Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 19:08
w końcu coś padło
Autor Wiadomość
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
  Wysłany: 10-08-2009, 00:00   w końcu coś padło

Witam kolegów,w mojej sigmie w końcu coś się zepsuło,a już myślałem że jest niezniszczalna,nie było mnie przez 4 miesiące w domu,sigma stała na trawie niestety,garaż zajęty,po powrocie zaraz na drugi dzień chciałem sobie pojeździć ,a tu lipa,maszyna odpaliła bez problemu,ale po kilku minutach zaczeło śmierdzieć benzyną,rzuciłem się na glebę no i leje się z przewodów jak z prysznica,przerdzewiały.No ale dałem sobie z tym radę,kupiłem przewód gumowy skręciłem opaskami i jest ok,no ale to nie koniec ,przejechałem 2km i brakło wspomagania kierownicy znowu rzut na glebę i z prawej strony pod maglownicą wylał się cały olej ze wspomy,gdy dolewam wszystko jest za minutę na asfalcie,jak myślicie czy to też jakaś rurka skorodowała,czy mam szukać maglownicy???Jutro postaram się wjechać gdzieś na kanał i zobaczyć o co chodzi,chociaż boję się jechać tak na sucho bo pewnie zaraz jeszcze pompa poleci.A miało być tak pięknie hahaha. :D
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2009, 18:00   

Bulwa, nie odpalaj nawet auta jak nie ma płynu w ukł wspomagania bo zaraz zatrzesz pompę i na śmietnik będzie się nadawać , a wycieki jeśli są przy maglownicy to sprawdź wpierw czy wąż łączący pompę z maglownica nie jest gdzieś przegryziony przez jakiegoś gryzonia, mogło się to stać w momencie kiedy twoje auto długo stało bo taki wąż jak od wspomagania sam z siebie nie pęka, może być tez 2 alternatywa ze mogla przegnić rurka stalowa w maglownicy doprowadzająca płyn do niej a to już o wiele gorzej bo niestety trzeba by było maglownice wyciągać i nowe rurki wstawiać. Przewody paliwowe tez powinieneś nowe dać do zrobienia i to metalowe a niej jak to zrobiłeś wężykiem gumowym i zaciskami bo to nie zda egzaminu , pamiętaj ze tam jest wysokie ciśnienie podawane przez pompę nawet do 3,5 bara przy wysokich obrotach wiec wąż gumowy może rozerwać i dopiero będzie syf, nie po to żółte ludziki zrobili stalowe byś ich poprawiał po swojemu
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 12-08-2009, 19:22   

No i wszystko jasne rurka na maglownicy przerdzewiała niestety,trzeba wszystko rozbebeszać,rurki już zamówiłem oryginalne czekam na paczkę,paliwową mają mi dorobić,choć na tym wężu który tam założyłem jest napisane że wytrzymuje 12BAR,no ,ale tak jak Kasior napisał nie ma co po żółtkach poprawiać.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2009, 21:02   

NO LITOŚĆ BOSKĄ CZY JA MAM NICK KASIOR CZY KOSIOR!!!???????
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 13-08-2009, 21:20   

Może ta zbieżność nazw nie jest przypadkowa ? ;)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2009, 21:36   

lukasz12, a czy ja dębie kasę od wszystkich???????????
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 13-08-2009, 22:40   

Przepraszam :oops:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 14-08-2009, 00:06   

kosior1975 napisał/a:
lukasz12, a czy ja dębie kasę od wszystkich???????????


Spokojnie, może chodzi o skojarzenie z KASIĄ a nie KASĄ :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2009, 11:10   

he he a z Kasią ci się upiecze :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.