 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
1.8 GDI ,kody błędów dla automatu |
Autor |
Wiadomość |
scaniol
Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: kalisz
|
Wysłany: 06-08-2009, 01:00 1.8 GDI ,kody błędów dla automatu
|
|
|
Czy ktoś z Was podpowie mi gdzie znależć opis kodów błędów dla skrzyni automatycznej |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 06-08-2009, 07:46
|
|
|
Jeśli coś znajdziesz to tylko w Workshop Manualu w rozdziale o skrzyni automatycznej ale raczej nie spodziewaj się za wiele choć o ile pamiętam to coś tam było m.in. opis migania kontrolkami skrzyni co które oznacza. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
scaniol
Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: kalisz
|
Wysłany: 06-08-2009, 17:48
|
|
|
Dzięki saphire , na Ciebie zawsze można liczyć ( większość forumowiczów pewnie biwakuje ) , ale mam pytanie czy ktoś z użytkowników automatu miał taką sytuację , a mianowicie przy przełączaniu biegu z 2 na 3 ( ok. 2500obr/min) spadają obrotu do poziomu ok 1800 , a za chwilkę podskakują do ok. 2200 i spadają na 1800 , a potem z 3 na 4 przełącza płynnie i jest wszystko ok . Ilu fachowców tyle odpowiedzi ( że występuje uślizg w skrzyni na tarczkach , coś ze sterowaniem nie halo , a jeden Pan mówi tak - aby sprawdzić dokładnie parametry czujników silnika + przepustnica , ponieważ taki objaw jest bardzo często spowodowany nieprawidłowościami związanymi z silnikiem a nie z pracą skrzyni biegów i tu bym się zgodził , ponieważ jak wymieniałem olej w skrzyni biegów to na magnesie korka była znikoma ilość super mini opiłków jak również olej nie miał zapachu spalenizny ani nie był nadzwyczaj brudny . Teraz pytanie czego się czepić ? Brak błędów , wszystkie oleje + filtry są nowe , świece nowe , przepustnica czysta i sprawdzone ustawienia TPS itd - wszystko ok , więc niby powinno chodzić a tu czasami taki niby uślizg .
Co sprawdzić , gdzie zajrzeć ? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 06-08-2009, 21:19
|
|
|
Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni zgodnie z procedurą z Workshop Manuala (nagrzana, przełączona po wszystkich biegach itp. itd.) bo za dużo to źle (pieni się) za mało też źle... Później zdemontuj i wyczyść przepustnicę. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|
|