 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA6A/W 2.0TD] Problem z ciśnieniem oleju w TD |
Autor |
Wiadomość |
znawca86
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2000 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 4 Skąd: skarzysko kamienna
|
Wysłany: 29-08-2009, 23:10 [EA6A/W 2.0TD] Problem z ciśnieniem oleju w TD
|
|
|
witam,
jestem nowy na forum, od półtora roku posiadam galanta byłem zadowolony dopóki nie zaczął sie sypać, w zwiazku z tym mam kilka pytań:
1. mam problem z wrzuceniem drugiego biegu przy redukcji(normalnie z pierwszego wchodzi)
2. przy jezdzie ponad 3000 obrotów/min (ok. 130-140 km/h) i wyluzowaniu zapala sie kontrolka od cisnienia oleju. Natomiast gdy redukuje i obroty spadaja powoli nic sie nie zapala.
3. przy pierwszym odpaleniu auta strasznie piszczy i to chyba nie jest pasek
Przy poprzedniej usterce(nr 2.) uszkodziłem panewke , przypaliłem wał, i uszkodziłem korbowody , tłoki i musialem wymienic silnik, nie jest to tania naprawa i cieżko taki znaleźć.
Czy może mi ktoś podpowiedziec co moze byc przyczyna tych problemów bo nie ukrywam ze bardzo lubie ten samochod i ciezko jest mi sie z nim rozstać. Po podłaczeniu pod komputer nie ma błędów, jezdze po mechanikach i kazdy ma inna teorie. Znajomy podpowiedział mi ze moze mam przytkany "smog" nie wiem czy dobrze pisze chodzi o miskę olejowa i jakis filtr ktory pobiera olej i przy wiekszych obrotach nie bierze wystarczajacej ilosci oleju.
Proszę o pomoc ludzi ktorzy moze mieli podobne problemy.
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 31-08-2009, 23:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 31-08-2009, 23:28
|
|
|
znawca86, co do skrzyni to jest temat rzeka a na forum jest mnóstwo informacji na ten temat, więc nie będę się rozpisywał.
Co do kontrolki oleju, to znajomemu chodziło prawdopodobnie o tzw smoka. jest on zanurzony w oleju, który jest w misce. Obejrzyj miskę czy nie jest pognieciona i czy nie utrudnia obiegu oleju. Druga sprawa to pompa, być może nie pompuje już jak należy, albo silnik się kończy.
Sprawdź ciśnienie oleju, napisz na jakim oleju jeździsz, kiedy była wymiana, jaki kupiłeś filtr itd. |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 01-09-2009, 01:49
|
|
|
Miałem problemy z cisnieniem oleju i też wydawałoby się, że to pompa, ale pompy oleju naprawdę żadko się psują i trzeba mieć wielkiego pecha, żeby to było akurat to. Ciężko mi stwierdzić, co pomogło, bo przy silniku było sporo dłubania, ale polecam:
- sprawdzenie poziomu oleju (jak za niski to może złapać za niskie ciśnienie na niskich obrotach)
- sprawdzenie ciśnienia oleju
- sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju (ewentualnie wymiana - koszt ok. 15 PLN)
- sprawdzenie miski olejowej
- zmiana oleju
- zmiana filtra oleju na jakiś pożądny
Do tego co napisał owczar. Jeżeli niedawno wymieniałeś olej i filtr to może zalałeś jakiś dziwny olej lub filtr nie daje rady... |
|
|
|
 |
znawca86
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2000 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 4 Skąd: skarzysko kamienna
|
Wysłany: 01-09-2009, 22:29
|
|
|
olej wymieniałem juz drugi raz po wymianie silnika na mobil 15w40 co 5tys. km, teraz jest filtr filtrona wczesniej był bosha ale nie widze roznicy miedzy nimi, olej wymieniam co 10-12 tys km, poziom oleju jest w normie, jesli chodzi o miske to jest troche wgnieciona wiec ja sprawdze przy kolejnej wymianie oleju. Mam pytanie czy moge sam sprawdzic cisnienie oleju jesli tak to w jaki sposob czy musze jechac do warsztatu??
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
|
|
|
 |
|
|