |
Autor |
Wiadomość |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-07-2009, 13:26 zawieszenie VR4 dyskusja Wasze propozycje
|
|
|
Witam
skasowalem sobie przedni amortyzator (scielo trzpien wychodzacy z amora) wiec pomyslalem zamiast wymieniac dwa..... moze podrasowac od razu cale zawieszenie
zalozenia
obnizenie autka,
podobna twardosc do serii, (uwzgledniajac ewentualne 19")
auto tylko i wylacznie do "dynamicznej" jazdy po miescie i autostradach.
aktualna felga 18" mysle o 19" - mile widziana dyskusja na temat felg
z gory dzieki za przemyslane sprawdzone w praktyce rozwiazania
(moze cos od ostatniego Evo ?) |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
Ostatnio zmieniony przez witek.w-wa 19-07-2009, 17:07, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 18-07-2009, 14:52
|
|
|
mi sie marzy tein super street....niech sie udi wypowie on ma takie zawieszenie.. mysle ze to bedzie idealne dla ciebie. cos bardziej torowego moze sienei spisac w twoim przypadku
cena ok 4000-5000 , zalezy czy sprowadzisz czy kupisz od importera tak moze byc...
Ciekawa oferta to K-sport za ok 2800 mozna miec zestaw, pelny gwint...
Ludzie w us jezdza na tym i nawet ma dobre opinie. D2 nie kupuj ...te sa ponioc....tragicznie , tzn jakosc jest tragiczna...
Jesli masz kase to Tein
Jesli ciut bardziej budzetowo to K-sport. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-07-2009, 15:06
|
|
|
K-sport i d2 to podobno różne marki jednego producenta z tajwanu. Do evo odradzają jedne i drugie. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 18-07-2009, 21:51
|
|
|
tak ale Ksport ma juz dobra renome i to naprade nei jest badziewie "z chin"
hamulce ksportu to dobra rzecz.. zawiecha rowniez , w klasie cena/jakosc to naprawde dobry produkt..choc oczywiscie.... w klasie tylko jakosc sa lepsze np Tein
Ja osobiscie nei balbym sie wydac kasy na Ksporta.. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-07-2009, 23:35
|
|
|
Tak, ale chcąc jeżdzić chińskim autem proponuję LandWinda |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 19-07-2009, 01:17
|
|
|
bartek za duze uproszczenie przyjales.. Ksport to nie to samo co D2..
i trzeba ie z tmy pogodzic...
Tein>Ksport>D2... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 19-07-2009, 11:45
|
|
|
Ja mam juz Teina Super Street ponad rok i to moge polecic.Masz w nim regulacje twardosci i wysokosci i mozesz za okolo 1200zl dokupic regulacje twardosci z kabiny,czyli pelen wypas.
Co do wysokosci to autko pojdzie w dol okolo 5 cm(super sie prezentuje) ,a w ustawieniu najwyzszym to odpowiada prawie seryjnemu,a jezeli chodzi o twardosc to masz 24 stopniowa regulacje.Ja od poczatku jezdzilem na sredniej twardosci i kilka miesiecy temu przestawilem wszystkie amorki ma max twarde.Na srednim wydawalo mi sie za miekko.Raz po zamontowaniu Teina mialem ustawione na bardzo miekkie i jest to porownywalne z orginalnym zawieszeniem,tak cos pomiedzy twardym a miekkim w systemie ECS.Na takim ustawieniu mozna spokojnie jezdzic konfortowo po polskich drogach.
Ja wczesniej jak mialem ustawione na srodek twardosci to jezdzilem duzo po polskich drogach , bardzo czesto nie rownych i bylem strasznie zdziwiony jak ta zawiecha radzi sobie z nierownosciami.Nawet moja zona to przyznala i stwierdzila zebym troche utwardzil,a nie jest ona milosniczka sportowej jazdy.
Wczesniej jezdzilem innymi autami z roznymi zawiechami(sportowymi) i zadna nie wybierala tak perfekcyjnie nierownosci.
Teraz jak jade po Polsce na max twardym to tez auto super wybiera nierownosci.Jezeli masz umowmy sie srednia droge pod wzgledem jakosci to i tak nie zauwazysz ze jest lekko nie rowna, tak dobrze sie zawiecha zachowuje, a w zakretach czujesz jakbys byl przyklejony do drogi.
