Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o rozrząd w 4G63 N/A
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-08-2009, 04:25   Pytanie o rozrząd w 4G63 N/A

pytanie jak w opisie, czy zużyty pasek rozrządu może na tyle się naciągnąć żeby minimalnie wpłynąć na pracę silnika? bo teoretycznie gdy sięnapnie/naciągnie po dłuższym przebiegu to napinacz go napnie, ale znaki mogą się coraz mnie pokrywać im dalej od np. wału? bo ustawiłem rozrząd w drugim silniku na pasku który już ma przebieg 180kkm i wszystko niby pasi ale napinacz jest bardzo wysunięty i gdy ustawie idealnie znak na wale to na wałkach rozrządu niewychodzi mi idelnie na znakach, na pompie też nie jest idealnie... :doubt:
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-08-2009, 07:48   

zenek_bb, w DOHC zaczynasz od zalozenia paska na zebatki walkow rozrzadu i dopiero idziesz w kierunku pompa oleju, wal (odwrotnie niz w SOHC, bo tam zaczynam od walu)
generalnie ile razy skladalem rozrzad w Eclipse 4G63, to niemal zawsze cos sie przestawialo na znakach, ale po ustawieniu napinacza i zrobieniu 2 obrotow wszystko zgrywalo sie jak nalezy
pasek nie powinien sie rozciagac - moze minimalnie, ale po to jest regulacja napinaczem by to zniwelowac
w srodku paska sa kewlarowe druty, wiec jak pasek sie wzrokowo rozciaga, to znaczy, ze za chwile peknie
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-08-2009, 08:42   

czy oby w każdym są kevlarowe druty? bo niestety niewiem jakiej jakości to pasek, wiem że silnik dostałem z rozwalonymi panewkami na wałkach wyważających, i z ojcem składamy go do kupy na sprzedarz... dzięki wielkie Krzyżak wogóle dawno Cie niewidziałem na forum albo mi sie wydaje ;p pozdro
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 13-08-2009, 10:53   

zenek_bb napisał/a:
który już ma przebieg 180kkm


Do sklepu i kup nowy pasek ... co 70-80 tys powinno sie kpl rozrzad zmieniac a jak masz stary pasek i zakładasz go na nowo po takim przebiegu to nie zbyt fajnie...

najlepsze paski dobrej jakość i tansze od ori to Mitsuboshi w IC nie wiele ponad 100 zł kosztuje
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-08-2009, 00:40   

wiem wiem ale plan jest taki żeby najpierw ten silnik wogóle odpalić, pasek niema widocznych żadnych uszkodzen, jak silnik odpali to idzie na sprzedaż albo do drugiej eclipsy i na sprzedaż, niemam kasy na inwestowanie w ten silnik ale nie montuje go na starych uszczelkach... poprostu pasek chce sobie podarować, tylko niewiedziałem czy może niebyć możliwe prawidłowe ustawienie rozrządu już na nim i dlatego rozpocząłem temat, dziękuję za odpowiedź, Krzyżak ->pomógł, mati1g tobie też bo w sumie niewiedziałem ile kosztuje pasek w IC ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.