Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z wysokimi obrotami:(
Autor Wiadomość
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
  Wysłany: 09-09-2009, 08:10   Problem z wysokimi obrotami:(

Witam! Piszę bo mam dręczący mnie od kilku dni problem z wysokimi obrotami:(. Gdy silnik jest zimny to tuż po odpaleniu obroty dochodzą naewt to 3 tys., a gdy jest ciepły to po odpaleniu mają zawsze ok 2 tys, lecz po chwili spadają, ale każdy ruch kierownicą powoduje znowu wysokie obroty rzędu 2 tys. Dodam jeszcze iż gdy redukuję biegi lub auto toczy się na luzie to obroty również wachają się ok 2 tys, a gdy jadę powoli na drugim biegu to nawet nie muszę trzymać gazu bo sam sobie jedzie:(. Czyściłem już przepustnicę i ustawiałem wolne obroty, lecz zawsze po ustwieniu falują:(. Czy winny filtr powietrza??
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 09-09-2009, 08:18   

Obejrzyj najpierw to co oczywiste, czyli linkę gazu czy się nie zacina gdzieś. Najprościej przy chodzącym silniku odciągnąć ręką i zobaczyć czy spadły obroty. A jak falują obroty to pewnie krokowiec nie działa, albo się zacina. Jak falowanie jest tylko na ciepłym silniku to jeszcze sonda może leżeć.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24374
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-09-2009, 08:24   

faluja, bo sa za wysokie
procedura ustawiania z mojej WWW dziala na 100%, bo:
- jest zgodna z serwisowka Mitsubishi
- jest przetestowana na wielu autach, do ktorych pasuje
reset robiles??
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 09-09-2009, 08:58   

Tak reset robiony.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-09-2009, 09:27   

A TPSa ustawiłeś prawidłowo ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24374
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-09-2009, 12:08   

reguluj jeszcze raz - jak nie bedzie OK, to problem lezy gdzies indziej (czytaj - sa jakies niesprawne/niepodlaczone/zle podlaczone/itd. podzespoly)
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 09-09-2009, 12:53   

Tps to potencjometr przepustnicy?? Jeśli tak to jest ustawiony przawidłowo na 0,5 V.

[ Dodano: 09-09-2009, 16:30 ]
Chyba w końcu ustawiłem!! I albo źle były ustawione obroty, albo linka od gazu miała zbyt mały luz. Pozdrawiam!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.