Ja mam wysokosc z przodu ustawiona na najnizej, a tyl okolo 1cm wyzej na gwincie, zeby auto zachowalo ladna linie.I w takich ustawieniach nie zachaczam o progi zwalniajace.
Kiedys jechalem okolo Torunia i na jakiejs 2-pasmowce okolo 100km\h w nocy i byl jakis uskok na drodze i auto stracilo na kilka metrow stycznosc z podlozem i nawet wtedy nic nie dobilo czy cos w tym rodzaju.
Tak wiec ja jestem zadowolony i polecam ,bo jest na prawde dobra. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 21-07-2009, 11:25
|
|
|
Co do felg 19' smigam na nich juz kilka miesiecy w misku, daje rade, nie ma tragedi, ale o komforcie zapomnij , wypadaja plaby z zebow na najmniejszych nierownosciach czy dziurach. Kwestia przyzwyczajenia. Jedne jest pewne , na drodze ktorej nie znasz jest to lepsze od ogranicznika predkosci |
|
|
|
 |
Mikebravo
Nowy Forumowicz
Auto: 2x3000GT VR4 '99US & '01EU
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 26 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 22-07-2009, 07:17
|
|
|
Po założeniu felg 19tek - wygląd auta super, ale ze względu
na szerokość opon (255 w moim przypadku) czuć w kierownicy
wszystkie nierówności na drodze.
Troche ciężko dobrać alu do VR4 ze względu na to iż powinny
być wszystkie równe i muszą mieć odpowiednie ET.
Moim zdaniem warto. |
_________________ 3000GT VR4 1999 USA
3000GT VR4 2001 EURO
3000GT Base 1999 USA -Sprzedane |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-07-2009, 09:30
|
|
|
No Ty widze, ze jestes kolecjonerem i do tego ostatnie roczniki z kontynentu
Jakie masz te 19 " jakies foty ? |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 22-07-2009, 12:22
|
|
|
Tez w najblizszej przyszlosci bede wymienial fele na 19,kiedys myslalem nad 20 ,ale sadze ze to lekko za duzo.Tez chetnie obejrzalbym jaki model felg zamontowales do bolida. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Mikebravo
Nowy Forumowicz
Auto: 2x3000GT VR4 '99US & '01EU
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 26 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 24-07-2009, 06:20
|
|
|
Założone felgi (19/255/35 8.5J ET25) pochodzą ponoć od Nissana 350Z i niestety maja inne ET,
dlatego troszeczke wystawają poza obrys.
 |
_________________ 3000GT VR4 1999 USA
3000GT VR4 2001 EURO
3000GT Base 1999 USA -Sprzedane |
|
|
|
 |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-07-2009, 07:01
|
|
|
Panowie jam mam seryjne zawieszenie i seryjne 17 na 225 oponach jak jadę po autostradzie no to miodzio ale jak są jakieś koleiny po tirach albo droga zrobiona z łączonych płyt to strach 80 przekraczać albo ręce wyrwie albo mam wrażenie że autko się rozpadnie. Owszem 19 wyglądają super ale auto ma też służyć też do jazdy. Powiedzcie mi czy tylko ja mam takie odczucia czy może nie trafiliście na takie drogi ? |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 24-07-2009, 12:32
|
|
|
Nie wiem kolego ,ale ja tez na razie mam 17 i 225 typ Run Flat(brzegi opony twarde jak skala) polaczone z Teinem i skrecone na max twarde i smigam spokojnie po polskich drogach.Auto sluzy do codziennej jazdy.
Jezeli Ci bardzo ciagnie na koleinach to sprawdz sobie zbieznosc i ogolnie cala zawieche(sworznie ,drazki).
U mnie nawet na najwiekszych koleinach ,gdzie czasem spodem przyrysam , auto przy zmianie pasa i duzych prednosciach swietnie sie zachowuje i nie ma problemu z szukaniem drogi.
Mikebravo
Wlasnie teraz na takich 19 auto nabiera wygladu,lubie jak fela troche wystaje,bolid ladnie sie prezentuje |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 24-07-2009, 16:19
|
|
|
wlasnie mi zalozyli sprezyny Teina .... mam fele 19 255/35.. zrobie fotke jak to wyglada i bedziecie mieli porownanie
ale uwazam ze maxi zestaw to zawieszenie od udi'ego tein super street+ jakies 19stki.. wzor wedle uznania.. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
|
|