Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Napinacz rozrządu do 4g63
Autor Wiadomość
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2006, 22:17   

elring to dobre niemieckie uszczelniacze. ja wychodziłem z założenia że jak nie stać mnie na coś oryginalnego to kupowałem najlepsze możliwe niemieckie części - bo firmy znane i sprawdzone. nie musiałem niczego poprawiać z tego co wymieniłem.

cena... hmm
coś około 10 zł za sztukę, mogę sprawdzić na jutro jak chcesz.
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 00:33   

shovel napisał/a:
elring to dobre niemieckie uszczelniacze. ja wychodziłem z założenia że jak nie stać mnie na coś oryginalnego to kupowałem najlepsze możliwe niemieckie części - bo firmy znane i sprawdzone. nie musiałem niczego poprawiać z tego co wymieniłem.

cena... hmm
coś około 10 zł za sztukę, mogę sprawdzić na jutro jak chcesz.


sprawdz jak możesz i gdzie je można zdobyć bo coś czuje że znowu głowice ( albo jak znajde kogoś kto mi zrobi wymiane bez ściągania głowicy ) będe musiał zciągać
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-07-2006, 16:18   

Krzyzak napisał/a:
No to może być fakt, bo w Colcie Daniela po wymianie uszczelniaczy początkowo spalanie oleju zanikło, ale szybko się też pojawiło - nie takie jak wcześniej, ale jednak.


Z uszczelniaczami nie jest taka prosta sprawa - wymiana bez zdejmowania głowicy ma sens tylko jeżeli nie ma zbytniego luzu na trzonkach zaworów. Z doświadczenia po 200 kkm na wydechowych zaworach luz już bywa spory ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 17:33   

panowie podpowiedzcie mi co mam robić , to są fotki cylindrów w moim eclipsie



żadnych rys żadnego progu , zmieniłem pierścionki i uszczelki ( takomy ) głowicy ,
po remącie ubywa mi j więcej niż przedtem , na początku jakieś 300 na 1000 km
a teraz pewnie z 500 ml mam już 6,5 tyś km po remącie przebieg 55 tyś km ( napewno nie oryginalny ale nie widać tego za bardzo po silniku ) czy to mogą uszczelniacze puszczać ??
czy pierścionki czy te uszczelniacze elringa sprawe załatwią ??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-07-2006, 17:43   

A pomiary były zrobione?

Jaka jest owalizacja cylindrów?
Jaka jest różnica między średnicą tłoka a największą zmierzoną średnicą cylindra?

Nowe pierścienie na zużytych gładziach - nawet pięknych jak lusterka zawsze dadzą odwrotny efekt do zamierzonego.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 22:10   

jak coś to w IC mają promocję tłoków + 0,25 mm... mahle z pierścieniami wychodzą poniżej 200 za szt...
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2006, 22:30   

panowie ale jak może jajo z cylindra zrobić jak żadnego progu na końcu niema , nic
pod palcem nieczuć , zawaliłem sprawe bo nie pomieżyłem wszystkiego i o to włąśnie się obwiniam , bo niewiem na czym stoje , ale jak zobaczyłem gładź w idealnym stanie to sobie
dałem spokój , już niewiem co robić dzwonie po firmach głowicy szukam , to za silnikami się
rozglądam , znowu remąt :roll: niewiem co robić , a może ma ktoś silnik na sprzedaż
no taki żeby oleju nie brał :|
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 14-07-2006, 23:24   

do jakiego silnika ci glowica potzrebna??? jesli chodzi o czesci to tez moge ci zalatwic dobrej jakosc czesci, tloki ori mitsubishi za 900 PLN komplet z pierscieniami. najpierw powiedz do jakiego silniak ci pottzrebna gliowica i dlaczego chesz glowice wymieniac?/ co z nia nietak, komplet uszcelniaczy zaworowych ferrea najlepszych an rynku to ok 200 PLN za nieco mniej moge zalatwic ori Mitsubishi.
 
 
 
Chicken
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2006, 08:29   

A jest ktoś w stani mi powiedzieć jaki konkretnie elementy wchodzą w skład kompletnego rozrządu? Czy w eclipsie 2G GS euro 4G63 napinacz jest hydrauliczny?

Pozdrawiam
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-07-2006, 10:48   

Plan minimum:

Pasek główny
Pasek balansowy
Rolka napinająca paska balansowego
Rolka napinacza paska głównego
Rolka prowadząca pasek główny

+ uszczelniacze:
Uszczelniacz wału
Uszczelniacz wałka balansowego
Uszczelniacz wałka rozrządu w DOHC 2 szt.
Uszczelniacz pompy oleju

+ hydrauliczny napinacz (wszystkie 4g6 i 4g9 po 92 mają hydrauliczny)
+ pompa wody
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-07-2006, 11:10   

Bartek napisał/a:
wszystkie 4g9 po 92 mają hydrauliczny

4G92 nie ma
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-07-2006, 11:13   

A 4g93 ma ;) , więc widocznie nie wszystkie 4g9.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Chicken
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2006, 12:14   

No to jeszcze jedno proste pytanie, czy przy wymianie rozrządu wraz z uszczelniczami min pompy oleju sam olej również trzeba wymienić, czy da się to zrobić bez zlewania go?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-07-2006, 12:24   

Jeśli zastanawiasz się, czy po wyciągnięciu uszczelniacza zacznie się lać olej, to odpowiedź brzmi NIE - jest dużo niżej w misce. Ale dobrze jest połączyć wymiany - jedno brudzenie się :)
 
 
Chicken
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2006, 13:49   

No właśnie chodzi o to, że nie chciałbym połączyć, bo olej wymieniłem w tamtym tygodniu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.