| [E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | guzer   Forumowicz
 
 Auto: Galant
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 124
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 07:58   [E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 od jakis 2 tyg mam problem z nawiewem, raz dziala raz nie dziala niewiem od czego to zalezy, moze ktos z was ma podobny problem
 
 pozdrawiam
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez guzer 14-09-2009, 23:50, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Serek   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Grand Voyager Limited AWD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 36 razy
 Dołączył: 17 Maj 2005
 Posty: 1597
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 08:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | zajrzyj 
 nawiew
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 08:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pewnie przepaliła się taka kostka z rezystorami o której mowa temacie podanym przez Serka. Znajduje się ona mniej więcej w środku deski. Dostać się do niej można zdejmując schowek pasażera - po zdjęciu jest z lewej strony na dwóch śrubach o łepkach 8mm lub śrubokręt. Potem lutownica i lutujesz przerwany styk   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mikesz [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 12:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miałem tą samą dolegliwość, pomogła wymiana szczotek. Zdemontuj schowek i zobacz czy na każdym biegu dochodzi napięcie do silnika, jeżeli tak to stawiam na szczotki. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | guzer   Forumowicz
 
 Auto: Galant
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 124
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-08-2009, 15:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale u mnie raz dziala raz nie dziala na kazdym biegu |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | A   Mitsumaniak
 
 Auto: Yaris d-4d
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Cze 2009
 Posty: 65
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-08-2009, 16:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | MIałem coś podobnego w fordzie, jak się kopnęło w skrzynkę bezpieczników zaczynało działać  Okazało się że przepalił się styk tuż przy panelu bezpieczników... pomogło zmostkowanie plusa z sąsiednim. |  
				| _________________ Wcześniej: Galant 95 1.8 GLi.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mikesz [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-08-2009, 16:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli na każdym biegu zachowuje się podobnie (napięcie dochodzi nadal nie działa za każdym razem?), nadal stawiam na szczotki. Pisałe miałem tak samo chodzi na drugi dzień cisza ponowne odpalenie chodzi po wymianie szczotek 100 na 100. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | guzer   Forumowicz
 
 Auto: Galant
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 124
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-08-2009, 12:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli gdzie musze zobaczyc te szczotki ? bo powiem ze niewiem dokladnie o co chodzi |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mikesz [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-08-2009, 18:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dmuchawa jest pod schowkiem pasażera, więc trzeba zdemontować schowek i tą osłonke nad nogami pasażera, potem wykręcasz 3 śruby i demontujesz dmuchawę. Jak ją masz na zewnątrz rozkręcasz i masz szczotki.Ale przed wyciąganiem sprawdzi zasilanie na przewodach dochodzących do silnika kostka z 2 przewodami, na każdym biegu powinno być napięcie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | guzer   Forumowicz
 
 Auto: Galant
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 124
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2009, 09:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | wiec tak 
 dostalem sie pod schowek ale tej dmuchamy nie odkrecalem, jednak jak juz zadziala dmuchawa slychac taki dzwiek, ktorego wczesniej nie bylo sluchac niewiem jak by spiecie jakies albo opor niewiem, co sadzicie ? odkrecac to i zobaczyc ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Vlad [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2009, 12:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | a moze sie samo naprawi? albo ktos na forum podrzuci magiczne zaklecie na niesforna dmuchawe:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | guzer   Forumowicz
 
 Auto: Galant
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 124
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 22:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 dlugo zwlekalem z naprawa bo czasu brak, ale wkoncu zacząłem i tak to wyglada.
 
 Tak jak pisalem raz dzialalo raz nie, wykrecilem silnik i z poczatku myslalem ze to szczotki, tak wiec je wymienilem, ale problem nie znikł i wyglada tak:
 Silnik po podpieciu do napiecia innego niz wtyczka od galant, czyli np akumulator dziala, ale jak podepne pod wtyczke w miska nie dziala. Na wtyczce mam ciagle napiecie 12 v niezaleznie od tego na ktorym jest biegu, ale po podpieciu silnika napiecie tak jak by znikalo, bo silnik nie dziala. Nie mam pojecia gdzie moze tkwic przyczyna, tak wiec prosze was o pomoc bo bez nawiewu zimy nie przezyje. POZDRO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 15:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tego co piszesz, wynika,że wentyl jest sterowany masą. Sprawdź wszystkie złącza masowe
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | guzer   Forumowicz
 
 Auto: Galant
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 09 Paź 2008
 Posty: 124
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 18:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 No ok bede sprawdzał ale jak by nie bylo masy to nie dawalo by mi chyba napiecia na kabel zasilajacy silnik, bo tak jak pisalem napiecie jest jezeli podepne miernik takie samo na kazdym biegu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 20:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź jakie masz napięcie na wtyczce na każdym biegu i czy jak jest na 0 to napięcie znika? |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |