Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo i LPG
Autor Wiadomość
Creatinian1990 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-09-2009, 22:10   

Adaho_krak napisał/a:
Creatinian1990 napisał/a:
Więc jeżeli chce wiedzieć to na pw:)
i w sumie możesz mi też podesłać jak wiesz:)


Jeśli chcesz wiedzieć zaloguj się na jakiekolwiek forum tuningowe, tam otrzymasz odpowiedź. Ja nie będę propagował "mordowania Miśków", na tym forum naprawiamy nie niszczymy :)



już wiem dlaczego nie chciałeś o tym pisać i bardzo to szanuję:)
wczoraj już nieco się naczytałem na ten temat:)
Także jestem stanowczo na NIE!!! :)pozdro:)
_________________

 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-09-2009, 20:51   

markus9292, widzę że jesteś młodym kierowcą, aby wyprzedzić każde Twoje kolejne pytanie i odpowiedzieć na zadane napiszę tak: Mitsubishi jest japońską firmą zajmującą się wieloma dziedzinami w życiu człowieka, poczynając od elektroniki, poprzez przemysł samochodowy kończąc na lotnictwie. W branży nazwijmy to samochodziarkiej cieszy się bardzo dobrą opinią mogą o tym świadczyć sukcesy np Lancera EVO w rajdach samochodowych. Nikt z firmy Mitsubishi nie chce nam użytkownikom zrobić na złość i zabrać moc naszym wspaniałym samochodom. Auta wyprodukowane w fabryce MMC są zrobione poprzez kompromis czyli max osiągi przy minimum spalania. Podnosisz osiągi = podnosisz spalanie, i często poczyniasz nieodwracalne szkody w swoim (przez niejednego na tym forum) ukochanym samochodzie. Nie staraj się poprawić wiedzy inżynierów z MMC. Jeśli koniecznie chcesz TUNINGOWAĆ swoje autko, zleć to firmie która ma w tym doświadczenie (nie są to małe koszty, ale ewentualne uszkodzenia autka musi pokryć w/w firma-oczywiście pamiętaj o jakimś potwierdzeniu papierowym umowy ustnej z firmą tuningową). Eclipse nie jest samochodem które można zmodyfikować bez specjalistycznego sprzętu. Modyfikacja nawet niby prostego dolotu w Ecli jest mocno skomplikowana. Wywalając oryginalny tłumik wraz z katem i zastępując go strumniennicą i "sportowym" wydechem skutkuje podniesieniem hałasu i obniżeniem mocy. Amen.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 06-09-2009, 21:02   

markus9292 napisał/a:
Ale w tym samochodzie będzie na pewno sportowy układ wydechowy i sportowy układ dolotowy powietrza. Z tymi przeróbkami będzie więcej palił?


Tak będzie więcej palił dodatkowo będzie słabszy. Eclipse to nie auto "rodzinne" tak więc układ dolotowy jak i wydechowy są to elementy dedykowane dla uzyskania optymalnych osiągów tego samochodu przy optymalnym zużyciu paliwa. Jakakolwiek przeróbka za wyjątkiem modyfikacji opracowanych specyficznie dla tego samochodu / silnika spowoduje pogorszenie osiągów.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 07-09-2009, 14:15   

układ dolotowy to około ponad 2 tysiace do 2G Ecu master +stozek+dolot+strojenie+montaz,
układ wydechowy to okolo 2 - 2,5 koła w El-Tecu , mozna zrobic wszystko tez w ARS na Nadarzynie ,jesli robilbys obie rzeczy naraz moze dostałbyś 5% rabatu... lepiej zostaw sobie ta kase na doprowadzenie auto do dobrego stanu a odrazu po zakupie nie baw sie w modyfikacje.

Ja tez miałem sie w to bawi a od 3 lat przygody z miśkiem non stop jakies kwiatki wychodza moze szalu na drodze nie robie moca i wygladem ale przynajmniej autko wyglada o wiele lepiej mechaniczniej niz wtedy gdy go kupiłem. Utrzymanie Ecli do tanich nie nalezy licz sie z tym ze oprocz benzyny bede wychodzic jakies drobne badz wieksze usterki a czesci w Polsce ciezko dostac po dobrej cenie a czasami w ogole ich nie ma do misków
 
 
markus9292 
Nowy Forumowicz


Auto: BMW E46 320Ci
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-09-2009, 18:05   

Mam jeszcze pytanie, od którego roku zaczęli zakładać tarczowe hamulce z tyłu?
_________________
Mitsubishi Eclipse II :)
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-09-2009, 00:03   

Od poczatku produkcji tej generacji.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-09-2009, 10:49   

Bartek3g napisał/a:
Od poczatku produkcji tej generacji.


