Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 GDI ,kody błędów dla automatu
Autor Wiadomość
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 06-08-2009, 01:00   1.8 GDI ,kody błędów dla automatu

Czy ktoś z Was podpowie mi gdzie znależć opis kodów błędów dla skrzyni automatycznej
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 06-08-2009, 07:46   

Jeśli coś znajdziesz to tylko w Workshop Manualu w rozdziale o skrzyni automatycznej ale raczej nie spodziewaj się za wiele choć o ile pamiętam to coś tam było m.in. opis migania kontrolkami skrzyni co które oznacza.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 06-08-2009, 17:48   

Dzięki saphire , na Ciebie zawsze można liczyć ( większość forumowiczów pewnie biwakuje :D ) , ale mam pytanie czy ktoś z użytkowników automatu miał taką sytuację , a mianowicie przy przełączaniu biegu z 2 na 3 ( ok. 2500obr/min) spadają obrotu do poziomu ok 1800 , a za chwilkę podskakują do ok. 2200 i spadają na 1800 , a potem z 3 na 4 przełącza płynnie i jest wszystko ok . Ilu fachowców tyle odpowiedzi ( że występuje uślizg w skrzyni na tarczkach , coś ze sterowaniem nie halo , a jeden Pan mówi tak - aby sprawdzić dokładnie parametry czujników silnika + przepustnica , ponieważ taki objaw jest bardzo często spowodowany nieprawidłowościami związanymi z silnikiem a nie z pracą skrzyni biegów i tu bym się zgodził , ponieważ jak wymieniałem olej w skrzyni biegów to na magnesie korka była znikoma ilość super mini opiłków jak również olej nie miał zapachu spalenizny ani nie był nadzwyczaj brudny . Teraz pytanie czego się czepić ? Brak błędów , wszystkie oleje + filtry są nowe , świece nowe , przepustnica czysta i sprawdzone ustawienia TPS itd - wszystko ok , więc niby powinno chodzić a tu czasami taki niby uślizg .
Co sprawdzić , gdzie zajrzeć ?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 06-08-2009, 21:19   

Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni zgodnie z procedurą z Workshop Manuala (nagrzana, przełączona po wszystkich biegach itp. itd.) bo za dużo to źle (pieni się) za mało też źle... Później zdemontuj i wyczyść przepustnicę.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.