Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:50
Sigma - Kontrolka i inne pytania :)
Autor Wiadomość
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2009, 00:04   

check się świecił na 100% jeszcze z miesiąc temu ale nie wiem kiedy przestał sie zapalać - nie zanotowałem tego... wstyd ale się zdarza :oops: A co do kabelaka czy złączki to z chęcią to sprawdzę ale muszę mieć więcej info :biggrin: bo takie słówka mi nic nie mówią...
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2009, 07:30   

Nachbar, Zdejmij zegary, z tylu dokładnie sprawdź taśmę (ścieżkę) która idzie od żarówki ''check engine''do miejsca styków które są za zegarami , możesz tez dokładnie sprawdzić samo miejsce gdzie wchodzi żarówka mimo ze jest włożona może nie mieć styku i przez to się nie świeci i sprawdź same żarówki powkładaj inne i zobacz czy się świeci, czasem nowa żarówka a jest wadliwa
 
 
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2009, 08:30   

e włąśnie czynności zrobiłem, pomyłem styki na taśmie, sprawdziłem ścieżki oraz wymieniłem zarówki z piętra wyżej czyli od ręcznego i czegoś tam :mrgreen: i dalej nic. Tam są 2 żarówki i raczej nie żarówka. Sprawdziłem a raczej poprawiłem tez kostkę i dalej nic :cry:
 
 
Dario79 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma '95 3.0 v6 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 11-08-2009, 08:40   silnik dławi się na niskich obrotach, od 3000obr. śmiga ok.

Witam Wszystkich,
Jestem nowym posiadaczem sigmy '95r 3.0 v6 12v.
Mam problem, mianowicie samochód zapala bardzo dobrze, następnie ma niskie obroty i lubi zgasnąc. Ma problem żeby wkręcić się na obroty, dusi się strzela w kolektor, ale jak powoli dojdzie do 3000obr. to wszystko robi się ok.Dodam, że te usterka jest na benzynie i do tego stopnia, że ciężko ruszyć ze świateł na skrzyżowaniu potem już jedzie.Na gazie jest troche lepiej ale nawet po regulacji gazu pali ok.35l.
Wymieniłem świece, przewody, filtr powietrza i gazu. Jak ktoś ma jakieś pomysły co z tym dalej robić to będę wdzięczny.pozdrawiam
 
 
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2009, 09:33   

a jaką instalką masz? u mnie jak się dławił na wyższych obrotach to okazało się ze emulator wtrysków poszedł i już. Może sprawdz coś takiego ... ale niech się wypowiedzą bardziej mądrzy i może poczytaj forum bo mulenie i szarpanie było wielokrotnie rozkłądane na czynniki pierwsze.... :mrgreen: a poza tym to gratuluję :wink:
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-08-2009, 11:29   

poczytaj moje wątki, to jest to samo co u mnie, wymień przepływomierz, wyczyść przepustnice, no i czytaj błędy z kompa, jak dla mnie na 100 % przepływomierz
_________________

 
 
 
Dario79 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma '95 3.0 v6 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2009, 11:49   

Przepływomierz jest ok, podmieniałem na drugi i to samo, więc spowrotem założyłem stary (jak się odpina wtyczke od przepływomierza to silnik zaczyna wariować).Przepustnica wyczyszczona.
Instalacja gazowa I generacji - jeszcze zamiast silniczka krokowego śruba.
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 11-08-2009, 12:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-08-2009, 12:13   

A przypadkiem kolektor jest szczelny? Na pewno nie ciągnie gdzieś lewego powietrza?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Dario79 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma '95 3.0 v6 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2009, 12:15   

cały dolot powietrza i kolektor uszczelniony,
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 11-08-2009, 13:49   

z taką instalacjaw takim aucie nie pojeżdzisz.. zamontuj przynajmniej II generacji zrób.. bo szkoda samochodu , koszt jest pare złotych a możesz mieć to jak trzeba.. no najepiej wtrysk.. pozatym sprzwdź bledy , bo strzały w kolektor , to nic dobrego - a zeby zapalic mieszake w kolektorze.. to trzeba miec przestawione cos konkretnie.. pozatym sprawdź silnik krokowy , i syf na kanalikach przepustnicy , w takim gazi mozesz mieć tam smołe i skutecznie wszystko zatkane. , pozatym mogą to być wtryski , jeśli są padnięte , to też może mieć słabą moc i lać .. moze pompka paliwa albo przewody , naprawdę to mozę być wiele rzeczy.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Dario79 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma '95 3.0 v6 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2009, 14:48   

masz racje, z taką instalacją to strach jeżdzić i będę ją zmieniał, ale narazie chciałem zrobić wszystko żeby poprawnie jeźdił na benzynie a potem zajme sie resztą.
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 11-08-2009, 20:41   

Dario79 napisał/a:
Na gazie jest troche lepiej ale nawet po regulacji gazu pali ok.35l.


Witamy Nowego posiadacza Miśka :mrgreen:
Chyba będziesz nieoficjalnym zwycięzcom w spalaniu, 35L łał!!! :D

Proponował bym jeszcze do tego co napisali koledzy, sprawdzić sondę lambda.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.