 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
POMOCY!!! |
Autor |
Wiadomość |
vtiii
Forumowicz
Auto: 3000gt VR4 '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 50 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 31-08-2009, 11:31 POMOCY!!!
|
|
|
moze najpierw opisze sytuacje.wczoraj wyjechalem miskiem z garazu po raz pierwszy od miesiaca, zrobilem ze 40km i nagle jak stalem na swiatlach to ludzie zaczeli mi cos pokazywac,wyszedlem i zobaczylem, ze intercoolery sie dymia a temp jeszcze stala w polowie i zaczela nagle skakac ale zanim doszla do czerwonej kreski to zjechalem na pobocze i go zgasilem.okazalo sie potem, ze nie bylo wody w chlodnicy i rozerwalo jeden waz(chyba od temperatury) potem dolalem tej wody i dojechalem na miejsce 10km i znowu sie zaczelo to samo. teraz stoje na parkingu pod blokiem mojej dziewczyny i mam pytanie: czy jak wleje wody na full i pojade wieczorem jak sie ochlodzi to dojade do domu? nawet na kilka razy i patrzac na wskaznik temp,dodam ze jeden wentylator mam tak podlaczony, ze chodzi od momentu przekrecenia kluczyka.dzis sprawdzalem bagnet i zbiorniczek wyrownawczy i nie ma oznak wydmuchanej uszczelki. |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 31-08-2009, 11:42
|
|
|
Dolałeś zimnej wody do zagotowanego silnika? Powinno się lać letnią i wcześniej dać silnikowi ostygnąć (grozi nawet pęknięciem bloku) Rozerwany wąż może (ale nie musi) wskazywać na zablokowany termostat. Nie ryzykowałbym jazdy bez porządnej diagnozy. Lepiej, żeby Cię ktoś zaholował. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 01-09-2009, 00:39
|
|
|
vtiii, tak, jak pisał Koyocik, albo hol, albo laweta, lub wymiana silnika...
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
vtiii
Forumowicz
Auto: 3000gt VR4 '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 50 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 02-09-2009, 09:44
|
|
|
sprawa wyglada nastepujaco: wlalem koncentratu do chlodnic i wrocilem zatrzymujac sie na 4 razy i nawet sie nie gotowal, chociaz temp skakala juz troche ponad polowe ale wiatrak sie nie wlaczal co wskazuje na zablokowany termostat. Chociaz moze to byc tez hydro wylacznik wentylatora albo jakis bezpiecznik.Macie moze schemat bezpiecznikow w misku? Bo ja nie mam tej klapki i nie wiem, ktory jest od wentylatora. Olej ma normalny kolor, plyn w zbiorniczku wyrownawczym rowniez i nie mam niebieskiego dymu z wydechu, takze moze uszczelka sie uratowala. |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 02-09-2009, 21:44
|
|
|
A więc po pierwsze sprawdź czy otwiera się termostat. A jeżeli się otworzy to zobacz czy się uruchomi wentylator. Jeśli się nie uruchomi podłącz na krótko wentylator i sprawdź czy działa na krótko. A wtedy co Ci węża rozerwało to w którym miejscu? Pomiędzy termostatem, a blokiem?? Jeśli tak to jest w 99% niesprawny termostat. |
|
|
|
 |
vtiii
Forumowicz
Auto: 3000gt VR4 '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 50 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 06-09-2009, 21:21
|
|
|
a wiec termostat jest sprawny a wentylator sie nie wlacza. wiecie morze gdzie jest bezpiecznik od wentylatora? bo nie mam tej klapki z oznaczeniami. Albo gdzie jest ten hydrowlacznik wentylatora? |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 06-09-2009, 21:51
|
|
|
Niestety nie mam 3kGT tak więc nie mam pojęcia ale nie szybciej by było wyciągnąć każdy po kolei bezpiecznik i sprawdzić czy nie spalony niż włączać kompa i pytać?:p A do hydrowłącznika dojdziesz po kabelkach biegnących od wentylatora. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 11-09-2009, 21:22
|
|
|
mialem to w paru galantach i wcale mnie to nie dziwi , ale termostat nie otwiera ale to latwo wykluczyc wyciagajac go ,. albo psuje sie przelaczniki wentylatora ,wiec poprostu zepnij na krotko wentylator , auto bedze niedogrzane , bezdie wiecej palic ,ale silnika nie uszkodzisz. oczywiscie wyklucz mechaniczne uszkodazenia jak pekniety waz itp... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
|
|