Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 17:50 |
Sigma - Kontrolka i inne pytania :) |
Autor |
Wiadomość |
Nachbar [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2009, 00:04
|
|
|
check się świecił na 100% jeszcze z miesiąc temu ale nie wiem kiedy przestał sie zapalać - nie zanotowałem tego... wstyd ale się zdarza A co do kabelaka czy złączki to z chęcią to sprawdzę ale muszę mieć więcej info bo takie słówka mi nic nie mówią... |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2009, 07:30
|
|
|
Nachbar, Zdejmij zegary, z tylu dokładnie sprawdź taśmę (ścieżkę) która idzie od żarówki ''check engine''do miejsca styków które są za zegarami , możesz tez dokładnie sprawdzić samo miejsce gdzie wchodzi żarówka mimo ze jest włożona może nie mieć styku i przez to się nie świeci i sprawdź same żarówki powkładaj inne i zobacz czy się świeci, czasem nowa żarówka a jest wadliwa |
|
|
|
 |
Nachbar [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2009, 08:30
|
|
|
e włąśnie czynności zrobiłem, pomyłem styki na taśmie, sprawdziłem ścieżki oraz wymieniłem zarówki z piętra wyżej czyli od ręcznego i czegoś tam i dalej nic. Tam są 2 żarówki i raczej nie żarówka. Sprawdziłem a raczej poprawiłem tez kostkę i dalej nic |
|
|
|
 |
Dario79
Nowy Forumowicz
Auto: sigma '95 3.0 v6 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-08-2009, 08:40 silnik dławi się na niskich obrotach, od 3000obr. śmiga ok.
|
|
|
Witam Wszystkich,
Jestem nowym posiadaczem sigmy '95r 3.0 v6 12v.
Mam problem, mianowicie samochód zapala bardzo dobrze, następnie ma niskie obroty i lubi zgasnąc. Ma problem żeby wkręcić się na obroty, dusi się strzela w kolektor, ale jak powoli dojdzie do 3000obr. to wszystko robi się ok.Dodam, że te usterka jest na benzynie i do tego stopnia, że ciężko ruszyć ze świateł na skrzyżowaniu potem już jedzie.Na gazie jest troche lepiej ale nawet po regulacji gazu pali ok.35l.
Wymieniłem świece, przewody, filtr powietrza i gazu. Jak ktoś ma jakieś pomysły co z tym dalej robić to będę wdzięczny.pozdrawiam |
|
|
|
 |
Nachbar [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2009, 09:33
|
|
|
a jaką instalką masz? u mnie jak się dławił na wyższych obrotach to okazało się ze emulator wtrysków poszedł i już. Może sprawdz coś takiego ... ale niech się wypowiedzą bardziej mądrzy i może poczytaj forum bo mulenie i szarpanie było wielokrotnie rozkłądane na czynniki pierwsze.... a poza tym to gratuluję |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-08-2009, 11:29
|
|
|
poczytaj moje wątki, to jest to samo co u mnie, wymień przepływomierz, wyczyść przepustnice, no i czytaj błędy z kompa, jak dla mnie na 100 % przepływomierz |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dario79
Nowy Forumowicz
Auto: sigma '95 3.0 v6 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-08-2009, 11:49
|
|
|
Przepływomierz jest ok, podmieniałem na drugi i to samo, więc spowrotem założyłem stary (jak się odpina wtyczke od przepływomierza to silnik zaczyna wariować).Przepustnica wyczyszczona.
Instalacja gazowa I generacji - jeszcze zamiast silniczka krokowego śruba. |
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 11-08-2009, 12:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 11-08-2009, 12:13
|
|
|
A przypadkiem kolektor jest szczelny? Na pewno nie ciągnie gdzieś lewego powietrza? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Dario79
Nowy Forumowicz
Auto: sigma '95 3.0 v6 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-08-2009, 12:15
|
|
|
cały dolot powietrza i kolektor uszczelniony, |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 11-08-2009, 13:49
|
|
|
z taką instalacjaw takim aucie nie pojeżdzisz.. zamontuj przynajmniej II generacji zrób.. bo szkoda samochodu , koszt jest pare złotych a możesz mieć to jak trzeba.. no najepiej wtrysk.. pozatym sprzwdź bledy , bo strzały w kolektor , to nic dobrego - a zeby zapalic mieszake w kolektorze.. to trzeba miec przestawione cos konkretnie.. pozatym sprawdź silnik krokowy , i syf na kanalikach przepustnicy , w takim gazi mozesz mieć tam smołe i skutecznie wszystko zatkane. , pozatym mogą to być wtryski , jeśli są padnięte , to też może mieć słabą moc i lać .. moze pompka paliwa albo przewody , naprawdę to mozę być wiele rzeczy. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Dario79
Nowy Forumowicz
Auto: sigma '95 3.0 v6 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-08-2009, 14:48
|
|
|
masz racje, z taką instalacją to strach jeżdzić i będę ją zmieniał, ale narazie chciałem zrobić wszystko żeby poprawnie jeźdił na benzynie a potem zajme sie resztą. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 11-08-2009, 20:41
|
|
|
Dario79 napisał/a: | Na gazie jest troche lepiej ale nawet po regulacji gazu pali ok.35l. |
Witamy Nowego posiadacza Miśka
Chyba będziesz nieoficjalnym zwycięzcom w spalaniu, 35L łał!!!
Proponował bym jeszcze do tego co napisali koledzy, sprawdzić sondę lambda. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|