 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Wymiana tulejek metalowo gumowych wahaczy tln |
Autor |
Wiadomość |
kosek
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 158 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-07-2009, 19:00 [Cari 1.9TD] Wymiana tulejek metalowo gumowych wahaczy tln
|
|
|
Witam
Wymiana tulejek górnych wahaczy poprzecznych tylnych nie sprawiła mi żadnych kłopotów, choć wydawała się być bardziej pracochłonna.
Niestety zapieczone śruby w tulejach dolnych wahaczy sprawiły, że pot pociekł ostro.
Pytanie moje jednak dotyczy danych regulacyjnych dolnych wahaczy poprzecznych.
Na podkładce mimośrodowej pod łbem śruby naniesiona jest podziałka, również podkładkę pod nakrętkę należy zakładać zgodnie z wycięciem na gwincie.
Obie podkładki muszą również wskoczyć w gniazda na wsporniku mocowania wahaczy.
Przyznaję, że wymianę dolnych wahaczy zrobiłem intuicyjnie.
Starałem się by wszystko trafiło na swoje miejsce według stanu przed wymianą.
Ciekawi mnie jaki wpływ ma przestawienie śruby na przykład o 15' w podkładce.
Może ktoś z kolegów ma w tym doświadczenie?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-07-2009, 21:28
|
|
|
jedź koniecznie ustawić zbieżność i geometrię, bo na oko (intuicyjnie) to chłop w szpitalu umarł, chyba, że po sezonie chcesz opony wymienić, bo te się np. wytrą po wewnętrznych krawędziach. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 29-07-2009, 21:46
|
|
|
Chooper napisał/a: | jedź koniecznie ustawić zbieżność i geometrię |
popieram ja po wymianie nie pojechałem od razu ale to tylko dlatego że miałem gumy na złom więc chciałem zobaczyć w jakim stopniu minimalnie inne ustawienie wpływa na zużycie opon i po paru tkm miałem sliki po zewnętrznych stronach
geometria już dawno zrobiona, gumy (opony) na tyle nowe i teraz nic się nie dzieje |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
|
|