Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Wymiana tulejek metalowo gumowych wahaczy tln
Autor Wiadomość
kosek 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 158
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-07-2009, 19:00   [Cari 1.9TD] Wymiana tulejek metalowo gumowych wahaczy tln

Witam

Wymiana tulejek górnych wahaczy poprzecznych tylnych nie sprawiła mi żadnych kłopotów, choć wydawała się być bardziej pracochłonna.
Niestety zapieczone śruby w tulejach dolnych wahaczy sprawiły, że pot pociekł ostro.
Pytanie moje jednak dotyczy danych regulacyjnych dolnych wahaczy poprzecznych.
Na podkładce mimośrodowej pod łbem śruby naniesiona jest podziałka, również podkładkę pod nakrętkę należy zakładać zgodnie z wycięciem na gwincie.
Obie podkładki muszą również wskoczyć w gniazda na wsporniku mocowania wahaczy.
Przyznaję, że wymianę dolnych wahaczy zrobiłem intuicyjnie.
Starałem się by wszystko trafiło na swoje miejsce według stanu przed wymianą.
Ciekawi mnie jaki wpływ ma przestawienie śruby na przykład o 15' w podkładce.
Może ktoś z kolegów ma w tym doświadczenie?

pozdrawiam
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-07-2009, 21:28   

jedź koniecznie ustawić zbieżność i geometrię, bo na oko (intuicyjnie) to chłop w szpitalu umarł, chyba, że po sezonie chcesz opony wymienić, bo te się np. wytrą po wewnętrznych krawędziach.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 29-07-2009, 21:46   

Chooper napisał/a:
jedź koniecznie ustawić zbieżność i geometrię

popieram ja po wymianie nie pojechałem od razu ale to tylko dlatego że miałem gumy na złom więc chciałem zobaczyć w jakim stopniu minimalnie inne ustawienie wpływa na zużycie opon i po paru tkm miałem sliki po zewnętrznych stronach :D
geometria już dawno zrobiona, gumy (opony) na tyle nowe i teraz nic się nie dzieje :D
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.