Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Problem z ciśnieniem oleju w TD
Autor Wiadomość
znawca86 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2000 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 4
Skąd: skarzysko kamienna
  Wysłany: 29-08-2009, 23:10   [EA6A/W 2.0TD] Problem z ciśnieniem oleju w TD

witam,
jestem nowy na forum, od półtora roku posiadam galanta byłem zadowolony dopóki nie zaczął sie sypać, w zwiazku z tym mam kilka pytań:
1. mam problem z wrzuceniem drugiego biegu przy redukcji(normalnie z pierwszego wchodzi)
2. przy jezdzie ponad 3000 obrotów/min (ok. 130-140 km/h) i wyluzowaniu zapala sie kontrolka od cisnienia oleju. Natomiast gdy redukuje i obroty spadaja powoli nic sie nie zapala.
3. przy pierwszym odpaleniu auta strasznie piszczy i to chyba nie jest pasek

Przy poprzedniej usterce(nr 2.) uszkodziłem panewke , przypaliłem wał, i uszkodziłem korbowody , tłoki i musialem wymienic silnik, nie jest to tania naprawa i cieżko taki znaleźć.
Czy może mi ktoś podpowiedziec co moze byc przyczyna tych problemów bo nie ukrywam ze bardzo lubie ten samochod i ciezko jest mi sie z nim rozstać. Po podłaczeniu pod komputer nie ma błędów, jezdze po mechanikach i kazdy ma inna teorie. Znajomy podpowiedział mi ze moze mam przytkany "smog" nie wiem czy dobrze pisze chodzi o miskę olejowa i jakis filtr ktory pobiera olej i przy wiekszych obrotach nie bierze wystarczajacej ilosci oleju.
Proszę o pomoc ludzi ktorzy moze mieli podobne problemy.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Owczar 31-08-2009, 23:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-08-2009, 23:28   

znawca86, co do skrzyni to jest temat rzeka a na forum jest mnóstwo informacji na ten temat, więc nie będę się rozpisywał.

Co do kontrolki oleju, to znajomemu chodziło prawdopodobnie o tzw smoka. jest on zanurzony w oleju, który jest w misce. Obejrzyj miskę czy nie jest pognieciona i czy nie utrudnia obiegu oleju. Druga sprawa to pompa, być może nie pompuje już jak należy, albo silnik się kończy.

Sprawdź ciśnienie oleju, napisz na jakim oleju jeździsz, kiedy była wymiana, jaki kupiłeś filtr itd.
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 01-09-2009, 01:49   

Miałem problemy z cisnieniem oleju i też wydawałoby się, że to pompa, ale pompy oleju naprawdę żadko się psują i trzeba mieć wielkiego pecha, żeby to było akurat to. Ciężko mi stwierdzić, co pomogło, bo przy silniku było sporo dłubania, ale polecam:
- sprawdzenie poziomu oleju (jak za niski to może złapać za niskie ciśnienie na niskich obrotach)
- sprawdzenie ciśnienia oleju
- sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju (ewentualnie wymiana - koszt ok. 15 PLN)
- sprawdzenie miski olejowej
- zmiana oleju
- zmiana filtra oleju na jakiś pożądny

Do tego co napisał owczar. Jeżeli niedawno wymieniałeś olej i filtr to może zalałeś jakiś dziwny olej lub filtr nie daje rady...
 
 
znawca86 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2000 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 4
Skąd: skarzysko kamienna
Wysłany: 01-09-2009, 22:29   

olej wymieniałem juz drugi raz po wymianie silnika na mobil 15w40 co 5tys. km, teraz jest filtr filtrona wczesniej był bosha ale nie widze roznicy miedzy nimi, olej wymieniam co 10-12 tys km, poziom oleju jest w normie, jesli chodzi o miske to jest troche wgnieciona wiec ja sprawdze przy kolejnej wymianie oleju. Mam pytanie czy moge sam sprawdzic cisnienie oleju jesli tak to w jaki sposob czy musze jechac do warsztatu??
pozdrawiam
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 01-09-2009, 22:33   

Manometrem wkręconym w miejsce czujnika ciśnienia możesz sprawdzić.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.