Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 17:45 |
trzęsie podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2009, 07:37
|
|
|
Rejant, jeśli trzęsie autem podczas hamowania to jest to wina hamulców albo krzywe tarcze od przegrzania a jeśli masz tarcze jeszcze oryginalne to po tylu latach jest to wielce prawdopodobne, wtedy tarcze do wymiany na nowe łącznie z klockami hamulcowymi . A druga przyczyny to maga być po zapiekane zaciski hamulcowe albo na śrubach pływających albo same tłoczki jest to do naprawienia z zestawem do regeneracji hamulców koszt około 30 pln + robocizna
Jeśli zaś chcesz kupować tarcze hamulcowe to wszystko poniżej 200pln za szt to złom |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 26-08-2009, 10:04
|
|
|
No nie przesadzajmy - w Krakowie jakimś cudem gość sprzedaje Brembo za około 330 zł za komplet i są OK. 2 osoby póki co mają i są zadowolone.
Konkretnie o te mi chodzi:
http://www.allegro.pl/ite...ipse_91_96.html |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 26-08-2009, 10:06
|
|
|
Zgodzę się z kolegą z powyższego postu,a oprócz tego jak wibracje są do 80km/h to może być buła na oponie,właśnie tak miałem ostatnio,tylko jak się wolno jechało to było takie bicie poprzeczne z przodu.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Michal.dh
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 12v 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2009 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-08-2009, 23:17
|
|
|
adresu dokładnego nie znam, ale jak jedziesz Krzywoustego prosto przez skrzyrzowanie w strone Gumieńców tą dwupasmówką to po prawej stronie mijasz myjnie ręczną i tuż za nią jest ten pseudo zakład. |
_________________ nasze Sigmy
 |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 26-08-2009, 23:34
|
|
|
miałem to samo,u mnie były zapieczone zaciski na śrubach pływających ,sigma długo stała. |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2009, 07:51
|
|
|
lukasz12, brembo już przerabiałem w rożnych zestawieniach z klockami i innymi wynalazkami wszystko pochodziło góra 2 miesiące , hamulce muszą być skuteczne zawsze a nie po 3-4 hamowaniach z dużych prędkości zaczyna się hamowanie składu kolejowego , jeśli chcesz mam takie tarcze na zbyciu cena za wszystkie 4 szt to 200pln używane 2 miesiące
Ja nie mowie ze każdy ma zaraz kupować Zimermanny ale dobre tarcze dobrze kosztują i taka jest prawda
[ Dodano: 27-08-2009, 07:53 ]
a tak a propo lukasz12, zerknij na stronie brembo ile dokładnie kosztują tarcze do sigmy bo te 330 pln to troszkę cena zaniżona i coś mi się wydaje ze to chyba Brembo robione w Polsce albo Chinach
[ Dodano: 27-08-2009, 07:54 ]
http://www.brembo.com/Cat...htm&NRNODEGUID={17D7BCC8-5414-40CA-9D35-30F3CABF4BA3}&NRCACHEHINT=NoModifyGuest
[ Dodano: 27-08-2009, 07:55 ]
http://www.brembo.com |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 27-08-2009, 15:43
|
|
|
mi biło i nieco wyło przy dłuższym amowaniu ( z 160 np. ) a teraz po wymianie klocuszków na TRW ( chyba ok ) jest fajno - nie ma problemów z hamowaniem i cicho jest - bicie też znikło |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
krzysiek65
Forumowicz

Auto: DIAMANTE 12v93r.kombi automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 59 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 04-09-2009, 22:16
|
|
|
efekt kwadratowego koła występuje też kiedy nie odbija do końca hamulec ręczny i nagrzeje się mocno tarcza. Na wszelki wypadek wrto sprawdzić temperaturę tarcz .UWAGA!! tarcze czasem nagrzewają się do czerwonosci, łatwo o poparzenie!!!! |
|
|
|
 |
Szymon82
Mitsumaniak Szymon
Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
|
Wysłany: 16-10-2009, 22:31
|
|
|
Problem zniknął po regeneracji zacisków-były pozapiekane i wymianie tarcz przednich, w sumie dużo na nich nie przejechałem, ale na dzień dobry były przegrzane a potem toczone, więc zbyt proste nie były. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|