 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z wysokimi obrotami:( |
Autor |
Wiadomość |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 09-09-2009, 08:10 Problem z wysokimi obrotami:(
|
|
|
Witam! Piszę bo mam dręczący mnie od kilku dni problem z wysokimi obrotami:(. Gdy silnik jest zimny to tuż po odpaleniu obroty dochodzą naewt to 3 tys., a gdy jest ciepły to po odpaleniu mają zawsze ok 2 tys, lecz po chwili spadają, ale każdy ruch kierownicą powoduje znowu wysokie obroty rzędu 2 tys. Dodam jeszcze iż gdy redukuję biegi lub auto toczy się na luzie to obroty również wachają się ok 2 tys, a gdy jadę powoli na drugim biegu to nawet nie muszę trzymać gazu bo sam sobie jedzie:(. Czyściłem już przepustnicę i ustawiałem wolne obroty, lecz zawsze po ustwieniu falują:(. Czy winny filtr powietrza?? |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 09-09-2009, 08:18
|
|
|
Obejrzyj najpierw to co oczywiste, czyli linkę gazu czy się nie zacina gdzieś. Najprościej przy chodzącym silniku odciągnąć ręką i zobaczyć czy spadły obroty. A jak falują obroty to pewnie krokowiec nie działa, albo się zacina. Jak falowanie jest tylko na ciepłym silniku to jeszcze sonda może leżeć. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 08:24
|
|
|
faluja, bo sa za wysokie
procedura ustawiania z mojej WWW dziala na 100%, bo:
- jest zgodna z serwisowka Mitsubishi
- jest przetestowana na wielu autach, do ktorych pasuje
reset robiles?? |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 09-09-2009, 08:58
|
|
|
Tak reset robiony. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-09-2009, 09:27
|
|
|
A TPSa ustawiłeś prawidłowo ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 12:08
|
|
|
reguluj jeszcze raz - jak nie bedzie OK, to problem lezy gdzies indziej (czytaj - sa jakies niesprawne/niepodlaczone/zle podlaczone/itd. podzespoly) |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 09-09-2009, 12:53
|
|
|
Tps to potencjometr przepustnicy?? Jeśli tak to jest ustawiony przawidłowo na 0,5 V.
[ Dodano: 09-09-2009, 16:30 ]
Chyba w końcu ustawiłem!! I albo źle były ustawione obroty, albo linka od gazu miała zbyt mały luz. Pozdrawiam!! |
|
|
|
 |
|
|