 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
szymi
Nowy Forumowicz
Auto: lancer1,8 d Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Pakosław
|
Wysłany: 02-09-2009, 19:01 problem z odpaleniem
|
|
|
witam
problem wygląda następująco:przy próbie odpalenia chodzi przez okolo 3 sekundy cały drży i gaśnie jakby pompa nie brała paliwa.czy w zbiorniku jest jakaś pompa czy tylko ta z filtrem?co może być powodem ?filtr aliwa wymieniłem dzisiaj bez zmian |
Ostatnio zmieniony przez mkm 06-09-2009, 15:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-09-2009, 20:35
|
|
|
Wyjeździłeś czasem bak ? Albo jeździłeś na mocnej rezerwie ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
szymi
Nowy Forumowicz
Auto: lancer1,8 d Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Pakosław
|
Wysłany: 03-09-2009, 18:49
|
|
|
wlasnie tak bylo ze skonczylo sie paliwo ale juz jest oki byl zapowietrzony |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-09-2009, 21:38
|
|
|
Może nadal jest zapowietrzony ?
Nie wyznaje się tak dobrze w dieslach, ale wiem, że lubią się zapowietrzać. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|