W eclipse zawsze były hamulce tarczowe z tyłu :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
markus9292 
Nowy Forumowicz


Auto: BMW E46 320Ci
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-09-2009, 17:17   

A TUTAJ nie jest czasem bębnowy?
_________________
Mitsubishi Eclipse II :)
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-09-2009, 17:22   

markus9292, masz racje. W 2 gen. i chyba tylko w drugiej wyszła wersja Eclipse RS. Jest to okrojona wersja właśnie z hamulcem bębnowym z tyłu, szyby na korbkę, brak tylnej wycieraczki, brak ospojlerowania itp. Dość rzadko spotykana wersja, ale jednak :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 09-09-2009, 18:14   

Adaho_krak napisał/a:
W 2 gen. i chyba tylko w drugiej wyszła wersja Eclipse RS


A 3G to co tez RS... oj kolega widze nie pamieta he he :P
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-09-2009, 19:06   

Cytat:
A 3G to co tez RS... oj kolega widze nie pamieta he he


Jaśniej Mati, z tego co ja wiem to wersja RS była sprzedawana wyłącznie w EURO. Wersja EURO była dostępna tylko w 1 i 2 Generacji Ecli. 3 i 4 generacja Ecli jest wyłącznie w wersji USA.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-09-2009, 00:14   

Adaho_krak, Wersja 3g RS tez miala z tylu bebny ;-) o to Matiemu chodzi :) , nie miala tez stabilizatora chyba.

markus9292 napisał/a:
A TUTAJ nie jest czasem bębnowy?
no bebnowy, ale Ty pytales
markus9292 napisał/a:
od którego roku zaczęli zakładać tarczowe hamulce z tyłu?
To Ci odpowiadam, ze od poczatku :) ale nie w kazdym.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 10-09-2009, 08:14   

Nie bardzo wiem jak to:
markus9292 napisał/a:
Ten samochód nie jest taki tani i dlatego będzie on miał spokojnego kierowcę, na pewno nie będę nim palił gumy bo rodzice mi nie będą dawać kasy na nowe opony.


markus9292 napisał/a:
tym samochodem mam zamiar jeździć do szkoły, to jest 2x30km, czyli 60km dziennie przez 5 dni czyli 300km na tydzień i w weekend średnio 50km. Czyli przez miesiąc ok. 1700km


ma się do tego:
markus9292 napisał/a:
Ale w tym samochodzie będzie na pewno sportowy układ wydechowy i sportowy układ dolotowy powietrza.


markus9292 napisał/a:
Mam jeszcze pytanie jak zrobić takie coś http://www.youtube.com/wa...feature=related


O sensie i gustowności takich przeróbek nawet nie piszę.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
markus9292 
Nowy Forumowicz


Auto: BMW E46 320Ci
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-09-2009, 18:36   

cns80 napisał/a:
Nie bardzo wiem jak to:
markus9292 napisał/a:
Ten samochód nie jest taki tani i dlatego będzie on miał spokojnego kierowcę, na pewno nie będę nim palił gumy bo rodzice mi nie będą dawać kasy na nowe opony.


markus9292 napisał/a:
tym samochodem mam zamiar jeździć do szkoły, to jest 2x30km, czyli 60km dziennie przez 5 dni czyli 300km na tydzień i w weekend średnio 50km. Czyli przez miesiąc ok. 1700km


ma się do tego:
markus9292 napisał/a:
Ale w tym samochodzie będzie na pewno sportowy układ wydechowy i sportowy układ dolotowy powietrza.


markus9292 napisał/a:
Mam jeszcze pytanie jak zrobić takie coś http://www.youtube.com/wa...feature=related


O sensie i gustowności takich przeróbek nawet nie piszę.


W sensie, że na drodze nie będę wariował, we Wrocławiu jest tor na ul. Rakietowej i tam można poszaleć. A co ma jeżdżenie do szkoły, a tuning przecież to w niczym nie przeszkadza? A te Shootin flames jak jest nie legalne to przecież nie będzie zakładane :?
_________________
Mitsubishi Eclipse II :)
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-09-2009, 22:00   

markus9292, musisz zrozumiec mnie i kolegow, dla nas eclipse to cos wiecej niz samochod...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.