Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa paliwa
Autor Wiadomość
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 27-08-2009, 23:08   Pompa paliwa

Czy ktoś z forumowiczów ma zdjęcie pompy paliwa miśka na wtrysku ( czyli elektrycznej na zbiorniku) albo mógłby podesłać linka z allegro do takiej pompy??
Niestety w moim miśku umarła pompa a nie mam na razie możliwości odkręcić zbiornika, próbowałem znaleść używaną pompę na szrotach w okolicy by nie zastanawiać się nad tym jaka powinna być ale niestety nie udało się:(
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-08-2009, 19:13   

http://www.moto.allegro.p...mpa_paliwa.html
 
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 29-08-2009, 11:42   

dzięki. te znazłem ale chciałem kupić nieużywaną pompę znaczy nową;-) a nie jestem w stanie zdobyć numeru katalogowego by sprawdzić która z nowych będzie pasować
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-08-2009, 22:19   

piszesz do goscia ze potrzebujesz numery z pompy bo nie wiesz czy bedzie pasować bo masz na patencie zrobione.
 
 
 
mcdrive 
Forumowicz
ColtManiak


Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-08-2009, 06:40   

według mnie szkoda wywalac siano na nową, kup sobie uzywaną, nawet mam taka, sam jeżdze cały czas na rezerwie i sie boje ze mi sie w koncu zatrze, ale jak tobie woogle misiek niedziała to mógłbym ci odstapic.
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 31-08-2009, 09:37   

mogę sprzedać taką za 50zł + przesyłka :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 07-09-2009, 08:56   

poszukiwania dały skutek w okolicznym szrocie dorwałem pompę :D . Sprawdziłem stara pompa nie działała, nowa pompa działa, zamontowałem i ... i nic:(
kiedy powinno pojawić się napięcie na wtyczce, czy gdy kluczy jest w pozycji start czy już wtedy gdy jest przekręcony tak jak podczas jazdy.(bo nie mam napięcia na wtyczce do pompy przy takim ustawieniu a po konsultacjach z moim tatą powinno już wtedy być ale on ma space runnera z 95 i może to inaczej wyglądać)
Druga sprawa. Gdy pompa była popsuta odpalałem i jeździłem na gazie, niestety w pewnym momencie przestał w ogóle odpalać, znikła iskra.....
Co może być powodem?

Coś lawinowo zaczynają mi się w moim miśku usterki pojawiać... :( a ma dopiero 180tys zrobione
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-09-2009, 09:21   

Może sprawdź komputer ? Sprawdź czy check engine się świeci po przekręceniu kluczyka i czy gaśnie po chwili ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-09-2009, 22:58   

Z check engine od początku miałem ciekawie, ponieważ zapalał się po przekręceniu kluczyka, nie gasł aż do momentu zapaleniu silnika i zapalał się ponownie gdy samochód się rozgrzał do prawidłowej temperatury

teraz się świeci po przekręceniu kluczyka no i raczej nie zgaśnie skoro nie mogę odpalić.
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-09-2009, 01:21   

W stacyjce masz 4 położenia:

1. LOCK - położenie przed włożeniem kluczyka.
2. Wkładasz kluczyk, przekręcasz o jedno pstryknięcie i masz tzw położenie ACC, niestety nie wiem za co dokładnie ono odpowiada, ale o ile dobrze pamiętam w tym położeniu wyświetlał się zegarek.
3. położenie to położenie ON, czyli podajesz napięcie potrzebne do normalnej eksploatacji samochodu i w tym momencie na chwilę powinna załączyć się pompa podpompowując trochę paliwa do układu. Po podaniu ciśnienia do układu pompa wyłącza się i czeka na odpalenie motoru.
4. położenie to położenie START czyli prościej mówiąc rozruch.


Na początek (tak jak napisał maretzky) komputer do sprawdzenia - taka skrzyneczka na prawym słupku przy prawym kolanie pasażera z przodu - pod plastikami.
Rozumiem, że dalej nie podaje napięcia na pompę ?
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24374
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-09-2009, 07:47   

szkodnik napisał/a:
Z check engine od początku miałem ciekawie, ponieważ zapalał się po przekręceniu kluczyka, nie gasł aż do momentu zapaleniu silnika i zapalał się ponownie gdy samochód się rozgrzał do prawidłowej temperatury

teraz się świeci po przekręceniu kluczyka no i raczej nie zgaśnie skoro nie mogę odpalić.

100% objawy uszkodzonego czujnika temp. silnika - tego 2 stykowego do ECU
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 09-09-2009, 13:26   

Jak można sprawdzić komputer, wiem ze ma złącze diagnostyczne ale ono sygnalizuje raczej błędy innych elementów a nie samego komputera chyba.
Czy można w tym celu wymontować sam komputer i zawlec go do elektronika jakiegoś czy cały samochód do warsztatu. Czytałem ze jakieś 2 kondensatory libą się w nim psuć ale jak sprawdzić czy one poszły nie wiem bo nawet nie wiem które to.
Na samochodzie znam sie na tym co juz naprawiałem ;-) , a dotychczas z komputerem nic nie robiłem jeszcze
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24374
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-09-2009, 14:48   

--> moja WWW, dzial techniczny o wymianie kondensatorow w ECU
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-09-2009, 16:37   

rafq napisał/a:
nie wiem za co dokładnie ono odpowiada, ale o ile dobrze pamiętam w tym położeniu wyświetlał się zegarek.
Działają również wycieraczki.
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 10-09-2009, 20:55   

Kwestia niedziałającego czujnika temperatury i położenia kluczyka stała się nieco mało ważna.
Diagnozować ECU też już raczej nie muszę...:( Jak sądzicie czy z takim uszkodzeniem:



da się jeszcze coś zrobić czy czeka mnie kupno ECU ( i tak czeka ale czy tymczasowo da się coś zdziałać). Na zdjęciu nie widać najlepiej ale ścieżka koło zielonych kondensatorów jest rozerwana i odklejona jakieś na odległości ok 3mm od płytki,sama płytka jest aż wybrzuszona w miejscu uszkodzenia. Z bardziej widocznych objawów najwyższy ( na zdjęciu ) zielony kondensator jest mocno okopcony jak i biała pionowa płytka
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.