| [E33A 2.0] Na gazie nie wchodzi na obroty | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | charzun   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2.0GLSi, AT,  1992r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: Sikórz k. Płocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-07-2009, 20:47   [E33A 2.0] Na gazie nie wchodzi na obroty |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Co może byc z moim Galancikiem (GLSI 2.0 automat) na benzynie chodzi jak nalezy a na gazie kreci sie do 5tys obrotow i dalej niechce...
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez Owczar 28-07-2009, 07:35, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Serek   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Grand Voyager Limited AWD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 36 razy
 Dołączył: 17 Maj 2005
 Posty: 1597
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-07-2009, 21:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Reduktor źle dobrany lub problem z dopływem gazu - membrany? |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-07-2009, 22:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przede wszystkim jaka instalacja ? Jak jedna z pierwszych to może reduktor nie wyrabia, albo jest za bardzo przykręcony dopływ gazu. |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | charzun   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2.0GLSi, AT,  1992r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: Sikórz k. Płocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 05:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Instalacja gazowa była zakladana rok temu jest na wtrysku wiecej niewiem.. pozdro! |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 07:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podejrzewam, że to zwykła instalacja. jedź na regulację bo ewidentnie masz za małą dawkę gazu, jeśli problem pojawił się ostatnio. 
 Warto wymienić przy okazji filtr gazu przy elektrozaworze i spuścić syf z reduktora.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | charzun   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2.0GLSi, AT,  1992r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: Sikórz k. Płocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 09:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | dodam jeszcze ze na gaz automatycznie mi sie przelacza po przekroczeniu 2tys obrotow.. a niemoglbym sam wyregulowac? jak sie dodaje dawke gazu?
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 09:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | charzun, nie wiem czy sam to dpobrze wyregulujesz. Nie jest to skomplikowane, ale może Ci potem palić dużo. Trzeba troszkę doświadczenia i wystarczy 15 sek na regulację. 
 Powinieneś mieć takie pokrętło do regulacji na przewodzie łączącym mikser z reduktorem. Mikser znajduje się w rurze między filtrem, a kolektorem ssącym. Oznacz sobie położenie i przekręć go np o 45 stopni, może mnie i sprawdź czy będzie poprawa.
 
 Ale polecam jednak serwis LPG. Wymień filtr gazu, bo po roku takie rzeczy się wymienia. Jeśli chodzi o koszta, to mogę Ci napisać jak to zrobić, ewentualnie znajdziesz pewnie na forum, tylko potem trzeba sprawdzać szczelność itd.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Postremus   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 20 Mar 2009
 Posty: 192
 Skąd: Łobez
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 14:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | charzun, regulacja gazu plus wymiata filtra jest to koszt około 50 zł. Najdroższy filtr kosztuje od 15 do 20 zł. 
 charzun, powiedz mi czy na biegu 1 -> 2 ->3 wchodzi Ci na obroty ładnie, a na biegu 4 - 5 tak jakby ktoś Ci wcisnął hamulec?
 |  
				| _________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | charzun   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2.0GLSi, AT,  1992r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: Sikórz k. Płocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 19:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | na kazdym biiegu jest tak samo nawet na luzie.. ale krecilem troche tym regulatorem i juz jest lepiej ale jeszcze nie do konca.. chyba pojade na ta regulacje...   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Postremus   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 20 Mar 2009
 Posty: 192
 Skąd: Łobez
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 19:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jedź na regulację pamiętaj aby Cie nie skasował za dużo. Niech Ci powie co zrobił. Tak jak wspomniałem filtry gazu nie są drogie. Nie powinno wynieść więcej niż 50 zł. Gdzie zakładałeś gaz? |  
				| _________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | charzun   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2.0GLSi, AT,  1992r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: Sikórz k. Płocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 20:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gaz zakladal poprzedni wlasciciel gdzies w Poznaniu rok temu, niestety niewiem dokladnie jaka to firma.. jutro podjade na regulacje i napisze co i jak i ile   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | siudii   Mitsumaniak
 01221/KMM
 
  
 Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Mar 2008
 Posty: 244
 Skąd: RadoMM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-07-2009, 21:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przy instalacji II gen. w sterownikach czasami jest opcja ograniczenia obrotów. Może gaziarz to ustawił trochę za ambitnie i po prostu sterownik odcina gaz. |  
				| _________________ Mój Galant
 Moja strona o Galancie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | charzun   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2.0GLSi, AT,  1992r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: Sikórz k. Płocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-07-2009, 18:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Byłem dzisiaj na regulcji wymienili mi filtr i przeczyscili cos tam (nieiwem co to dokladnie) i ustawili i jest juz ok  Wynioslo mnie to 65zł chyba nienajgorzej     |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Postremus   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 20 Mar 2009
 Posty: 192
 Skąd: Łobez
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-07-2009, 20:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | charzun,  dajmy, że wymienił filtr za 15 zł robocizna za wymianę dajmy, że jest to około 10 zł. Czyszczenie reszty i ustawienie około 40 zł . Czyli jest ok  Moim zdaniem nie przepłaciłeś  Powodzenia niech Ci misiek służy                           |  
				| _________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |