Pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
szkodnik
Forumowicz
Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 56 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 27-08-2009, 23:08 Pompa paliwa
|
|
|
Czy ktoś z forumowiczów ma zdjęcie pompy paliwa miśka na wtrysku ( czyli elektrycznej na zbiorniku) albo mógłby podesłać linka z allegro do takiej pompy??
Niestety w moim miśku umarła pompa a nie mam na razie możliwości odkręcić zbiornika, próbowałem znaleść używaną pompę na szrotach w okolicy by nie zastanawiać się nad tym jaka powinna być ale niestety nie udało się:( |
_________________ Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r. |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
szkodnik
Forumowicz
Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 56 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 29-08-2009, 11:42
|
|
|
dzięki. te znazłem ale chciałem kupić nieużywaną pompę znaczy nową;-) a nie jestem w stanie zdobyć numeru katalogowego by sprawdzić która z nowych będzie pasować |
_________________ Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r. |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-08-2009, 22:19
|
|
|
piszesz do goscia ze potrzebujesz numery z pompy bo nie wiesz czy bedzie pasować bo masz na patencie zrobione. |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-08-2009, 06:40
|
|
|
według mnie szkoda wywalac siano na nową, kup sobie uzywaną, nawet mam taka, sam jeżdze cały czas na rezerwie i sie boje ze mi sie w koncu zatrze, ale jak tobie woogle misiek niedziała to mógłbym ci odstapic. |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 31-08-2009, 09:37
|
|
|
mogę sprzedać taką za 50zł + przesyłka |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
szkodnik
Forumowicz
Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 56 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 07-09-2009, 08:56
|
|
|
poszukiwania dały skutek w okolicznym szrocie dorwałem pompę . Sprawdziłem stara pompa nie działała, nowa pompa działa, zamontowałem i ... i nic:(
kiedy powinno pojawić się napięcie na wtyczce, czy gdy kluczy jest w pozycji start czy już wtedy gdy jest przekręcony tak jak podczas jazdy.(bo nie mam napięcia na wtyczce do pompy przy takim ustawieniu a po konsultacjach z moim tatą powinno już wtedy być ale on ma space runnera z 95 i może to inaczej wyglądać)
Druga sprawa. Gdy pompa była popsuta odpalałem i jeździłem na gazie, niestety w pewnym momencie przestał w ogóle odpalać, znikła iskra.....
Co może być powodem?
Coś lawinowo zaczynają mi się w moim miśku usterki pojawiać... a ma dopiero 180tys zrobione |
_________________ Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-09-2009, 09:21
|
|
|
Może sprawdź komputer ? Sprawdź czy check engine się świeci po przekręceniu kluczyka i czy gaśnie po chwili ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
szkodnik
Forumowicz
Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 56 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 08-09-2009, 22:58
|
|
|
Z check engine od początku miałem ciekawie, ponieważ zapalał się po przekręceniu kluczyka, nie gasł aż do momentu zapaleniu silnika i zapalał się ponownie gdy samochód się rozgrzał do prawidłowej temperatury
teraz się świeci po przekręceniu kluczyka no i raczej nie zgaśnie skoro nie mogę odpalić. |
_________________ Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r. |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-09-2009, 01:21
|
|
|
W stacyjce masz 4 położenia:
1. LOCK - położenie przed włożeniem kluczyka.
2. Wkładasz kluczyk, przekręcasz o jedno pstryknięcie i masz tzw położenie ACC, niestety nie wiem za co dokładnie ono odpowiada, ale o ile dobrze pamiętam w tym położeniu wyświetlał się zegarek.
3. położenie to położenie ON, czyli podajesz napięcie potrzebne do normalnej eksploatacji samochodu i w tym momencie na chwilę powinna załączyć się pompa podpompowując trochę paliwa do układu. Po podaniu ciśnienia do układu pompa wyłącza się i czeka na odpalenie motoru.
4. położenie to położenie START czyli prościej mówiąc rozruch.
Na początek (tak jak napisał maretzky) komputer do sprawdzenia - taka skrzyneczka na prawym słupku przy prawym kolanie pasażera z przodu - pod plastikami.
Rozumiem, że dalej nie podaje napięcia na pompę ? |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 07:47
|
|
|
szkodnik napisał/a: | Z check engine od początku miałem ciekawie, ponieważ zapalał się po przekręceniu kluczyka, nie gasł aż do momentu zapaleniu silnika i zapalał się ponownie gdy samochód się rozgrzał do prawidłowej temperatury
teraz się świeci po przekręceniu kluczyka no i raczej nie zgaśnie skoro nie mogę odpalić. |
100% objawy uszkodzonego czujnika temp. silnika - tego 2 stykowego do ECU |
|
|
|
 |
szkodnik
Forumowicz
Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 56 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 09-09-2009, 13:26
|
|
|
Jak można sprawdzić komputer, wiem ze ma złącze diagnostyczne ale ono sygnalizuje raczej błędy innych elementów a nie samego komputera chyba.
Czy można w tym celu wymontować sam komputer i zawlec go do elektronika jakiegoś czy cały samochód do warsztatu. Czytałem ze jakieś 2 kondensatory libą się w nim psuć ale jak sprawdzić czy one poszły nie wiem bo nawet nie wiem które to.
Na samochodzie znam sie na tym co juz naprawiałem , a dotychczas z komputerem nic nie robiłem jeszcze |
_________________ Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 14:48
|
|
|
--> moja WWW, dzial techniczny o wymianie kondensatorow w ECU |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-09-2009, 16:37
|
|
|
rafq napisał/a: | nie wiem za co dokładnie ono odpowiada, ale o ile dobrze pamiętam w tym położeniu wyświetlał się zegarek. | Działają również wycieraczki. |
|
|
|
 |
szkodnik
Forumowicz
Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 56 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 10-09-2009, 20:55
|
|
|
Kwestia niedziałającego czujnika temperatury i położenia kluczyka stała się nieco mało ważna.
Diagnozować ECU też już raczej nie muszę...:( Jak sądzicie czy z takim uszkodzeniem:
da się jeszcze coś zrobić czy czeka mnie kupno ECU ( i tak czeka ale czy tymczasowo da się coś zdziałać). Na zdjęciu nie widać najlepiej ale ścieżka koło zielonych kondensatorów jest rozerwana i odklejona jakieś na odległości ok 3mm od płytki,sama płytka jest aż wybrzuszona w miejscu uszkodzenia. Z bardziej widocznych objawów najwyższy ( na zdjęciu ) zielony kondensator jest mocno okopcony jak i biała pionowa płytka |
_________________ Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r. |
|
|
|
 |
|