Napinacz rozrządu do 4g63 |
Autor |
Wiadomość |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2006, 22:17
|
|
|
elring to dobre niemieckie uszczelniacze. ja wychodziłem z założenia że jak nie stać mnie na coś oryginalnego to kupowałem najlepsze możliwe niemieckie części - bo firmy znane i sprawdzone. nie musiałem niczego poprawiać z tego co wymieniłem.
cena... hmm
coś około 10 zł za sztukę, mogę sprawdzić na jutro jak chcesz. |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 00:33
|
|
|
shovel napisał/a: | elring to dobre niemieckie uszczelniacze. ja wychodziłem z założenia że jak nie stać mnie na coś oryginalnego to kupowałem najlepsze możliwe niemieckie części - bo firmy znane i sprawdzone. nie musiałem niczego poprawiać z tego co wymieniłem.
cena... hmm
coś około 10 zł za sztukę, mogę sprawdzić na jutro jak chcesz. |
sprawdz jak możesz i gdzie je można zdobyć bo coś czuje że znowu głowice ( albo jak znajde kogoś kto mi zrobi wymiane bez ściągania głowicy ) będe musiał zciągać |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-07-2006, 16:18
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | No to może być fakt, bo w Colcie Daniela po wymianie uszczelniaczy początkowo spalanie oleju zanikło, ale szybko się też pojawiło - nie takie jak wcześniej, ale jednak. |
Z uszczelniaczami nie jest taka prosta sprawa - wymiana bez zdejmowania głowicy ma sens tylko jeżeli nie ma zbytniego luzu na trzonkach zaworów. Z doświadczenia po 200 kkm na wydechowych zaworach luz już bywa spory |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 17:33
|
|
|
panowie podpowiedzcie mi co mam robić , to są fotki cylindrów w moim eclipsie
żadnych rys żadnego progu , zmieniłem pierścionki i uszczelki ( takomy ) głowicy ,
po remącie ubywa mi j więcej niż przedtem , na początku jakieś 300 na 1000 km
a teraz pewnie z 500 ml mam już 6,5 tyś km po remącie przebieg 55 tyś km ( napewno nie oryginalny ale nie widać tego za bardzo po silniku ) czy to mogą uszczelniacze puszczać ??
czy pierścionki czy te uszczelniacze elringa sprawe załatwią ?? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-07-2006, 17:43
|
|
|
A pomiary były zrobione?
Jaka jest owalizacja cylindrów?
Jaka jest różnica między średnicą tłoka a największą zmierzoną średnicą cylindra?
Nowe pierścienie na zużytych gładziach - nawet pięknych jak lusterka zawsze dadzą odwrotny efekt do zamierzonego..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 22:10
|
|
|
jak coś to w IC mają promocję tłoków + 0,25 mm... mahle z pierścieniami wychodzą poniżej 200 za szt... |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 22:30
|
|
|
panowie ale jak może jajo z cylindra zrobić jak żadnego progu na końcu niema , nic
pod palcem nieczuć , zawaliłem sprawe bo nie pomieżyłem wszystkiego i o to włąśnie się obwiniam , bo niewiem na czym stoje , ale jak zobaczyłem gładź w idealnym stanie to sobie
dałem spokój , już niewiem co robić dzwonie po firmach głowicy szukam , to za silnikami się
rozglądam , znowu remąt niewiem co robić , a może ma ktoś silnik na sprzedaż
no taki żeby oleju nie brał |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 14-07-2006, 23:24
|
|
|
do jakiego silnika ci glowica potzrebna??? jesli chodzi o czesci to tez moge ci zalatwic dobrej jakosc czesci, tloki ori mitsubishi za 900 PLN komplet z pierscieniami. najpierw powiedz do jakiego silniak ci pottzrebna gliowica i dlaczego chesz glowice wymieniac?/ co z nia nietak, komplet uszcelniaczy zaworowych ferrea najlepszych an rynku to ok 200 PLN za nieco mniej moge zalatwic ori Mitsubishi. |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2006, 08:29
|
|
|
A jest ktoś w stani mi powiedzieć jaki konkretnie elementy wchodzą w skład kompletnego rozrządu? Czy w eclipsie 2G GS euro 4G63 napinacz jest hydrauliczny?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-07-2006, 10:48
|
|
|
Plan minimum:
Pasek główny
Pasek balansowy
Rolka napinająca paska balansowego
Rolka napinacza paska głównego
Rolka prowadząca pasek główny
+ uszczelniacze:
Uszczelniacz wału
Uszczelniacz wałka balansowego
Uszczelniacz wałka rozrządu w DOHC 2 szt.
Uszczelniacz pompy oleju
+ hydrauliczny napinacz (wszystkie 4g6 i 4g9 po 92 mają hydrauliczny)
+ pompa wody |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-07-2006, 11:10
|
|
|
Bartek napisał/a: | wszystkie 4g9 po 92 mają hydrauliczny |
4G92 nie ma |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-07-2006, 11:13
|
|
|
A 4g93 ma , więc widocznie nie wszystkie 4g9..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2006, 12:14
|
|
|
No to jeszcze jedno proste pytanie, czy przy wymianie rozrządu wraz z uszczelniczami min pompy oleju sam olej również trzeba wymienić, czy da się to zrobić bez zlewania go? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-07-2006, 12:24
|
|
|
Jeśli zastanawiasz się, czy po wyciągnięciu uszczelniacza zacznie się lać olej, to odpowiedź brzmi NIE - jest dużo niżej w misce. Ale dobrze jest połączyć wymiany - jedno brudzenie się |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2006, 13:49
|
|
|
No właśnie chodzi o to, że nie chciałbym połączyć, bo olej wymieniłem w tamtym tygodniu |
|
|
|
 |
|